In final cred ca am reusit, sau cel putin asa pare fiindca nu-mi mai da coduri de defect. Dar sa vedem miine dimineata cu o pronire la rece cum stau lucrurile.
Desi nu lucrez duminica, am sa pun doar testerul sa vedem la rece cum se comporta.
Azi am luat la mina instalatia electrica si am gasit mizerie pe o mufa prin care treceau firele CAN. Era ceva lipicios cu praf. Proprietarul mia zis ca cineva ia varsat o sticla de 2l de cola. Pe semne ca a tras prim mocheta si a ajuns la mufa.
M-am uitat pe schema electrica si de acolo CAN pleaca catre mai multe module ECU printre care ESZ, ECU, ESP etc.
Am dat cu spray antioxidant 5w si am suflat la compresor.
Acum totul merge normal, nu mai da nici un DTC. Cel putin asa cred, dar am sa mai verific asta miine dimineata cind masina va fi rece.
Ma revin miine.
Desi nu lucrez duminica, am sa pun doar testerul sa vedem la rece cum se comporta.
Azi am luat la mina instalatia electrica si am gasit mizerie pe o mufa prin care treceau firele CAN. Era ceva lipicios cu praf. Proprietarul mia zis ca cineva ia varsat o sticla de 2l de cola. Pe semne ca a tras prim mocheta si a ajuns la mufa.
M-am uitat pe schema electrica si de acolo CAN pleaca catre mai multe module ECU printre care ESZ, ECU, ESP etc.
Am dat cu spray antioxidant 5w si am suflat la compresor.
Acum totul merge normal, nu mai da nici un DTC. Cel putin asa cred, dar am sa mai verific asta miine dimineata cind masina va fi rece.
Ma revin miine.
Comment