Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor si ESP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor si ESP

    Am o masina cu necazuri:
    E calss din 2002 CDI care nui dau de cap.
    Masina are putere trage da la un moment dat se opreste motorul si se apride EPC. Aceasta simptoma o face in jurul de 80km/h in sarcina maxima.
    Atunci este inregistrat pe modulul motor P1187 iar P2201 este activ in permanenta.
    Pe de alta parte mai sta aprins in bord martorul BAS/ESP unde sint inregistrate erorile pe modulul ESP C1024
    Mentionez ca pe modulul de ABS nu inregistreaza nici un defect.
    In viraje daca se accelereaza la maxim, masina fuge de spate si ii scirtie rotile. Deasemenea butonul ESP nu mai functioneaza si nici controlul tractiunii.
    Alte defecte au mai fost inregistrate pe modulul ceasuri bord (KI) B1100 si B1108 dar nu cred ca au vreo relevanta.

    Desi am verificat Injectoarele Valva regulatoare pompa de inalta, filtru, tot sistemul hidraulic CDI, debit/timpi de deschidere, totul este normal.

    De 2 zile ma chinui sai dau de cap si nu reusesc sa repar masina asta.
    Poate intilnesc printre voi care sa mai lovit de asa ceva si-mi da o idee de inspiratie cel putin.

    va multumesc

  • #2
    Daca are ESP nu are ASR,hotaraste-te...............

    Comment


    • #3
      Tuning

      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
      Am o masina cu necazuri:
      E calss din 2002 CDI care nui dau de cap.
      Masina are putere trage da la un moment dat se opreste motorul si se apride EPC. Aceasta simptoma o face in jurul de 80km/h in sarcina maxima.
      Atunci este inregistrat pe modulul motor P1187 iar P2201 este activ in permanenta.
      Pe de alta parte mai sta aprins in bord martorul BAS/ESP unde sint inregistrate erorile pe modulul ESP C1024
      Mentionez ca pe modulul de ABS nu inregistreaza nici un defect.
      In viraje daca se accelereaza la maxim, masina fuge de spate si ii scirtie rotile. Deasemenea butonul ESP nu mai functioneaza si nici controlul tractiunii.
      Alte defecte au mai fost inregistrate pe modulul ceasuri bord (KI) B1100 si B1108 dar nu cred ca au vreo relevanta.

      Desi am verificat Injectoarele Valva regulatoare pompa de inalta, filtru, tot sistemul hidraulic CDI, debit/timpi de deschidere, totul este normal.

      De 2 zile ma chinui sai dau de cap si nu reusesc sa repar masina asta.
      Poate intilnesc printre voi care sa mai lovit de asa ceva si-mi da o idee de inspiratie cel putin.

      va multumesc
      Masina are cumva flash tuning?
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Adica ABS functioneaza fara probleme il gasim in controlul tractiunii
        Originally posted by DMIHNEA View Post
        Daca are ESP nu are ASR,hotaraste-te...............
        Last edited by cl600; 01-16-2010, 10:42 AM.

        Comment


        • #5
          Nu stiu, nu cred, sa intreb.
          Am mai gasit pe EIS 2 errori B1025 si B1060
          Originally posted by cl600 View Post
          Masina are cumva flash tuning?

          Comment


          • #6
            Un filtru de motorina nu costa prea mult.Schimba-l! Am patito tot cu un CDI,imi dadea eroare la valva regulatoare,am schimbato,m-a costat 1080 ron si tot degeaba.Dupa ce am schimbat filtrul masina mergea ok.

            Comment


            • #7
              Filtru este bun.
              Nui nevoie sa umblu la filtru fiindca fiindca am pus si pe direct si aceeasi treaba. Deci exclus filtru.
              Originally posted by m3seriasu View Post
              Un filtru de motorina nu costa prea mult.Schimba-l! Am patito tot cu un CDI,imi dadea eroare la valva regulatoare,am schimbato,m-a costat 1080 ron si tot degeaba.Dupa ce am schimbat filtrul masina mergea ok.

              Comment


              • #8
                Am mai observat ca la 3 porniri consecutive una dupa alta, electromotorul isi d singur la automat fara ca sa se mai opreasca ( ma si sperie ca nu se va mai opri)
                el se opreste daca incerc sa accelerez mai mult de 1100 de ture.
                Daca se mai continua in felul asta, se duc carbunii. In rest acelasi defecte.

                Am mers cu masina in mai multe probe.
                Cind se incalzeste motorul si ajunge apa la 80 martorul esp/bas din bord se stinge si totul merge normal. Atunci butonul ESP functioneaza si daca o pun pe tester toate defectele se pot sterge, nemaiaparind nici un DTC.
                Dar daca las masina mai multe ore ca motorul sa se raceasca complect, acelasi defecte apar si nu le mai pot reseta, iar martorul esp/bas ramine aprins in permanenta iar butonul ESP nu mai functioneaza.

                Comment


                • #9
                  Test

                  Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                  Am mai observat ca la 3 porniri consecutive una dupa alta, electromotorul isi d singur la automat fara ca sa se mai opreasca ( ma si sperie ca nu se va mai opri)
                  el se opreste daca incerc sa accelerez mai mult de 1100 de ture.
                  Daca se mai continua in felul asta, se duc carbunii. In rest acelasi defecte.

                  Am mers cu masina in mai multe probe.
                  Cind se incalzeste motorul si ajunge apa la 80 martorul esp/bas din bord se stinge si totul merge normal. Atunci butonul ESP functioneaza si daca o pun pe tester toate defectele se pot sterge, nemaiaparind nici un DTC.
                  Dar daca las masina mai multe ore ca motorul sa se raceasca complect, acelasi defecte apar si nu le mai pot reseta, iar martorul esp/bas ramine aprins in permanenta iar butonul ESP nu mai functioneaza.
                  Incearca un Road Test pt re-initializarea Yaw-senzor la ESP. Se intampla ca din anumite motive (roti supra dimensionate, flash-tuning, etc) ESP-ul sa o ia razna si sa taie aiurea gazul.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Am sa incerc miine.
                    Originally posted by cl600 View Post
                    Incearca un Road Test pt re-initializarea Yaw-senzor la ESP. Se intampla ca din anumite motive (roti supra dimensionate, flash-tuning, etc) ESP-ul sa o ia razna si sa taie aiurea gazul.

                    Comment


                    • #11
                      Lumineaza-ma cum e cu ESP si ASR,impreuna pe masina ta...

                      Comment


                      • #12

                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        Lumineaza-ma cum e cu ESP si ASR,impreuna pe masina ta...
                        Last edited by Mercedes-cdi; 11-12-2009, 23:00 PM.

                        Comment


                        • #13
                          salut

                          Vise erotice,tinere SKYWALKER,din moment ce ai bas-esp,atunci no way,nu se puse si ASR.Dar daca iti place sa confunzi interventia ESP-ului cu ASR,asta-i altceva.Si eu cind puse neFasta-mea mina pe mine in somn,am crezut ca e Raquel Welch...

                          Comment


                          • #14
                            Am incercat in dimineata asta si cu alt flash. Motorul era mult mai puternic/ de fapt un kamikaze si stateau aprinse toate lumile la bord. Abs-ul nici nu mai functiona iar daca inceram sa plec de pe loc cu acceleratia la maxim masina fuge de fund in toate partile si devine incontrolabila. Cauciucurile scirtie de scoate fum.
                            Asa ca am instalat la loc vechiul flesh original al masinii. Am incercat apoi sai dau Road Test, si mia ramas si martorul ABS aprins in permanenta. Am facut vreo 10Km si am refacut din nou Road Test. Abia a doua oara sa stins martorul ABS. Nu observ nici o inbunatatire, masina merge la fel ca inainte. Martorul ESP/Bas ramine in continuare aprins. El se stinge doar atunci cind se incalzeste motorul dupa minimun 15 minute de functionare. Atunci masina merge normal iar butonul ESP functioneaza.
                            Dupa atitea teste si reset-uri si ajustari am observat ca pe modulul CDI nu-mi mai da nici un cod defect chiar si cind este rece motorul atunci cind sta aprins martorul ESP/BAS. Singurele defecte care mai apar sint: C1024; B1100; B1108.
                            Nu am mai avut timp sa continui dupa-amiaza asta fiindca m-am incurcat si cu un "C" (w203)

                            Va rog mult care v-ati mai intilnit cu defectele astea C1024; B1100; B1108 si a-ti gasit rezolvare dati-mi de veste.
                            Va multumesc.
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Incearca un Road Test pt re-initializarea Yaw-senzor la ESP. Se intampla ca din anumite motive (roti supra dimensionate, flash-tuning, etc) ESP-ul sa o ia razna si sa taie aiurea gazul.

                            Comment


                            • #15
                              Eis

                              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                              Am incercat in dimineata asta si cu alt flash. Motorul era mult mai puternic/ de fapt un kamikaze si stateau aprinse toate lumile la bord. Abs-ul nici nu mai functiona iar daca inceram sa plec de pe loc cu acceleratia la maxim masina fuge de fund in toate partile si devine incontrolabila. Cauciucurile scirtie de scoate fum.
                              Asa ca am instalat la loc vechiul flesh original al masinii. Am incercat apoi sai dau Road Test, si mia ramas si martorul ABS aprins in permanenta. Am facut vreo 10Km si am refacut din nou Road Test. Abia a doua oara sa stins martorul ABS. Nu observ nici o inbunatatire, masina merge la fel ca inainte. Martorul ESP/Bas ramine in continuare aprins. El se stinge doar atunci cind se incalzeste motorul dupa minimun 15 minute de functionare. Atunci masina merge normal iar butonul ESP functioneaza.
                              Dupa atitea teste si reset-uri si ajustari am observat ca pe modulul CDI nu-mi mai da nici un cod defect chiar si cind este rece motorul atunci cind sta aprins martorul ESP/BAS. Singurele defecte care mai apar sint: C1024; B1100; B1108.
                              Nu am mai avut timp sa continui dupa-amiaza asta fiindca m-am incurcat si cu un "C" (w203)

                              Va rog mult care v-ati mai intilnit cu defectele astea C1024; B1100; B1108 si a-ti gasit rezolvare dati-mi de veste.
                              Va multumesc.
                              Calibrarea ESP prin Road Test are ca si conditie lipsa erorilor in modul.
                              Pune, pe langa codul OBD si textul exact dat de Star in fiecare modul.
                              Ai scris ceva in EIS?
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF