Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Verificare tampoane motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verificare tampoane motor

    Salutare tuturor! Am un E270 cdi W211 si problema pentru care apelez la ajutorul vostru este o trepidatie care se simte in interiorul masinii.Tampoanele de la suportii motorului sunt de vina, iar intrebarea este: Cum pot verifica care dintre ele trebuie schimbat deoarece nu este obligatoriu sa se strice amandoua si nu sunt chiar ieftine.Astept idei sau chiar solutii. Multumesc mult.
    CL 99 BAN W211 E270cdi

  • #2
    salut!aceeasi problema o am si eu la un e220, w211, cutie automata, dar trepidatziile se simt cand este pe d,n si p foarte tare iar pe r foarte putin.sunt sigur acei suporti?

    Comment


    • #3
      Trepidatiile se simt in mers, sau stationand intr-o anumita pozitie (P,R,N,D)?

      Comment


      • #4
        Se simte o vibratie asemanatoare ca atunci cand aveam Dacia si nu gaseam tampoanele de la esapament in magazine, foloseam sarma sau apelam la suruburi prinse direct in caroserie.Deci se simte si stationare dar mai mult in mers.Acum o luna i-am facut geometria si m-am uitat pe dedesupt si nu e nimic in neregula, iar tamponul de la cutie mi se pare ok.
        CL 99 BAN W211 E270cdi

        Comment


        • #5
          Originally posted by zang View Post
          Trepidatiile se simt in mers, sau stationand intr-o anumita pozitie (P,R,N,D)?
          se simt cand stationez, in mers nu se simte nimic

          Comment


          • #6
            Atunci la amandoi aveti minim un tampon de motor defect.
            Tamponul are in el o camera cu ulei si chiar daca se vede totul ok, daca e spart si nu mai e ulei in tampon atunci da aceste trepidatii.
            Trebuie mers la un mecanic care sa spuna care tampon e defect, sau sa depistati singuri daca stiti cum.

            Comment


            • #7
              Salutari!
              Aceeasi problema o am si eu la un 220 cdi cu cutie automata. Cand ajung la aprox. 2000 de ture, indiferent daca sunt in stationare sau in mers, simt o vibratie in interior. Nu foarte tare, dar suparatoare. Problema e ca o simt mai mult cand e motorul cald. Daca trec de 2000 de ture, dispare. Am fost la un mecanic si a gasit unul din suportii cutiei rupt. Dupa ce l-am schimbat, vibratia nu a disparut. Ceva sfaturi?

              Comment


              • #8
                Am eu de vanzare 2 tampoane de motor . Vedeti la vanzari piese sau dati-mi un mesaj pe privat pe cine intereseaza. Va multumesc.

                Comment


                • #9
                  Nu se potrivesc de la W210 la W211.Eu am rezolvat problema mea;era tamponul de pe stanga. Se putea vedea starea lui foarte usor daca ma uitam unde trebuie.M-a costat 330 de lei marca Lamforder.
                  CL 99 BAN W211 E270cdi

                  Comment


                  • #10
                    Pentru a identifica mai usor diferenta dintre unul bun si unul cazut (collapsed cum ii zic americanii) vedeti poza atasata (poza este luata de pe benzworld.org)
                    Attached Files
                    W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                    W163 ML 55 AMG 2001
                    W163 ML 55 AMG 2002
                    W164 ML 320 CDI
                    W251 R350

                    Comment


                    • #11
                      La americani am gasit pe situri ca ele se schimba intre 100.000 km si 150.000 km, de fapt se recomanda. De fapt acestea se uzeaza si duc la o uzura mult mai accentuata a motorului , un consum mai mare si un mers opus rotundului(cum se spune ca merge rotund) nu imi mai aduc aminte termenul . Si bineinteles pierderea cuplului si consecinta spuneau ca ar fi bine sa folosesti un amortizor ca cele de la capota pt a nu pierde cuplu.

                      Chiar acest amortizor pare interesant daca intradevar face ce spune reclama!
                      Nu stiu cine spunea ca majoritatea masinilor diesel au asa ceva. Ce imi aduc aminte ca el se prindea intre motor si caroserie si era foarte gros!
                      Ce spun cei priceputi ?

                      La mine cand pornesc motorul si este foarte frig in jur de 0 grade se aude un zgomot care mecanicul mi-a spus ca ar fi de la tampoane si un alt zgomot cand opresc motorul ca si cum cilindrii o iau razna de cand iau contactul si pana se opreste de tot motorul. Este un zgomot ce dureaza foarte putin cam cat motorul ar mai face doua ture .

                      De pus tampoane de calitate chiar originale mi s-a recomandat ca cele aftermarket nu sunt de calitate si fac zgomot mai mult dechit cele de pe masina originale defecte!

                      Eu am luat Lemforder si urmeaza sa le schimb , cica ar fi cele care vin pe original dar in cutie de Mercedes cu holograma! Diferenta de 200 ron intre originale si Lemforder pe bucata! Sper sa nu le montez si dupa putin timp sa trebuiasca sa iau si originale!!!!!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sorel2008 View Post
                        se simt cand stationez, in mers nu se simte nimic
                        Du-te la un mecanic bun (un adevarat meserias nu mecanici de ocazie) sa iti diagnosticheze trepidatia sa nu fie de la cutie sa plangi mai tarziu!

                        Comment


                        • #13
                          STAU SI MA GANDESC CA DACA TAMPOANELE MOTOR SUNT DUSE SIGUR INFLUENTEAZA SI TAMPOANELE DE LA CUTIE(TAMPONUL) :adica jocul pe care il permit tampoanele de la motor il are si cutia din moment ce cutia este corp comun cu motorul si implicit si ea are un joc deci cred ca ar fi bine daca se schimba tampoanele motor sa se schimbe si cel de la cutie care este 100 ron. Poate ma insel ! Desi meseriasii care spun " ca merge si asa " ar spune despre cutie ca si ea "merge si asa". Este o chestie simpla de fizica de transmiterea vibratiilor printr-un corp.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dorut View Post
                            cred ca ar fi bine daca se schimba tampoanele motor sa se schimbe si cel de la cutie care este 100 ron.
                            Eu cred ca dacă au stare bună, atunci nu are rost de schimbat. Trebuie înlăturată problema în sine, și nu înlocuite piesele bune. Dacă e bun, e bun, ce să fim atât de naivi, doar e mercedes, ce draq.

                            Comment


                            • #15
                              O rugaminte am la voi.
                              Am un mercedes E 220 CDI si la pornire se aude scurt un zgomot si pare ca vine din zona dreapta a motorului dar nu din el.
                              Pe partea soferului ar fi.
                              Ati patit asa ceva?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF