Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme afisaj w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme afisaj w210

    Salutare oameni buni!
    Asadar..... afisajul pentru temperatura si "ora exacta" nu mai merg la mine la w 210 / 2000. Rugaminte mare - sa nu imi spuneti va rog ca acest subiect s-a mai discutat de x ori, eu am cautat in toate titlurile despre acest subiect dar in concluzie cei care au avut aceasta problema au rezolvat- o dar .. nimic concret -CUM?

    Eu am desfacut ceasurile si am vazut acele " folii " despre care s-a spus ca sunt uscate din cauza temperaturii - OK - concret cum se remediaza contactul dintre aceste folii si placa ?

    STIMA MAXIMA!

  • #2
    Cred ca totusi am gasit ceva .. revin daca nu fac mare lucru !!

    Comment


    • #3
      Si eu am aceasta problema, daca ai reparat afisajul de la ora si termometru te rog sa spui cum, iar daca se poate sa faci si poze. Multumesc.
      Eu nu am reusit nici macar sa scot ceasurile din bord.

      Comment


      • #4
        Folia respectiva are conductori pe baza de carbon,care dupa un timp se uzeaza si se desprind de pe ecranul lcd.Cel mai bine ar fi daca s-ar schimba tot ansamblul.
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Vedeti sa nu fie becurile de iluminare arse! Nu stiu cum e la E dar la mine asa a fost! LCD-urile de la w202 sunt iluminate din spate. Se arde becul, nu mai apare afisajul. Nu uitati sa postati rezolvarea problemei, ca sa stie si altii...
          C 180 sport 1995
          www.pieseauto-buzau.ro

          Comment


          • #6
            Am un prieten care are un w210 cu problema asta.Vorbesc cu el sa demonteze partea respectiva.O sa incerc sa rezolv cumva,sau cel putin sa caut o solutie la rezolvarea acestei probleme,pentru ca din cate am observat sunt destui cu aceasta problema.
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Revin cu o completare: www.youtube.com/watch?v=vyBW4XsKkNA
              Tot asa iese si la C-ul meu.
              C 180 sport 1995
              www.pieseauto-buzau.ro

              Comment


              • #8
                Si eu am aceeasi problema cu afisajul la temperatura. Am scris despre asta acum o luna, dar mi s-a inchis thread-ul pt. ca cica ar fi fost arhidiscutat. Eu am citit ce s-a scris pana acum, dar nu m-am lamurit, asa ca problema e tot nerezolvata.

                Mie mi-e frica sa desfac bordul asa de capul meu. Cunoaste cineva vreun service cat mai aproape de Oradea care poate sa repare problema fara sa schimbe tot bordul?

                Comment


                • #9
                  sal.
                  Eu am un document Pdf unde iti explica exact cum se face.Eu am reusit.
                  Da-mi adresa ta de mail pe PM si iti trimit documentul.

                  Comment


                  • #10
                    Salut , ai rezolvat problema ? Daca da spune-ne si noua cum , pentru ca si eu am aceeasi problema ca si a ta cu cele doua ceasuri , tot acelasi an de fabricatie al masinii acelasi model W 210 .
                    E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                    Comment


                    • #11
                      Specific ce ma intereseaza , daca ai rezolvat problema ceasurilor care arata ora si temperatura pentru ca eu am reusit sa scot ceasurile din bord dar nu i-am dat de cap cu acea panglica imi este frica sa nu o rup .
                      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                      Comment


                      • #12
                        Dash

                        Originally posted by no problem View Post
                        Specific ce ma intereseaza , daca ai rezolvat problema ceasurilor care arata ora si temperatura pentru ca eu am reusit sa scot ceasurile din bord dar nu i-am dat de cap cu acea panglica imi este frica sa nu o rup .
                        De pe forumuri adunate...
                        Attached Files
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc mult colegu pentru poze .
                          E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                          Comment


                          • #14
                            Asadar deci sa reluam..
                            Scuze ca nu am mai scris dar am avut ceva treaba prin casa si am deconectat netul.
                            Sfatul meu sincer - NU VA APUCATI SA DESFACETI CEASURILE DECAT DACA AVETI FOARTE MULTA RABDARE SI UN PIC DE INCLINATIE SPRE LUCRUL CU "LUCRURILE FINE".

                            Va trebuie rabdare pentru ca poate e necesar sa faceti mai multe probe si sa dati bordul si sa il decuplati de la cdle 2 mufe mari din spatele lui de mai multe ori, iar daca trebuie sa dati jos cele 2 folii cu circuite trebuie sa fiti chinez batran. In mod normal daca ma ascultati pe mine si aveti un pic de mana( mai multa) aveti sanse mari sa reusiti .

                            Urmarind pozele puse de colegul cl600 se procedeaza in felul urmator:

                            1. -desfaceti capacul negru din poza 1 -are ceva cleme si fara sa fortati trebuie sa iese usor apoi indepartati si partea din fata ce contine si geamul ceasurilor adica sa ramana excat ca in poza 2,
                            2. - slabiti cele 6 terminale de plastic de pe spatele placii de baza excat ca in poza 4 dar fara sa le impingeti in sus prea tare ci doar sa le slabiti
                            3. - fara sa dezlipiti cele 2 folii de pe placa de baza faceti ca in pozele 6 si 7 adica bagati un buretel sau un cartonel mai subtire ( eventual mai adugati apoi daca nu merge cu primul) deasupra de folie si apoipresati pana ce terminalele de plastic se clipseaza din nou pe placa de baza si dati o fuga la masina sa faceti prima proba.
                            Nu trebuie sa montai bordul la loc sa faceti probe ci numai asa cu placa de baza va mufati la cele 2 mufe din spate.
                            Daca dupa cateva probe si ajustaje din buretei si cartonase nu ati facut nic sa ceva partial.....acum incepe partea grea alucrurilor.... adica :

                            4. - scoateti toate acele indicatoare pentru a putea trage afara toate cele 3 cadrane care se tin unul de altul - mentionez ca trebuie sa trageti tare de ace dar, atentie numai cu degetele pt ca daca bagati ceva sub ele sigur veti zgaria cadranele sau va scapa surubelnita sau ma rog ... cu ce lucrati . Sa trageti tare chiar daca aparent ele dau impresia ca nu vor iesi...

                            5.scoateti usor cadranele si dati-le de o parte ca momentan nu va trebuie ;
                            6. INCEPE GREUL - cu ceama mai rae grija si cu cea mai mica surubelnita din lume dezlipti foliile de pe placa de baza iar in partea de sus acolo unde se prinde pe afisaj nu aveti ce cauta.
                            7. - scaoteti afisajele cu tot cu bucata de folie a fiecaruia
                            8.- CEL MAI GREU - cu o foarfeca indepartati partea oxidata a foliei adica acolo unde a calcat ea pe circuitele de pe placa iar apoi pe aprox. 4mm exfoliati cu ajutorul unui cater mai mic numai folia de peste circuite iar apoi luati ficare 'firisor' care se vede prin folie la racait pana ramane decat firisorul

                            9. - dupa ce ati ramas numai cu capetele de firisoare de circuite potriviti-le exact pe circuitele de pe placa de baza(dupa ce le curatati ff bine ) si lipiti-le cu o banda dublu adeziva si foarte buna apoi veniti si cu suplimentul de buretel sau cartonase si clipsati la loc si cat mai strans cele 6 terminale de plastic albe de care vorbeam mai la inceput si apoi faceti proba fara sa mai montati cadranele si acele ca poate e nevoie sa mai reluati operatiunile de la inceput

                            Eu asa am facut si am reusit in proportie de 98% - am avut foarte oxidate foliile si va spun ca merita efortul dar atentie AVETI MARI SANSE SA LE STRICATI MAI RAU , DACA NU AVETI RABDARE MAI BINE NU VA APUCATI E PACAT DE CEASURI !!!!!!!!!!!!!!!!

                            Inca ceva apucati-va mai inati de afisajul de la temperatura deoarece are acele circuite din folie mai groase decat cele de la ora =treapta de viteza !

                            Ma puteti suna oricand pe 0765 377 393 sau pe aici pe forum dar nu garanteza intru in ficare zi... BAFTA MULTA !

                            Comment


                            • #15
                              Multumim frumos !!!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF