Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutati un om disperat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutati un om disperat

    Sal. Am si eu ceva probleme cu w210 din 2002 , 2200cdi ,automata ,pina anul tecut mergea impecabil [am avut accident chiar de revelion si culmea chiar de ziua mea]in fine am dus masina la service au facut baieti ce trebuia la tinichigerie si ma cheama sa iau masina,cind surprize,surprize, nu mai pornea ,nu mergea AC ,cutia blocata in treapta 2,tremura toata de ziceai ca se rupe [cu toate ca si atunci lovita fiind masina functiona ok],dupa certuri cu cei de la service am inceput sa iau defectiunile pe rind ,astfel ca problema la cutie sa rezolvat in 2min la un tip de pe str Mihai bravu recomandat de un prieten ,care a venit cu un tester a facut o verificare de rutina si au iesit 4000 de defectiuni de credeam ca nu mai am ce sa fac cu masina,dar dupa ce a resetat calc voila cutia schimba normal.Cu pornitul alta belea, ba ca este senzorul de pe axa ,ba e senzorul de la volanta ,de am cumparat 3 senzori de axa ,2 de volanta,si tot face figuri cind vrea sau cind e nepornita mai multe zile.Trepidatia era de la tampon motor stinga pe care lam pus singur si e ok acum .E problema care ma supara cel mai tare este cutia ,cind accelerez tare sa plec cu demaraj merge 5sec dupa care scapa in gol si imi taie si acceleratia vreo 2-3 sec dupa care merge daca accelerez normal,daca ii dau iar cocs iar nu merge [ulei schimbat la cutie si filtru]iar la 140 km a murit nu mai vrea sa accelereze dar merge constant

    UN SFAT VA ROG MULTUMESC ANTICIPAT
    Last edited by leonida; 06-22-2009, 15:41 PM.

  • #2
    Turatia cum sta? Urca mai sus de 3000 tr/m?

    Comment


    • #3
      Uita-te la setarile pentru cauciucuri de iarna sa nu ai limitare la 140km/h.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        sal nu urca peste 3000

        Comment


        • #5
          sal nu este limitata ,e data pe off

          Comment


          • #6
            Daca si in ''P'' ( sau pe liber) tot nu se tureaza se poate sa fie de la catalizatoare, sa fie infundate sau sparte de la accident. Eu asta aveam si nu puteam sa accelerez mai mult de 2500 de ture. Am rezolvat cu datul jos al catalizatoarelor.
            Daca o lasi mai mult timp sa mearga trebui sa incalzeasca mai repede decat de obicei asta daca e de la catalizatoare sau pune mana la toba si vezi daca ies gazele cu putere in ture.

            Comment


            • #7
              Da, dar in cazul catalizatoarelor sparte nu ar trebui sa-i mai stea la relanti,eu cel putzin asa am patit si imi murea motorul, pana am depistat ca imi erau bucati de catalizator spart si blocat pe toba.Este buna verificarea tobei (cineva sa o tureze putzin ,iar altul sa stea in spate sa vada daca elibereaza gazele cum trebuie sau poate chiar deloc) si cu incalzitul motorului la fel, ii sporeste incalzirea daca sunt bucati sparte si intepenite pe toba.

              Comment


              • #8
                Originally posted by leonida View Post
                sal nu urca peste 3000
                La asemenea simptome, eu as verifica intai presiunea dupa intercooler.
                Mai exact vezi daca furtunul ala negru din partea soferului ( cca 10 mm in diametru ), cel care vine din intercooler si intra in aspiratzia motorului se 'umfla' atunci cand turezi.
                Daca nu se umfla, atunci cel mai frecvent, este sarit din siguranta otzelita la unul din capete.
                Verifica si da de stire cum e !?

                Comment


                • #9
                  fi atent dak ti se limiteaza la 3 mii de ture sunt mai multe cauze eu iti zic cateva prin care am trecut eu : 1 actuatorul dupa turbina numai la mercedes ti-l descopera dak e acutatorul pt k ei au tester special pt mercedes dak te duci la alcineva la diagnoza iti apare low presure bust 2 furtun spart la intercooler asa observi si dak iti scoate fum negru pe esapament 3 soda lamda 4 paletele de la admisei s-au gripat oricum limitarea asta la 3000 de ture se face pt k masina intra in programul protect si isi protejeaza piesele pt a nu le defecta mai rau. Parerea me e k tot la mercedes o rezolvi eu sunt din pit dar sunt la buc la fac sa sti k m-am dus si eu cu dif probleme in buc la service mercedes si pe expozitiei si pe mihai bravu si sunt cam prosi tipi de acolo dar in pit sunt 2 pushti f f f destepti care iti fac si tuning la motor dak vrei

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by paul1983 View Post
                    Da, dar in cazul catalizatoarelor sparte nu ar trebui sa-i mai stea la relanti,eu cel putzin asa am patit si imi murea motorul, pana am depistat ca imi erau bucati de catalizator spart si blocat pe toba.Este buna verificarea tobei (cineva sa o tureze putzin ,iar altul sa stea in spate sa vada daca elibereaza gazele cum trebuie sau poate chiar deloc) si cu incalzitul motorului la fel, ii sporeste incalzirea daca sunt bucati sparte si intepenite pe toba.
                    sal te rog sa-mi dai un nr tel de la baieti daca sint asa buni

                    Originally posted by mitrus87 View Post
                    fi atent dak ti se limiteaza la 3 mii de ture sunt mai multe cauze eu iti zic cateva prin care am trecut eu : 1 actuatorul dupa turbina numai la mercedes ti-l descopera dak e acutatorul pt k ei au tester special pt mercedes dak te duci la alcineva la diagnoza iti apare low presure bust 2 furtun spart la intercooler asa observi si dak iti scoate fum negru pe esapament 3 soda lamda 4 paletele de la admisei s-au gripat oricum limitarea asta la 3000 de ture se face pt k masina intra in programul protect si isi protejeaza piesele pt a nu le defecta mai rau. Parerea me e k tot la mercedes o rezolvi eu sunt din pit dar sunt la buc la fac sa sti k m-am dus si eu cu dif probleme in buc la service mercedes si pe expozitiei si pe mihai bravu si sunt cam prosi tipi de acolo dar in pit sunt 2 pushti f f f destepti care iti fac si tuning la motor dak vrei
                    sal un nr tel please!

                    Va salut pe toti,vreau sa spun ca tot nu am rezolvat cu pornirea greoaie a masini mele cu toate ca am bagat peste 100mil in teste, diagnoze si la mecedes si pe vitan dar nu au gasit ce are la propriu.Am in portbagaj vreo 7senzori ,de axa cu came,de temperatura motor,de vibrochen ,alti bani si tot nu merge cum trebuie.Mai nou dupa ce porneste in fine dupa 3 chei lungi tremura toata in relanti de zici ca se rupe dar in mers nu face si cind stau pe loc in D smuceste tare ca daca nai piciorul pe frina il lovesti pe cel din fata.
                    Am mai vorbit cu un mecanic care a fost in specializare in ger si mia spus ca sar putea sa fie din convertorul de la cutie cu toate ca am facut schimbul la ulei la 30000km nu stiu ce sa mai zic sau sa fac asa ca o so las asa pina se rupe cutia si iau alta sau vind masina ca mam plictisit de meseriasii nostri care vor doar bani chiar daca nu-ti rezolva problemele si te plimbi ca prostul cu sacul de bani de la un service la altul
                    Last edited by Danny_bb; 10-18-2009, 12:40 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Dtc

                      Originally posted by leonida
                      Va salut pe toti,vreau sa spun ca tot nu am rezolvat cu pornirea greoaie a masini mele cu toate ca am bagat peste 100mil in teste, diagnoze si la mecedes si pe vitan dar nu au gasit ce are la propriu.Am in portbagaj vreo 7senzori ,de axa cu came,de temperatura motor,de vibrochen ,alti bani si tot nu merge cum trebuie.Mai nou dupa ce porneste in fine dupa 3 chei lungi tremura toata in relanti de zici ca se rupe dar in mers nu face si cind stau pe loc in D smuceste tare ca daca nai piciorul pe frina il lovesti pe cel din fata.
                      Am mai vorbit cu un mecanic care a fost in specializare in ger si mia spus ca sar putea sa fie din convertorul de la cutie cu toate ca am facut schimbul la ulei la 30000km nu stiu ce sa mai zic sau sa fac asa ca o so las asa pina se rupe cutia si iau alta sau vind masina ca mam plictisit de meseriasii nostri care vor doar bani chiar daca nu-ti rezolva problemele si te plimbi ca prostul cu sacul de bani de la un service la altul
                      Posteaza codurile de eroare, daca le-ai pastrat,, poate cine stie...
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        salut am o problema cu esp am un mercedes e 280 4matic si am problema cu esp imi zice acolo sa deschid meniu si sa apas litera R ce sa insemne asta??astept raspuns salut

                        Comment


                        • #13
                          Sal. vezi sa nu fii oprit esp ul de pe consola din centru,deasupra casului ai un buton esp daca apesi odata iti apare pe bord triunghiul atunci e esp off,mai apesi odata dispare triunghiul si atunci e on

                          Comment


                          • #14
                            Sal cred ca R inseamna return si este o comanda de pe volan,ca sa poti intra in toate sectiunile meniului

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF