Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme W211 E220cdi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme W211 E220cdi

    Salutare!. Se pare ca a inceput si masinuta mea sa aiba probleme tehnice

    1. Daca stau pe loc si virez de volan in dreapta pana la maxim se aude un scartait... daca rotesc spre stanga nu se aude nimic. In mers daca sunt in viraj se aude aceeasi chestie pe partea dreapta si mai nou un mic tupait. Problema asta o am cred din cauza jantelor care le-am pus pe ea de ceva timp (aproximativ 2 luni), dar pana acum nu am avut problema.
    Am fost la un mecanic si mi-a zis ca este ceva la bratu' din dreapta si ca ar trebui schimbat... am vrut si alte pareri inainte sa ma duc sa-l cumpar.

    2. In treptele 3,4,5,6... cateodata si intr-a 2-a daca am undeva la 2.000 turatia si o calc blana acul de la turometru sare un pic inapoi cand se apropie de 3.000... dar nu doar acul se simte si un mic lag in momentul ala... se tureaza dar sta pe loc (cum ar veni...)... am pus-o pe tester dar imi da doar o eroare la turometru (nu mai stiu exact eroarea)... dupa ce sterg eroarea nu mai face o perioada dupa care aceeasi faza ... poate nu este cine stie ce dar ma enerveaza la un drum mai lung. Am fost si la ei la service MB sa verific ambreiajul dar mi-au zis ca nu are nimic si ca este ok. Chiar nu mai stiu ce sa fac la problema asta.

    3. Daca stau pe loc cu motorul pornit mai mult consumul de mi-l arata pe comp masinii creste intruna.... daca stau vreo 30 min ajunge si pe la 14 cel afisat... in mers nu are nici un fel de problema... si nici nu consuma cat zice acolo cand sta pe loc. Asta este o problema sau asa creste el pe ceas...?


    Masina are aproape 128.000 km, am luat-o la 98.000 km la 113.000 km i-am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru motorina, filtru polen, filtru aer.
    Astept pareri daca stie cineva ce se intampla.
    Multam!
    Last edited by Florin_WES; 09-02-2009, 23:19 PM.
    Regulament general Club Mercedes.

  • #2
    Salutare!
    1: Poate fi slaba cureaua de la auxiliare sau vreun intinzator. Incearca sa virezi pe loc, dar cu motorul turat la 1500 rpm.
    Verifica deasemenea nivelul de ulei pt servodirectie ( e un capac de plastic negru in stanga masinii, dar pe care il vei vedea dupa ce dai jos capacul gri ).
    Daca totusi stii cum "scartaie" o pompa de servo si este totusi un scartait atunci nu poate fi decat un pivot de pe brat, ori pivotul caruia i se spune 'cap de bara'. Daca are ceva km de cand scartaie atunci nu are rost sa mai bagi vaselina in burduful pivotului respectiv - schimba capul de bara sau bratul defect.

    2: Zici ca ai verificat ambreiajul la service la MB. Cum? Ti-au demontat cutia de motor si apoi placa de presiune ca sa inspecteze discul? Altfel nu cred ca se poate.
    Problema cred ca este de la disc ori de la arcurile placii de presiune. Pe la turatia de o zici motorul are plaja de cuplu maxim si la o patinare a ambreiajului probabil tu simti acel lag de care zici, apoi eroarea ramane in comp masinii.
    Asa ca sus masina pe elevator, demonteaza scuturile de plastic, cardanul, cutia si vezi ce e cu ambreiajul, ori poate curge semeringul de la arbore. Trebuie sa demontezi, asa 'chestii' nu o sa le vezi niciodata pe nici un tester.

    3: Nu e nici o problema. Asa calculeaza comp de bord: ca motorul arde gaz dar nu face km si atunci iti afiseaza un consum care nu este cel real. Un motor diesel de cilindree medie consuma la ralanti cca 0,5-0,8 l/h.

    Comment


    • #3
      Originally posted by zang View Post
      Salutare!
      1: Poate fi slaba cureaua de la auxiliare sau vreun intinzator. Incearca sa virezi pe loc, dar cu motorul turat la 1500 rpm.
      Verifica deasemenea nivelul de ulei pt servodirectie ( e un capac de plastic negru in stanga masinii, dar pe care il vei vedea dupa ce dai jos capacul gri ).
      Daca totusi stii cum "scartaie" o pompa de servo si este totusi un scartait atunci nu poate fi decat un pivot de pe brat, ori pivotul caruia i se spune 'cap de bara'. Daca are ceva km de cand scartaie atunci nu are rost sa mai bagi vaselina in burduful pivotului respectiv - schimba capul de bara sau bratul defect.

      2: Zici ca ai verificat ambreiajul la service la MB. Cum? Ti-au demontat cutia de motor si apoi placa de presiune ca sa inspecteze discul? Altfel nu cred ca se poate.
      Problema cred ca este de la disc ori de la arcurile placii de presiune. Pe la turatia de o zici motorul are plaja de cuplu maxim si la o patinare a ambreiajului probabil tu simti acel lag de care zici, apoi eroarea ramane in comp masinii.
      Asa ca sus masina pe elevator, demonteaza scuturile de plastic, cardanul, cutia si vezi ce e cu ambreiajul, ori poate curge semeringul de la arbore. Trebuie sa demontezi, asa 'chestii' nu o sa le vezi niciodata pe nici un tester.

      3: Nu e nici o problema. Asa calculeaza comp de bord: ca motorul arde gaz dar nu face km si atunci iti afiseaza un consum care nu este cel real. Un motor diesel de cilindree medie consuma la ralanti cca 0,5-0,8 l/h.

      Multam pentru raspunsuri.

      1. Am incercat si cu motorul turat cum ai zis tu dar tot asa se aude... asa mi-a zis si mecanicu' la care am fost ca este capul de bara... am fost la service la MB si mi-au zis ca imi trimet doar bratul cu tot... nu doar o parte.. pana la urma asa o sa fac .
      O intrebare iar: Daca il schimb doar pe cel din dreapta o sa se simta ceva diferit la drum? sau trebuie sa-l schimb si pe cel din stanga?

      2. Nu cred ca au dat cutia sau altceva doar s-au uitat asa pe la ea... o sa o mai las asa o perioada si dupaia poate o sa-l schimb dar in Germania ca la noi parca vad ca imi dau un pret de 2-3 ori mai mare cu tot cu manopera )


      3. M-am lamurit Multumesc inca o data pentru raspunsuri.
      Regulament general Club Mercedes.

      Comment


      • #4
        Salut!La intrebarea nr 1: eu sunt de parere ca s-ar putea simti o mica diferenta mai bine le schimbi pe amandoua daca tot faci o treaba o faci bine din prima.

        Comment


        • #5
          Ideea de a pune jenti mai mari, cu alt ET, ori pneuri mai mari, duc la ingreunarea rotii, consum mai mare, iar odata cu cresterea aderentei - defectarea mai rapida a capului de bara daca virezi in loc ( fara sa mishti roata in fata sau in spate ).
          Treaba este ca nu e musai sa schimbi pe amandoi, dar trebuie sa il verifici si pe celalalt ca poate a fost schimbat inainte sa o iei tu, sau nu... verifica. Daca pivotul se misca cu mana fara a opune rezistenta, atunci schimba ambele capete de bara, ca atunci sigur va urma si celalalt in ceva timp.
          Jantele ce le-ai pus, daca sunt de 17 trebuie pneu de 245/45 R17, iar de 18 sunt prea mici in balon pt drumurile din Craiova si curand strica telescoapele, rulmentii din capul telescoapelor, bratele, pivotii, caseta de directie si altele dar mai lent.

          Un mare 'amortizor de shocuri' este in primul rand balonul pneului ( perna de aer dintre asfalt si janta ). Odata ce schimbi aceste caracteristici, unde o echipa de ingineri aloca zeci de ore de calcul poate, pregateste-te sa bagi mai repede bani in elementele de suspensie si directie.

          Comment


          • #6
            Daca schimbi capete de bara schimba-le pe amondoua. Cauta la alte magazine de specialitate, pentru acele capete de bara nu sunt asa de scumpe. Un brat e peste 500 ron. Este penibil ca un mecanic de la Mercedes sa iti spuna ca pentru un cap de bara sa iti schimbe bratul.
            Mercedes are prioritate din fabrica.

            Comment


            • #7
              Eu cred ca cel caruia i-ai cerut piesa nu te-a inteles corect.
              Nu are nici o legatura capul de bara cu bratul.
              Capul de bara este acel pivot care are si un corp filetat la cca 90 grade fata de verticala si se infileteaza in 'tija' ce iese din caseta de directie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vizyboss View Post
                Salut!La intrebarea nr 1: eu sunt de parere ca s-ar putea simti o mica diferenta mai bine le schimbi pe amandoua daca tot faci o treaba o faci bine din prima.
                Multam de opinie. Probabil asa o sa fac

                Originally posted by zang View Post
                Ideea de a pune jenti mai mari, cu alt ET, ori pneuri mai mari, duc la ingreunarea rotii, consum mai mare, iar odata cu cresterea aderentei - defectarea mai rapida a capului de bara daca virezi in loc ( fara sa mishti roata in fata sau in spate ).
                Treaba este ca nu e musai sa schimbi pe amandoi, dar trebuie sa il verifici si pe celalalt ca poate a fost schimbat inainte sa o iei tu, sau nu... verifica. Daca pivotul se misca cu mana fara a opune rezistenta, atunci schimba ambele capete de bara, ca atunci sigur va urma si celalalt in ceva timp.
                Jantele ce le-ai pus, daca sunt de 17 trebuie pneu de 245/45 R17, iar de 18 sunt prea mici in balon pt drumurile din Craiova si curand strica telescoapele, rulmentii din capul telescoapelor, bratele, pivotii, caseta de directie si altele dar mai lent.

                Un mare 'amortizor de shocuri' este in primul rand balonul pneului ( perna de aer dintre asfalt si janta ). Odata ce schimbi aceste caracteristici, unde o echipa de ingineri aloca zeci de ore de calcul poate, pregateste-te sa bagi mai repede bani in elementele de suspensie si directie.
                Se misca un pic si pe partea stanga.. dar foarte putin.
                Jantele sunt pe 18" cu 8.5 iar gumele sunt 225/40. Stiam cand am pus jantele ca o sa imi dauneze mult mai mult decat cele pe care le-a avut masina... cand le-am luat am vazut ca sunt si mult mai grele fata de alea care le-a avut.

                Originally posted by claudius comsa View Post
                Daca schimbi capete de bara schimba-le pe amondoua. Cauta la alte magazine de specialitate, pentru acele capete de bara nu sunt asa de scumpe. Un brat e peste 500 ron. Este penibil ca un mecanic de la Mercedes sa iti spuna ca pentru un cap de bara sa iti schimbe bratul.
                La brat mi-a zis mecanicu' la care am fost cu masina (nu cei de la service MB) ca ma ajunge pe la 800 lei un brat nou original... oricum o sa ma mai interesez si eu prin alte parti inainte sa le iau.

                Originally posted by zang View Post
                Eu cred ca cel caruia i-ai cerut piesa nu te-a inteles corect.
                Nu are nici o legatura capul de bara cu bratul.
                Capul de bara este acel pivot care are si un corp filetat la cca 90 grade fata de verticala si se infileteaza in 'tija' ce iese din caseta de directie.
                O s-o mai verific odata pana sa iau piesa.. sa nu ma caiesc dupaia.
                Regulament general Club Mercedes.

                Comment


                • #9
                  O noua posibila problema la masinuta

                  De fapt am vazut mai demult... Cand am pus subwoofer-ul pe masina am desfacut partea din portbagaj ca sa pot umbla la baterie.. atunci am vazut ca era un lichid curs pe langa baterie... nu avea nici un miros... era asa uleios.
                  Atunci am zis sa sterg bine si sa o las o perioada sa vad daca mai gasesc asa... acum vreo cateva zile am desfacut iar si am vazut ca mi-a curs iar lichid dala... acum intrebarea:
                  Ar trebui sa schimb bateria?
                  Pana acum nu a fost schimbata si imi e sa nu am probleme dupaia din cauza acelui lichid...
                  Regulament general Club Mercedes.

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=baiatfin2003;90207]Multam pentru raspunsuri.

                    1. am fost la service la MB si mi-au zis ca imi trimet doar bratul cu tot... nu doar o parte.. pana la urma asa o sa fac .

                    Eu am schimbat la service la reprezentanta si am schimbat doar cap bara dreapta fata, nimeni nu mi-a spus ca trebuie sa cumpar tot bratul.

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai nevoie de brate, sau ceva de la articulatie contacteaza-ma ca doar ce am dezmembrat un w211.
                      Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zang View Post
                        Ideea de a pune jenti mai mari, cu alt ET, ori pneuri mai mari, duc la ingreunarea rotii, consum mai mare, iar odata cu cresterea aderentei - defectarea mai rapida a capului de bara daca virezi in loc ( fara sa mishti roata in fata sau in spate ).
                        Treaba este ca nu e musai sa schimbi pe amandoi, dar trebuie sa il verifici si pe celalalt ca poate a fost schimbat inainte sa o iei tu, sau nu... verifica. Daca pivotul se misca cu mana fara a opune rezistenta, atunci schimba ambele capete de bara, ca atunci sigur va urma si celalalt in ceva timp.
                        Jantele ce le-ai pus, daca sunt de 17 trebuie pneu de 245/45 R17, iar de 18 sunt prea mici in balon pt drumurile din Craiova si curand strica telescoapele, rulmentii din capul telescoapelor, bratele, pivotii, caseta de directie si altele dar mai lent.

                        Un mare 'amortizor de shocuri' este in primul rand balonul pneului ( perna de aer dintre asfalt si janta ). Odata ce schimbi aceste caracteristici, unde o echipa de ingineri aloca zeci de ore de calcul poate, pregateste-te sa bagi mai repede bani in elementele de suspensie si directie.
                        De ce vb prostii, daca nu ai avut jante pe 18??? Eu am de 2 ani jante pe 18" (225.40.18 fata si 265.35.18 spate) si am schimbat debea acum toate bucsile de pe fata, consumul e maxim 0.5 litri la 100/km, singura chestie e ca numai pleaca de pe loc asa repede, dar de stat pe sosea, sta super bine.Sa aiba grija la jante, ca se strica foarte repede prin Romania (eu sunt la al 2-lea set de jante, fiindca am luat un canal deschis si am spart o janta) si se cam duc rulmenti de la rotii.

                        P.s:Eu am in talon si in cartea masini cu care a venit, dimensiunile specificate mai sus (ma refer la cele pe 18) si sincer ti se pare mult,ca am dat dupa 2 ani, 20 si ceva de mil toata fata, oricum nu cred ca daca aveam jante pe 16 in Romania ma tinea mai mult, asa cum nu cred ca ingineri de la Mercedes erau prosti sa scrie ca poti sa pui jante pe 18".

                        Comment


                        • #13
                          Eu am dat 6 mil tot pana la caseta, pe ambele parti si cu ungiurile facute.Sa specifici ce cutie ai, ca te ajut cu un nr de tel, daca ai cutie manuala, ca am dat de cineva,cand am avut si eu probleme cu cutia si iti aduce kit luk original ieftin din Germania.(disk+rulment presiune+placa)

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF