Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu mi-am curatat EGR-ul, adica mecaniul a facut treaba asta, era foarte inbacsit, dar nu am simtit nici o doferenta cum tragea inainte si cum a tras dupa. Adevarul e ca mie imi mergea bine masina si inante sa-l curat.
    Eu zic ca daca tot ne apucam sa curatam EGR-ul, ar fi o idee buna sa curatam si galeria de admisie, au fost pe forum care au facut treaba asta si din spusele lor rezultatele au fost pline de sadisfactie, masina nu mai scotea fum si tragea simtitor mai bine.
    Toace cele bune!

    P.S.: eu am un w210, e200 cdi
    Last edited by Luxian; 04-13-2011, 11:46 AM.

    Comment


    • Am un w210 E290 turbodiesel,masina se opreste la 3000rpm daca ii dau talpa,daca merg linistit fara sa trec de 3000rpm prea des merge perfect,fara sa intre motorul in avarie,adica limitata la 3000rpm,2800rpm dupa caz,credeti ca e de la EGR,ca e foarta multa mizerie in admisie,si masina a stat mult pe dreapta,plus ca pe tester a iesit ceva de presiune si mass air flow.Mecanicul meu zice sa o dam jos si sa o curatam ca nu ne costa nimic!

      Comment


      • Buna vreau sa imi curat si eu EGR,cum se mai numeste spreiul pt curatat carburatorul sau ce se mai poate curata cu el? Pt ca ma aflu in franta si nu cred ca am sa gasesc sprei pt curatat carburatorul, merci

        Comment


        • Spray de curatat discurile de frana, are poza pe el. Eu am luat TEXTAR, excelent!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • EGR'ul poate avea treaba cu pierderea puterii? Adica masina merge normal dar la accelerari nu mai trage asa bine...semnificativ mai putin...In schimb, daca repornesc motorul isi revine, dar numai pentru 1 minut, iar apoi se plafoneaza iar.

            E vorba de un E250 cdi de 204 cai din 2010
            16'' C350e
            16" 911 Carrera
            15" S350 Cdi

            Comment


            • Depunerile in EGR apar in timp, foaaaarte putin probabil ca asta sa fie buba ta. Daca cei de la reprez. MB n-au gasit nimic pe tester, incearca, totusi, cand vii in Bucuresti, sa treci si pe la cineva cu StarDiag (eu iti recomand userul "mastermario71", are si topic de diagnoza). Pentru o baterie de vin, merita si o alta opinie.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • Cel mai bun lucru este eliminarea EGR. Nu face decat sa distruga mai ales admisia. Eu, la 211, am pornit masina iar in ralanti am scos mufa EGR (asta dupa ce l-am curatat ca sa etanseze).Rezultatul? Fuge, nu mai scoate fum. Egr este ca si cum ai respira in punga cand alergi...o tampenie,deh...euro.

                Comment


                • Pentru Drey63. Tu esti in "limp mode" de aceea se reseteaza dupa ce repornesti motorul. Poate fi de la: debitmetru aer, EGR, turbina. Cel mai probabil debitmetru de aer.

                  Comment


                  • Am schimbat un senzor la turbina si apoi a dat eroare tot la senzor. Baietii au spus ca acum nu senzoru e de vina, ci niste cablaje. Astept sa le schimb si sa vedem. Problema e ca da, nu are putere, dar accelereaza si in suturi si uneori efectiv scapa ca intr-o gaura in care nu are putere, apoi accelereaza iar...

                    Cand ma duc la reprezentanta, totusi, o sa le spun si de EGR...Macar sa se uite. De debitmetru le-am zis dar au spus ca e ok...
                    Last edited by Drey63; 07-02-2011, 11:27 AM.
                    16'' C350e
                    16" 911 Carrera
                    15" S350 Cdi

                    Comment


                    • Originally posted by cutaresku View Post
                      Spray de curatat discurile de frana, are poza pe el. Eu am luat TEXTAR, excelent!
                      intradevar TEXTAR e foarte bun il recomand si eu
                      Bet on Sports

                      Comment


                      • Originally posted by cutaresku View Post
                        Spray de curatat discurile de frana, are poza pe el. Eu am luat TEXTAR, excelent!
                        Buna seara am curatat sambata EGR am cumparat un spray pt curatat discuri de frana si ambreaj nu am gasit textar am luat ceva de genu abelauto, a fost foarte inbacsit de furingine sub capacul de plastic si in rest foarte murdar si am simtit diferenta dupa curatare dar nu mi sa parut ca s-a curatat f bine desi am pulverizat pe el un spray intreg de 500ml, pun o poza cu el curat daca se poate spune, spuneti-mi daca al vostru sa curatat mai bine sa mai repet operatiunea merci
                        Attached Files

                        Comment


                        • Sincer,al meu nu e curatat,dar parca arata mai bine,eu l-am dat jos m-am uitat la el,era destul de curat,adica avea putina funingine si l-am pus la loc,oricum eu nu aveam probleme din cauza EGR

                          Comment


                          • egr w203

                            Salut. imi poate recomanda cineva vreun MESERIAS la care sa apelez pentru curatarea egr? As vrea sa fac aceasta operatiune astazi. Mentionez ca este vorba de w203 220 cdi. Multumesc anticipat.

                            Comment


                            • Am citit tot threatul asta dar nu am gasit nimic despre V6, Eu la w 211 3000 cmc unde am EGR-ul? Are rost sa ma bag la el? Masina are 145.000 de km, trage bine si nu scoate fum deloc. Sa ii mai dau pace? Sau ar fi timpul sa ma mesteresc si eu. Banui ca si eu am tot un singur EGR dar in schimb am 2 galerii de admisie. Nu?

                              Comment


                              • La mine am problema cu mirosul de ulei incins ce se simte des in preajma esapamentului incins. S-a mers mult in oras cu el ultima luna si s-a infundat, iar DPF face ciclu de regenerare in draci (se dilata tot traseul si duduie), si miroase destul de serios a ulei, insa parca vine de pe esapament mirosul. Motorul este curat, are foarte mici urme de ulei intins in zona bushonului de umplere. Sa fie de la EGR ceva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF