Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lampa spate ceata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lampa spate ceata

    Salut,care din posesorii de E 220 W210 stiu sau au incercat sa puna pe spate dreapta dulie cu bec de ceata,este loc facut exact ca si in stanga dar nu merge,sigur nu sunt facute legaturi si pentru dreapta,dar poate are careva facuta modificarea asta si eram curios cum e ca am vrut sa-mi pun sa se aprinda si pe dreapta ceata cand o pornesc,ca e mai frumos nu de alta dar zici ca-i cheala numai pe stanga cu bec de ceata si inca o problemae fata mi-am pus bec xenon,foarte multumit de lumina pe care o fac,dar la pozitie mi-au ramas tot becurile galbene si nu se prea asorteaza cu lumina albastra de la xenon,stiti careva unde as putea gasi sau comanda becuri de pozitie albe sau ceva asemanator celui de xenon ca am cautat dar nu am gasit doar cu piciorusele in linie dreapta la dulie si la mine la original am un piciorus intr-o parte si mi-as forta dulia cu unul in linie dreapta si asa am spart-o carcasa de la dulie ca e din plastic ca am incercat cu unul in linie dreapta dar nu vrea.Multam!!

  • #2
    Lipsa stopului de ceata nu se gaseste doar la w210 ci la multe alte modele mai vechi sau mai noi. Daca te uiti la stopul de ceata de pe stanga vei vedea ca sub bec are o lamela, care lipseste cu desavarsire in partea dreapta, exista locasul pentru ea asa ca daca mai ai un stop de stanga poti face un "transplant" rapid. Chiar si asa s-ar putea sa nu ai iesire in mufa de la stopul de ceata (adica unde ar trebui sa fie pinul de ceata e gol, sau nu vine la el nici un fir), uitate si pe traseul metalic de pe capacul stopului. Problema se rezolva prin legarea unui fir ( plus (+), cu masa paremise ca are legatura). Succes!
    1982 Mercedes w123 240D
    1992 Mercedes w124 200D

    Comment


    • #3
      Mai mult ca sigur nu vei avea fir tras in mufa! Deci, chiar daca faci "transplantul", tot va trebui sa tragi un fir de la lampa stanga, pana la cea dreapta! O alta varianta ar fi, sa cumperi lampa drapta, de la o masina de Anglia, caci alea au pozitia de ceata pe dreapta si astfel nu va mai trebui sa faci modificarea cu lamela, insa tot va fi nevoie sa tragi firul. la instalatie. In legatura cu becurile de pozitie: sunt mai mul;te variante:
      1. te apuci si pilesti piciorusele becului, dar nu de tot, sa intre doar putin fortat, ca sa stea in soclu si sa nu-l pierzi prin far
      2. Tai mufele si faci adaptare de mufe de la alt tip de masina (la soclurile de pozitie ma refer) si astfel nu mai ai probleme cu soclurile
      3. Le lasi asa cum sunt, pentru ca astea macar nu ard asa repede. Cele cu lumina alba, te tin intre 2 saptamani si 2 luni. Deci daca ai chef de schimbat becuri intr-una, pune albe, daca nu...lasa-le asa cum sunt!

      Comment


      • #4
        Da, asta asa e,va multumesc la amandoi,la treaba cu pilitu m-am gandit ,dar am sperat totusi sa gasesc ceva pe original la picioruse,dar cu lumina mai alba.Asta e,pilesc unu sa vad cat ma tine.Mersi inca o data!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by doktor4carz
          Lampa de ceatza pe spate se monteaza in partea stinga doar pentru a nu fi confundata cu stopul pe frina si pentru a da indicatzie pe timp de ceatza asupra gabaritului mashinii, dat fiind faptul ca intereseaza marginea ei dinspre axul drumului, nu cealalta. Deci cine a pus un singur bec n-a fost prost... Plus de asta, un bec in plus va face martorul de avarii becuri sa stea aprins.

          Morala... lasatzi dracului mashina asha cum a cacat-o neamtzul, ca nu sintem mai deshteptzi ca ei. Lampa unica de ceatza montata intr-o singura parte este element de sigurantza rutiera. Am aratat mai sus de ce...cita importantza poate avea noaptea pe vreme rea un cacat de bec... v-atzi gindit la treaba asta ?
          S-a gandit el neamtu', dar suedezu' nu a mai gandit asa. La S60-ul meu, pe langa cele 2 becuri de semnalizare pe spate, se mai gasesc asa: 2 marsarier, 3 stop pe frana, 2 pozitii ceata, 6 pozitii (3 becuri intr-o lampa) + 2 pozitie numar . Nu prea a facut economie, cand a montat 17 becuri pe spate . Si uite ca are 2 de ceata din fabrica. M-am uitat si eu si este instalatia originala si nici la lampa nu se vad modificari!

          Comment


          • #6
            S60-ul tau e alta gaina in alta traista.Daca mai numeri becurile inca odata se fac 18, crede-ma pe cuvant
            Last edited by stronger666; 08-07-2009, 22:30 PM.
            1982 Mercedes w123 240D
            1992 Mercedes w124 200D

            Comment


            • #7
              Originally posted by stronger666 View Post
              S60-ul tau e alta gaina in alta traista.Daca mai numeri becurile inca odata se fac 18, crede-ma pe cuvant
              Te cred, pe cuvant, dar a mea nu are decat 17

              Originally posted by doktor4carz
              Si io ma cac in el de Volvo. Daca eram forum de Volvo, nu mai defecam pe caroseria lui. Aici Mercedes, a fost ora 4... acu juma de ora aproape, urmeaza statzia Aiurel Vlaicu, podishca pi dreapta...

              Daca e s-o frecam asha, si panarama de dacie de canada, cu stoapele mari, avea lampa de ceatza pe ambele partzi. De unde deduc ca suedejii e tot romani, ca gindeshte la fel...
              Da ma Doftore, dar e neste romani mai destepti un pic!

              Comment


              • #8
                Nu esti tu doktor degeaba,daca e vorba de erori la bord o las asa si cu gabaritu pe timp rau ai dreptate.De care volovo era vorba ,ala cu motor de renault?Mersi de sfat, ca doar din greseli inveti.

                Comment


                • #9
                  Sfat si rugaminte ca tot veni vorba de lampi de ceata:

                  Folositi-le coract fratilor si datile multa faza lunga-n bot celor ce folosesc lampa de ceata in afara situatiei cand , CHIAR ESTE CEATA si sunt ultimii in coloana. Avem multi retarzi pe sosele care aprind aceste lampi pe motiv ca este masina mai misto, cu mai multe beculete aprinse-n bord sau pe ea si le aprind mai ales pe timp de ploaie si cel din spate n-o mai vede nici pe masa lu ala cu lampa de ceata sa-i faca o urare.

                  Comment


                  • #10
                    La un w 211 din 2006 becurile din lampile spate sunt lipite prin arc electric, toate fiind puse pe un suport din plastic formand un ansamblu.
                    Problema este ca, nu pot sa schimb doar un bec, ci ansamblul cu totul, asta spun cei de la service(care este cam scump si doar pe original).
                    Vroiam un sfat, poate altcineva a reusit sa gaseasca becuri asemanatoare si a reusit sa le schimbe separat, nu tot asamblul (e cam ciudat, ca pentru un bec sa cumperi tot ansamblul)

                    Comment


                    • #11
                      Am gasit !
                      Becul original este philips 16w/12v. Se poate demonta, dar cu mare grija (sa nu va taiati in cioburi sau alte accidente ) si inlocui cu un altul.
                      Eu nu am gasit original, dar celui pe care l-am montat (Narva 16w/12v in valoare de 9 lei) a trebuit sa ii fac o mica adaptare . Acum stopul este functional fara eroare in bord sau diferenta de luminozitate.
                      Imagine cu becul gasit: http://www.auto100.ro/images/products/img_9706_2.jpg

                      Comment


                      • #12
                        Becurile originale de pe acea placa sunt cu xenon cu presiune mare si se pare ca au o viata destul de lunga fata de un bec normal. E o tampenie sa nu le poti schimba. Eu mi-am spart tripla si am ars 2 becuri din cauza socului. Am fost nevoit sa-mi iau tripla cu tot cu becuri 770 ron. Fara becuri era doar 500 ron.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF