Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce ulei e asta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce ulei e asta?

    Salutare.
    Am un prieten ce detine un W211 si spune ca i-a schimbat furtunul de la turbo deoarece i s-a spart,dar dupa ce la schimbat zice ca are sub masina o pata mare de ulei verde si foarte gros exact in partea cu turbo.Nu i-a dat eroare in bord si nu i s-a aprins nici un bec de avertizare sau ceva prin bord si nu stie de la ce poate sa fie.Stiti careva de unde poate sa fie?Multumesc!!

  • #2
    Cam ciudat ulei verde !!! Sa mearga undeva sa o ridice pe elevator sa vada sigur daca e de la el. Apoi se poate uita la ulei pe la jorja. Scoate si vede ce culoare are ..dar ma indoiesc ca e verde. Poate e uleiul de servo mai smecher.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Pai nu stiu ce sa cred ca la asta m-am gandit si eu prima data,dar zice ca nu e din servo, ba mai mult, zice ca e un furtun din radiator iesit si de la el ar fi problema.L-am intrebat daca nu cumva e antigel, dar zice ca nu e si e foarte gros,ca un ulei.

      Comment


      • #4
        Poate e freonul. Mai bine zis uleiul din instalatia de aer conditionat.

        Comment


        • #5
          Mersi Florineasca.O sa-i transmit si acest mesaj legat de uleiul din instalatia de aer conditionat sa-i faca o verificare sa vedem ce constata.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sovieticool View Post
            Apoi se poate uita la ulei pe la jorja. Scoate si vede ce culoare are ..dar ma indoiesc ca e verde. .
            Care joja? Eu am W203 din 2001 si nu mai are joja, ma indoiesc ca a lui are.
            Eu ma uit noaptea in stele ca poate vad acolo daca e bun nivelul... Nu stiu daca merge bine sonda aia si nici nu m-a dus mintea la primul schimb sa masor ce scot.
            W203 - 2001

            Comment


            • #7
              Problema a rezolvat-o,era din cutie, o conducta ce ducea uleiul la racire i-a iesit din radiatorul de racire si cand a dat in marsarier i-a dat afara tot uleiul(galben-verzui),iar acum daca vrea sa plece de pe loc nu-i mai pleaca daca nu o ajuta un pic cu acceleratia,i-am spus sa nu o mai miste pana nu-i vine uleiul(ca la comandat in Germania).

              Comment


              • #8
                Originally posted by nickbal View Post
                Care joja? Eu am W203 din 2001 si nu mai are joja, ma indoiesc ca a lui are.
                Eu ma uit noaptea in stele ca poate vad acolo daca e bun nivelul... Nu stiu daca merge bine sonda aia si nici nu m-a dus mintea la primul schimb sa masor ce scot.
                La W203 nivelul de ulei se poate verifica. Pui contactul in pozitia 1 ;meniul trebuie lasat pe afisare km; se apasa butonul de reset de trei ori ;se aude un bip si iti apare in afisajul bordului un alt meniu ; pui contactul in pozitia 2 si vei vedea cantitatea de ulei din motor (de exemplu 6.3 l )
                CL 99 BAN W211 E270cdi

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=nickbal;96751]Care joja? Eu am W203 din 2001 si nu mai are joja, ma indoiesc ca a lui are. QUOTE]

                  Tipul zice ca are w211, care are motor ca al tau si nu are joja de ulei, dar modelul cu face-lift iti spun sigur ca are joja la uleiul de motor - exact ca cele clasice.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Vergilcl View Post
                    La W203 nivelul de ulei se poate verifica. Pui contactul in pozitia 1 ;meniul trebuie lasat pe afisare km; se apasa butonul de reset de trei ori ;se aude un bip si iti apare in afisajul bordului un alt meniu ; pui contactul in pozitia 2 si vei vedea cantitatea de ulei din motor (de exemplu 6.3 l )
                    Da, am mai citit despre secventa asta, dar la mine nu merge. O fi valabila pt. modelele mai noi. Am incercat si cu Reset-ul mentinut 30 de secunde dar tot nu merge.

                    Secventa ar fi cam asa http://www.youtube.com/watch?v=PT2WD...eature=related dar nu vrea de nici un fel.
                    W203 - 2001

                    Comment


                    • #11
                      W203 fara face-lift sigur are joja si cred ca si cel cu facelift. Mai bine zis are canalul pe care intra joja, pentru ca nu vine dotat cu ea. Pentru a localiza locasul pozitionati-va cu fata la motor, iar in partea dreapta a rampei de inalta presiune, undeva in spatele motorului (cam in dreptul ultimului injector) este locasul. Poate fi acoperit cu un fel de capacel rosu. Daca nu va descurcati o sa pun o poza maine.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am avut un C200 kompressor din 2002 la care mergea accesat meniul respectiv,mai am un amic care are un E200 kompressor din 2005 si merge si la el.Sint sigur ca in secventa de pe youtube este vorba despre un W203 benzinar,si deci numai la benzinare merge.
                        CL 99 BAN W211 E270cdi

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Vergilcl View Post
                          Eu am avut un C200 kompressor din 2002 la care mergea accesat meniul respectiv,mai am un amic care are un E200 kompressor din 2005 si merge si la el.Sint sigur ca in secventa de pe youtube este vorba despre un W203 benzinar,si deci numai la benzinare merge.
                          A mers azi si la CDI-ul meu .
                          Nu tineam suficient apasat pe reset.

                          Aduc acum alta problema : arata 5.2L dar nu am mesaj in bord. Conform manualului la diferenta de 1L trebuia sa strige la mine.
                          Intrebarea este - daca sonda merge (ca masoara) de ce nu scoate mesajul?
                          W203 - 2001

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nickbal View Post
                            A mers azi si la CDI-ul meu .
                            Nu tineam suficient apasat pe reset.

                            Aduc acum alta problema : arata 5.2L dar nu am mesaj in bord. Conform manualului la diferenta de 1L trebuia sa strige la mine.
                            Intrebarea este - daca sonda merge (ca masoara) de ce nu scoate mesajul?
                            Am patit si eu la fel la fostul meu W203.Dar in schimb daca verificam uleiul in meniul normal, imi scria sa adaug 1L.In mers niciodata nu mi-a cerut sa completez, chiar daca lipsea mai mult de 1L.
                            CL 99 BAN W211 E270cdi

                            Comment


                            • #15
                              Daca va uitati atent in display, se observa mesajul "nu cand motorul este pornit".
                              Deci uleiul se verifica cu motorul oprit, iar pe display zice daca e ok sau daca mai trebuie adaugat ulei.
                              Pasii pt a verifica uleiul exact (adica 5.2L ex lui @nickbal) sunt amintiti printr-o gramada de topicuri. Precizarea este ca atunci cand bagi cheia in contact, display-ul trebuie sa fie pe "km zilnici, sau vitezometru digital" (depinde cum are setat fiecare).
                              Daca nu e astfel, chiar de urmezi pasii, nu va 'piui' dupa 3 reset-uri si nu intra in meniul de service.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF