Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intamplare ciudata....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intamplare ciudata....

    Salutare, mergand spre mare, cu al meu W 210 CDI din 2000, la intrare in Brasov nu se mai tura mai mult de 3000 de ture, am oprit am scos mufa de la debitmetru si mergea mai rau (am mers asa vreo 1km), am oprit si am introdus mufa, surpriza masina a mers beton si nu a mai facut nici-o figura.Ce sa fie???
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

  • #2
    Pai ai observat singur: e de vina debitmetrul de aer. Idem am patit acum o saptamana cu w211.
    Daca iti mai taie asa puterea, opresti si pornesti motorul de 3-4 ori si astfel se 'reseteaza' eroarea de la debitmetru.
    Se intampla asta din cauza calitatii motorinei ( prea slaba ori ai pus euro 5 la masina cu euro 3 ).
    Personal am curatat cu spray de contacte electrice cei doi senzori de la debitmetru ( sarmulitzele alea nu trebuie atinse ) si inca un asemenea senzor ce se afla pe traseul de dupa intercooler, in dreptul compresorului de AC, putin mai sus.
    Nu am mai intampinat asemenea probleme, dar in mod sigur treaba asta cu curatzatul debitmetrului nu merge la nesfarsit. Candva trebuie schimbat, dar pana ii vine vremea... il mai "carpesc romaneste" cu spray.

    Comment


    • #3
      Daca va duceti la tester ve-ti gasii minimun 2 DTCs
      1) provocat prin scoaterea mufei de la debimetru
      2) ar putea fi: P1403 sau P1189/ sau orice altceva

      deci prea curind nu va veti da seama.
      Trebuie sa mergeti pe undeva la un tester, sa resetati toate DTCs, apoi sa faceti un drum de cel putin 10km in care sa mergeti in toate regimurile de turatie, apoi sa o repuneti pe tester si sa vedeti ce coduri de defect active aveti. ( in acest timp nu va mai apucati sa scoateti aiurea mufe de la motor fiindca induceti in eroare testerul) si ve-ti repara la masina cu totul alceva.

      Dupa aceea publicati DTCs care au iesit sa va zicem ce aveti de facut.
      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
      Salutare, mergand spre mare, cu al meu W 210 CDI din 2000, la intrare in Brasov nu se mai tura mai mult de 3000 de ture, am oprit am scos mufa de la debitmetru si mergea mai rau (am mers asa vreo 1km), am oprit si am introdus mufa, surpriza masina a mers beton si nu a mai facut nici-o figura.Ce sa fie???

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        Daca va duceti la tester ve-ti gasii minimun 2 DTCs
        1) provocat prin scoaterea mufei de la debimetru
        2) ar putea fi: P1403 sau P1189/ sau orice altceva

        deci prea curind nu va veti da seama.
        Trebuie sa mergeti pe undeva la un tester, sa resetati toate DTCs, apoi sa faceti un drum de cel putin 10km in care sa mergeti in toate regimurile de turatie, apoi sa o repuneti pe tester si sa vedeti ce coduri de defect active aveti. ( in acest timp nu va mai apucati sa scoateti aiurea mufe de la motor fiindca induceti in eroare testerul) si ve-ti repara la masina cu totul alceva.

        Dupa aceea publicati DTCs care au iesit sa va zicem ce aveti de facut.
        m
        Multumesc pentru raspuns, sper sa am timp intr-o zi sa merg la tester.
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Sper sa nu fiu off-topic, dar am vazut ca se discuta despre debitmetru si am zis sa nu mai deschid un alt thread. Tocmai mi-am comandat un debitmetru nou ( 720 lei). Dupa ce il voi schimba, trebuie sa merg la un tester sa ii fac resetare ? Mersi anticipat

          Comment


          • #6
            Mersi frumos, Dok. Multa sanatate. Scuze de off

            Comment


            • #7
              Exact aceeasi problema am avut-o si eu:nu trecea mai mult de 3000 de turatii,parca era un opritor acolo pe ceas!Binenteles,nici motorul nu mai tragea la aceasta turatie, ca atare rulam in trepte inferioare.
              Am fost la tester si era de vina EGR-ul.L-au curatat ,asta acum 6-7 luni si de atunci e OK.
              Mai fac o observatie:dupa ce opream motorul chiar si 3-4 minute ,mergea normal din nou ,dar nu mai mult de 10 -15 minute,dupa care iarasi nu trecea de 3000.Mentionez ca si mie la inceput doar temporar imi aparea limitarea la 3000 dar cu timpul a devenit permanenta.
              Last edited by cbr_vet; 09-04-2009, 11:23 AM.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF