Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Diverse probleme w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse probleme w210

    Am un MB e250 din 97 aa probleme mari cu el, alta masina nu vreau imi place mult
    De 2 ani de cand am cump. imi face mari prob. nu se aprinde bordul, cand semnalizez dreapta se aprinde si faza lunga la farurii e groaznic noaptea, nu se mai inchide automat, ledurile se aprind dar ea nu se inchide asa ca folosesc cheia.Poate imi spuneti ce sa ii fac pt ca pe unde am fosst toti isi dau cu parerea dar nu stiu ce sa ii faca.In plus am fost la u '' specialist '' care mi-a spus ca motorul de gazeaza si mi-a lasat un furtun afara , 2 doua zile mi-a aparut in bord ca trebuie sa schimb bujile si placutele de frana.
    Aaaaa MASINUTA mea iubit ar trebui sa ii functioneze si incalzirea pt scaune dar ..... nu am gasit un specialist , 13mil ma costat sa ii fac caldura , mergre acum dar nu gaba caldura si la picioare.... AJUTOR STIU CA SUNT FEMEIE SI CA NU VOR SA MA AJUTE DAR POATe ma ajutati voi

  • #2
    In primul rand trebuia sa faci un topic nou. Si eventual structureaza cumva problemele si editeaza primul post, ca este greu de citit.
    Din ce spui tu acolo, observ ca majoritatea problemelor sunt electrice deci e natural sa cauti un electrician si eventual sa-i faci o diagnoza.

    Comment


    • #3
      In primul rand spune-ne de unde esti sa te putem ajuta , din ce localitate esti ca sa te putem directiona catre unii din colegii nostrii dupa forum care se ocupa cu diagnoze , mecanica , electrica etc. Daca esti din Bucuresti ti-l pot recomanda cu cea mai mare incredere pe popeye_pmm , el s-a ocupat si de masina mea si am fost foarte multumit , il poti gasii aici pe forum sub denumirea de mai sus si daca esti interesata imi poti scrie pe pm si iti pot da nr lui de tel .
      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

      Comment


      • #4
        Salutari ... nu stiu ce are acul indicator de nivel benzina al rezervorului cand ma duc cu rezervorul mai catre rosu,acolo pe la 10-15 litri sa mai ramana in el .. o ia razna!...urca si imi arata cum ca as avea 30 litri(1/2 din rezervor),ati avut careva probleme asemanatoare ? cum le-ati rezolvat?ce trebuie sa-i fac .. ? e nasol la drum lung....ca nu stiu cand trebuie sa alimentez !!!...decat sa tot fac calcule :P..cati km am facut si cata benzina am bagat!....va imaginati nu?!? ... astept info !.... multumesc!!!
        Allways on the move...
        http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

        Comment


        • #5
          It's me again ... tot nimik ... am asteptat sa se goleasca rezervorul,practic am ramas fara benzina ca sa vad daca imi revine acul la normal am alimentat 10 litri ...si tot asa ...stie cineva ce poate fii ... cat e o sonda de indicare a nivelului de benzina din rezervor ? ce sa-i fac ?

          thx!
          Allways on the move...
          http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

          Comment


          • #6
            Dupa ce alimentezi nu mai pune busonul sau pune alt buson, sa vezi daca iti mi face probleme acul indicator.

            Comment


            • #7
              Am sa incerc!...chiar e o idee buna:d..am sa pun contactul si alimentez,iar acul ar trebui sa urce usor!...


              THX!
              Allways on the move...
              http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

              Comment


              • #8
                donrafael@

                Dupa ce alimentezi nu mai pune busonul sau pune alt buson, sa vezi daca iti mi face probleme acul indicator.

                Ce treaba are busonul? (nare nici o treaba sula cu prefectura).

                miahai_urotiorc@

                Ai incercat ce ti-am zis? e mult mai plauzibila decat varianta asta cu scosul busonului.?(cauta in arhiva si posteaza aici sa vedem ce parere au colegiide pe forum.

                Comment


                • #9
                  sal...am alimentat cu,contactul pus si acul a urcat un pic si a coborat din nou,acul era mai sus de jumatatea rezervorului cu toate ca nu aveam decat vreo 3-4 litri !!... dupa aia am mers putin si am oprit! ... am pus contactul iar,si imi arata bine !! ...
                  Optimus...din pacate nu am arhiva activa pe mess...(sorry),am incercat pe la mai multe service-uri sa intreb si mi-a spus un mecanic ca i-a venit unu exact cu problema asta si a rezolvat-o numai schimband sonda! ... din pacate e foarte scumpa in jur de 200-300euro...asa ca nu o sa i-au...dar mi-a mai zis ca daca desfac sonda ca sa iasa aerul din rezervor,cica ar fii ''aer fals'' in rezervor ar putea sa-si revina.... acuma eu ce o sa fac ?... o sa alimentez fullll pana in gura si o sa vad dupa ... ''Doamne ajuta'' ....Multumesc
                  Allways on the move...
                  http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                  Comment


                  • #10
                    De fapt despre ce dicutam aici, de acul baiatului din Austria sau de fatuca din Tulcea...nu inteleg nimic. Chiar asa?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF