Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alarma baterie rosie!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Verifica bateria mica inainte sa schimbi releu aiurea.

    Comment


    • #32
      Am schimbat bateria mica si dupa o zi mi-a disparut eroarea. Mentionez ca nu am pus o baterie noua ci una identica dupa masina care am dezmembrat-o. Sper sa nu mai apara. Drumuri bune!
      Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

      Comment


      • #33
        In afara de baterie mai poate sa fie si de la releul cu dunga galbena de pe peretele de la tabloul de sigurante de la motor.Mai exista un releu sub aparatoarea de la stergatoare

        Comment


        • #34
          salut

          Am si eu aceasi problema cu bateria rosie numai ca mai apare pe ecran si <Battery protection.Convience function temporaly unavailable>,am fost la service aia ziceau ca e alternatorul l am dat jos si au verificat era in stare foarte buna bateriile le am schimbat amandoua pe calculator la el apare ca e alternatorul de vina acuma nu stiu ce sfat puteti sa mi dati.***MB 2005 220 elegance

          Comment


          • #35
            slaut din nou

            cum ziceam la service cand a conectat calculatorul lor la masina zicea asa>
            ....Check component G2 generator.Biderectional bus driver interface Short circuit to ground or open circuit
            ....Check component G2 generator.Electrical fault.mechanical fault.
            ....Check component G2/5 200 A alternator with bit synchronous interface.Uknow fault type
            Nu mai stiu ce sa fac poate cineva sa ma ajute?

            Comment


            • #36
              [QUOTE=dinescuionut;106322]Daca va cade releul ca mie, va costa 700 de ron + manopera de dat jos ca e sub motor alternatorul[/Q Foarte ieftin pe mine ma costat la Londra 400 de lire cu tot cu manopera dar alternatorul a fost reconditionat.

              Comment


              • #37
                Problema la tine cred eu tine de releul de incarcare sau de firul de comunicatie de la alternator care e intrerupt. In momentul in care iti da mecanical fault pe tester chiar ai o problema deobicei cu rulmentii. Ce e misto la alternator este ca chiar daca firul de comunicatie cu calculatorul de motor e intrerupt el incarca 14.4 v. In plus cred ca ar trebui sa verifici la o reprezentanta daca calculatorul de baterie BCM nu trebuie reprogramat

                Comment


                • #38
                  Salut

                  Originally posted by danxxx View Post
                  Am si eu aceasi problema cu bateria rosie numai ca mai apare pe ecran si <Battery protection.Convience function temporaly unavailable>,am fost la service aia ziceau ca e alternatorul l am dat jos si au verificat era in stare foarte buna bateriile le am schimbat amandoua pe calculator la el apare ca e alternatorul de vina acuma nu stiu ce sfat puteti sa mi dati.***MB 2005 220 elegance
                  Ieri 5 Martie am avut si eu exact aceeasi problema descrisa de tine, iar azi am mai facut 20 de km cu ea si deja imi scrie BATERIE/ALTERNATOR si sa opresc masina. Pana sa intru pe forum am schimbat doar bateria mare pentru ca aveam deja una, dar mi-a aparut aceeasi eroare, insa pe bord daca selectez sa-mi arate incarcarea bateriei se vede ca nu incarca si sta tot timpul la 11.9 V, de unde deduc ca este alternatorul (diode, carbuni etc.). Vad ca tu ai avut aceasta problema acum ceva timp, banuiesc ca acum ai rezolvat-o poate poti sa-mi spui cum si cat te-a costat... Multumesc !

                  Comment


                  • #39
                    Reparatie problema Baterie Rosie la Bord

                    Originally posted by adyok2000 View Post
                    Ieri 5 Martie am avut si eu exact aceeasi problema descrisa de tine, iar azi am mai facut 20 de km cu ea si deja imi scrie BATERIE/ALTERNATOR si sa opresc masina. Pana sa intru pe forum am schimbat doar bateria mare pentru ca aveam deja una, dar mi-a aparut aceeasi eroare, insa pe bord daca selectez sa-mi arate incarcarea bateriei se vede ca nu incarca si sta tot timpul la 11.9 V, de unde deduc ca este alternatorul (diode, carbuni etc.). Vad ca tu ai avut aceasta problema acum ceva timp, banuiesc ca acum ai rezolvat-o poate poti sa-mi spui cum si cat te-a costat... Multumesc !
                    Dupa exact 2 saptamani am reusit sa-mi iau masina din service; de ce a durat atat...? Pentru ca masina a fost cumparata de la un dealer Ford, care vinde si masini uzate si care au propriul lor service; Avand garantie un an de zile la masina au incercat ei sa o faca in propriul lor service,dar binenteles ca nu au fost in stare sa o repare asta dupa ce au schimbat 2 alternatoare au dus-o la Mercedes unde s-a rezolvat intr-o zi. Am inteles apoi de ce nu au dus-o de prima data pentru ca factura de la alternator a fost de 1.032 euro,pe care au platit-o ei fiind masina in garantie asa cum am mai zis. Cauza distrugerii alternatorului a fost o scurgere de motorina, de la filtrul de motorina care se afla exact deasupra alternatorului.Aici intervine cheltuiala mea pe tuburile de motorina care intra si ies din filtru de motorina, plus coliere, un furtun de apa uzat si baterie noua pentru ca cea veche era pe duca... 345 euro. Total cheltuiala problema - baterie rosie in bord 1.345 euro... Concluzia: aveti grija la scurgeri ca nu se stie unde ajung... in cazul meu in alternator.

                    Comment


                    • #40
                      Aceeasi problema cred ca o am si eu.La furtunul de la intrarea in pompa de inalta presiune am o pierdere de motorina. Am schimbat colierul dar tot mai asuda si miroase cand e motorul cald.Am schimbat bateria mica , apoi am schimbat-o si pe cea mare dar tot imi apare mesajul dimineata cand si cand.Astazi mi-a aparut in timpul zilei cand am pornit motorul si s-a stins dupa vreo 5 secunde.O sa trebuiasca deci sa-i schimb si eu furtunul de la filtru la pompa de inalta si coliere noi pana nu e prea tarziu.
                      CL 99 BAN W211 E270cdi

                      Comment


                      • #41
                        Daca se aprinde bateria rosie,puneti un voltmetru(disponibil aproape pe toate drumurile) si verificati tensiunea pe baterie cu motorul pornit la relanti,la 3000 de ture constant si cuplati toti consumatorii(faza lunga,incalzire oglinzi,luneta,scaune,aeroterma sau clima pe maxim,etc)si verificati iarasi tensiunea pe bornele bateriei in relanti si la 3000 de ture!Tensiunea trebuie sa se incadreze intre 13,8 si 14,4 volti in fiecare caz de proba!Daca e sub acest interval,ori alternatorul nu primeste excitatie,ori alternator defect(carbuni uzati,punte de diode bulita,rotor bulit,stator bulit sau regulator de tensiune zdrente).Daca tensiunea depasesete 14,4 volti,inseamna ca regulatorul de tensiune e pardaf!Astea sunt regulile de verificare ale unui alternator,indiferent ca e Mercedes Cobran sau ultimul model de S-klasse!Numai bine va doresc!
                        W124 E220 din 95

                        Comment


                        • #42
                          Buna

                          Originally posted by dinescuionut View Post
                          Off, am dat jos alternatorul si m-am dus cu el la un electrician era releul am luat unul nou 550 ron+ rulmenti l-am pus inapoi ieri si imi disparuse toate eruorile vreo 4, a mers 1 zi perfect dar azi cand am pornit-o a aparaut nenorocita aia de baterie rosie nustiu ce sa mai fac amverificat mufa care intra in alternator era perfecta si masa am mers cu ea 40 de km si mi sa inrosit monitorul spunand-mi sa opresc masina ma gandesc sa bulit iar releul stie careva multumesc


                          TREBUIE SA INCERCI SUB MOCHETA DIN DREAPTA FATA ,ACOLO E UN TABLOU CU SIGURANTE ,ACOLO SE AFLA SIGURANTELE PT COMPUTERU DE INCARCARE VERIFICA SI VEZI .

                          Comment


                          • #43
                            HI

                            Originally posted by dan12101983 View Post
                            daca se aprinde bateria rosie,puneti un voltmetru(disponibil aproape pe toate drumurile) si verificati tensiunea pe baterie cu motorul pornit la relanti,la 3000 de ture constant si cuplati toti consumatorii(faza lunga,incalzire oglinzi,luneta,scaune,aeroterma sau clima pe maxim,etc)si verificati iarasi tensiunea pe bornele bateriei in relanti si la 3000 de ture!tensiunea trebuie sa se incadreze intre 13,8 si 14,4 volti in fiecare caz de proba!daca e sub acest interval,ori alternatorul nu primeste excitatie,ori alternator defect(carbuni uzati,punte de diode bulita,rotor bulit,stator bulit sau regulator de tensiune zdrente).daca tensiunea depasesete 14,4 volti,inseamna ca regulatorul de tensiune e pardaf!astea sunt regulile de verificare ale unui alternator,indiferent ca e mercedes cobran sau ultimul model de s-klasse!numai bine va doresc!

                            vezi ca la bateria mica de sub filtru de polen nivelul de incarcare este undeva la 12.8 volti (cel putin la mine asa e ,si e bine )am incarcato cu un redresor pina la 14.4 volti si a scazut pina la 12.8 si nu mai scade si a disparut si bateria rosie

                            Comment


                            • #44
                              Imi pare rau ca nu am putut intra mai repede sa va spun cum am rezolvat problema cu bateria rosie dar mie nu mi mergea nici lumina interior nici ventilatorul de la clima adica mergea dar numai 2 trepte si parktronicul.
                              A fost releul de incarcare care a costat 260 lei pe original l a un magazin de piese iar manopera 50 lei nu sa dat alternatorul jos a schimbat direct pe masina.
                              toata treaba a durat 10 minute schimbul si 1 saptamana pana a venit piesa si de atunci nu mi sa mai aprins bateria rosie.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by danxxx View Post
                                Imi pare rau ca nu am putut intra mai repede sa va spun cum am rezolvat problema cu bateria rosie dar mie nu mi mergea nici lumina interior nici ventilatorul de la clima adica mergea dar numai 2 trepte si parktronicul.
                                A fost releul de incarcare care a costat 260 lei pe original l a un magazin de piese iar manopera 50 lei nu sa dat alternatorul jos a schimbat direct pe masina.
                                toata treaba a durat 10 minute schimbul si 1 saptamana pana a venit piesa si de atunci nu mi sa mai aprins bateria rosie.
                                In afara de clima si parktronic aveai cumva probleme si cu radioul?
                                CL 99 BAN W211 E270cdi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF