Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu mi-am curatat EGR-ul, adica mecaniul a facut treaba asta, era foarte inbacsit, dar nu am simtit nici o doferenta cum tragea inainte si cum a tras dupa. Adevarul e ca mie imi mergea bine masina si inante sa-l curat.
    Eu zic ca daca tot ne apucam sa curatam EGR-ul, ar fi o idee buna sa curatam si galeria de admisie, au fost pe forum care au facut treaba asta si din spusele lor rezultatele au fost pline de sadisfactie, masina nu mai scotea fum si tragea simtitor mai bine.
    Toace cele bune!

    P.S.: eu am un w210, e200 cdi
    Last edited by Luxian; 04-13-2011, 11:46 AM.

    Comment


    • Am un w210 E290 turbodiesel,masina se opreste la 3000rpm daca ii dau talpa,daca merg linistit fara sa trec de 3000rpm prea des merge perfect,fara sa intre motorul in avarie,adica limitata la 3000rpm,2800rpm dupa caz,credeti ca e de la EGR,ca e foarta multa mizerie in admisie,si masina a stat mult pe dreapta,plus ca pe tester a iesit ceva de presiune si mass air flow.Mecanicul meu zice sa o dam jos si sa o curatam ca nu ne costa nimic!

      Comment


      • Buna vreau sa imi curat si eu EGR,cum se mai numeste spreiul pt curatat carburatorul sau ce se mai poate curata cu el? Pt ca ma aflu in franta si nu cred ca am sa gasesc sprei pt curatat carburatorul, merci

        Comment


        • Spray de curatat discurile de frana, are poza pe el. Eu am luat TEXTAR, excelent!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • EGR'ul poate avea treaba cu pierderea puterii? Adica masina merge normal dar la accelerari nu mai trage asa bine...semnificativ mai putin...In schimb, daca repornesc motorul isi revine, dar numai pentru 1 minut, iar apoi se plafoneaza iar.

            E vorba de un E250 cdi de 204 cai din 2010
            16'' C350e
            16" 911 Carrera
            15" S350 Cdi

            Comment


            • Depunerile in EGR apar in timp, foaaaarte putin probabil ca asta sa fie buba ta. Daca cei de la reprez. MB n-au gasit nimic pe tester, incearca, totusi, cand vii in Bucuresti, sa treci si pe la cineva cu StarDiag (eu iti recomand userul "mastermario71", are si topic de diagnoza). Pentru o baterie de vin, merita si o alta opinie.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • Cel mai bun lucru este eliminarea EGR. Nu face decat sa distruga mai ales admisia. Eu, la 211, am pornit masina iar in ralanti am scos mufa EGR (asta dupa ce l-am curatat ca sa etanseze).Rezultatul? Fuge, nu mai scoate fum. Egr este ca si cum ai respira in punga cand alergi...o tampenie,deh...euro.

                Comment


                • Pentru Drey63. Tu esti in "limp mode" de aceea se reseteaza dupa ce repornesti motorul. Poate fi de la: debitmetru aer, EGR, turbina. Cel mai probabil debitmetru de aer.

                  Comment


                  • Am schimbat un senzor la turbina si apoi a dat eroare tot la senzor. Baietii au spus ca acum nu senzoru e de vina, ci niste cablaje. Astept sa le schimb si sa vedem. Problema e ca da, nu are putere, dar accelereaza si in suturi si uneori efectiv scapa ca intr-o gaura in care nu are putere, apoi accelereaza iar...

                    Cand ma duc la reprezentanta, totusi, o sa le spun si de EGR...Macar sa se uite. De debitmetru le-am zis dar au spus ca e ok...
                    Last edited by Drey63; 07-02-2011, 11:27 AM.
                    16'' C350e
                    16" 911 Carrera
                    15" S350 Cdi

                    Comment


                    • Originally posted by cutaresku View Post
                      Spray de curatat discurile de frana, are poza pe el. Eu am luat TEXTAR, excelent!
                      intradevar TEXTAR e foarte bun il recomand si eu
                      Bet on Sports

                      Comment


                      • Originally posted by cutaresku View Post
                        Spray de curatat discurile de frana, are poza pe el. Eu am luat TEXTAR, excelent!
                        Buna seara am curatat sambata EGR am cumparat un spray pt curatat discuri de frana si ambreaj nu am gasit textar am luat ceva de genu abelauto, a fost foarte inbacsit de furingine sub capacul de plastic si in rest foarte murdar si am simtit diferenta dupa curatare dar nu mi sa parut ca s-a curatat f bine desi am pulverizat pe el un spray intreg de 500ml, pun o poza cu el curat daca se poate spune, spuneti-mi daca al vostru sa curatat mai bine sa mai repet operatiunea merci
                        Attached Files

                        Comment


                        • Sincer,al meu nu e curatat,dar parca arata mai bine,eu l-am dat jos m-am uitat la el,era destul de curat,adica avea putina funingine si l-am pus la loc,oricum eu nu aveam probleme din cauza EGR

                          Comment


                          • egr w203

                            Salut. imi poate recomanda cineva vreun MESERIAS la care sa apelez pentru curatarea egr? As vrea sa fac aceasta operatiune astazi. Mentionez ca este vorba de w203 220 cdi. Multumesc anticipat.

                            Comment


                            • Am citit tot threatul asta dar nu am gasit nimic despre V6, Eu la w 211 3000 cmc unde am EGR-ul? Are rost sa ma bag la el? Masina are 145.000 de km, trage bine si nu scoate fum deloc. Sa ii mai dau pace? Sau ar fi timpul sa ma mesteresc si eu. Banui ca si eu am tot un singur EGR dar in schimb am 2 galerii de admisie. Nu?

                              Comment


                              • La mine am problema cu mirosul de ulei incins ce se simte des in preajma esapamentului incins. S-a mers mult in oras cu el ultima luna si s-a infundat, iar DPF face ciclu de regenerare in draci (se dilata tot traseul si duduie), si miroase destul de serios a ulei, insa parca vine de pe esapament mirosul. Motorul este curat, are foarte mici urme de ulei intins in zona bushonului de umplere. Sa fie de la EGR ceva?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF