Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema la racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la racire

    O data la 2-3 sapt imi apare in bord mesajul "check coolant" si ii pun 1l de apa distilata pt ca in 2-3 sapt iar sa imi dea acelasi mesaj si sa constat ca 1l de apa a disparut. M-am tot uitat si nu are scurgeri pe nicaieri, ma puteti ajuta? Eu nu folosesc aerul conditionat deloc, poate fi si de la asta?

  • #2
    Verifica racoardele de la radiator, vezi pe langa pompa de apa, vezi radiatorul poate ti-e fisurat.......

    Comment


    • #3
      Pai cand am facut schimbul de filtre si ulei s-au uitat baietii peste tot si au zis ca s-ar putea sa fie de la clima, dar eu nu prea cred. Iar pe scut nu era decat o foarte mica pata.
      Last edited by florineasca; 04-14-2009, 15:29 PM.

      Comment


      • #4
        Avand in vedere temperatura la care functioneaza sistemul poti sa pierzi si mai multa apa si sa nu vezi nimik. Apa care se prelinge se poate evapora imediat. Mai mult pot fi de vina si furtunele. Sistemul este sub presiune (aprox 1.4 bari) si un mic por poate sa iti dea dureri de cap. Acelasi mic por poate sa devina mare si sa vezi atunci distractie. Totusi tind sa cred ca pierderea ar trebui cautata acolo unde zicea colegul donrafael. Foarte simplu de verificat functionarea radiatorului punand manuta pe el si vazand daca se incalzeste tot. Asta dupa deschiderea termostatului (80 grade). Verifica si capacul de buson...garnitura sa nu fie piscata si arcul bleg. Sper sa fie una dintre astea pentru ca atunci scapi usor.
        In principiu asa cam e la Mercedes. Asta presupunand ca tu ai Mercedes...acum de care, ce motor, ce an...astea-s detalii.
        Last edited by adidc; 04-14-2009, 15:56 PM.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Un por in radiator sau pierderi pe la furtune sau coliere ar putea fi principalele cauze. Cum au recomandat si ceilalti ar trebui sa cauti cu atentie o posibila pierdere. Cu mentiunea ca un por in radiator sau in alte parte e uneori destul de greu de depistat.
          Insa as mai recomanda sa verifici si busonul vasului de expansiune care are si rol de supapa. Cu temperatura motorului cum stai? Ma gandesc chiar la o blocare a termostatului care sa duca la incalzirea apei si aruncarea acesteia afara din instalatie.

          Comment


          • #6
            Ce legătură are lichidul din instalaţia de răcire a motorului , cu freonul ?
            Să nu ai ghinion de garnitură de chiulasă pişcată.Verifică zilnic uleiul , e mărit nivelul?

            Comment


            • #7
              E 220 w211 din 2005 e masina. Temp e ok, cam pe la jumate e mereu sau mai jos. Capacul cand il inchid face un click deci nu cred ca ar fi aici problema. Am sa caut la furtune mai atent sa vad. Multam de sfaturi.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF