Salut , numele meu este Rares, sunt nou venit pe acest forum si deasemenea nou posesor de Benz .
De cateva luni mi-am luat un E 220 clasic KW 110-150 / 2148 - cutie automata ( seria sasiu WDB2110061A728743 ), din Germania , fabricat in decembrie 2004 avand la bord 260 mii km.In ciuda nr mare de km masina arata f bine fiind condusa numai pe autobanda .
Din pacate pt mine au inceput problemele :
1. Se intampla din ce in ce mai des sa plec cu maisna bine mersi , sa fac pe drum nenumrate opriri , dar la un moment dat sa nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10 - 15 chei si dupa trecerea unei anumite perioade de timp.Atunci cand masina este rece nu am probleme cu pornirea .Am fost la reprezentanta in Cluj , au pus testerul pe ea si...nu pot sa imi spuna exact de ce se intampla acest fenomen . Inainte de a merge la reprezentanta , am trecut pe la mai multi mesteri auto , dar din pacate fiecare imi spuneau ca trebuie sa schimb alta piesa ...incepand de la :injectoare , nu stiu ce calculator , senzor , etc.... m-am lasat pagubas si am ales sa merg la Cluj sperand ca EI , mesterii cei mai priceputi si cei mai bine pregatiti , sa imi spuna ce piesa sa schimb si sa am si certitudinea ca am scapat de problema .Bineinteles ca nu am scapat pana nu am schimbat niste pivoti si bucse , ...totul pentru o caciula de bani !
2. Nu au stiut sa imi spuna cei de la reprezentanta ,de ce se aude un suierat la primii 8-12 km parcursi de la plecare , apoi totul reintra in normal .
3. Imi puteti spune va rog , folosirea de aditivi este cu adevarat benefica sau nu , si daca da , de ce anume am nevoie pentru masina mea .
4. Cam de ce consumabile o sa am nevoi in timp compatibile MB meu.
Va multumesc anticipat pentru rabdarea cu care ati citit ofurile mele , si bineinteles pentru raspunsurile pe care sigur le voi primi . Doamne ajuta !!!
De cateva luni mi-am luat un E 220 clasic KW 110-150 / 2148 - cutie automata ( seria sasiu WDB2110061A728743 ), din Germania , fabricat in decembrie 2004 avand la bord 260 mii km.In ciuda nr mare de km masina arata f bine fiind condusa numai pe autobanda .
Din pacate pt mine au inceput problemele :
1. Se intampla din ce in ce mai des sa plec cu maisna bine mersi , sa fac pe drum nenumrate opriri , dar la un moment dat sa nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10 - 15 chei si dupa trecerea unei anumite perioade de timp.Atunci cand masina este rece nu am probleme cu pornirea .Am fost la reprezentanta in Cluj , au pus testerul pe ea si...nu pot sa imi spuna exact de ce se intampla acest fenomen . Inainte de a merge la reprezentanta , am trecut pe la mai multi mesteri auto , dar din pacate fiecare imi spuneau ca trebuie sa schimb alta piesa ...incepand de la :injectoare , nu stiu ce calculator , senzor , etc.... m-am lasat pagubas si am ales sa merg la Cluj sperand ca EI , mesterii cei mai priceputi si cei mai bine pregatiti , sa imi spuna ce piesa sa schimb si sa am si certitudinea ca am scapat de problema .Bineinteles ca nu am scapat pana nu am schimbat niste pivoti si bucse , ...totul pentru o caciula de bani !
2. Nu au stiut sa imi spuna cei de la reprezentanta ,de ce se aude un suierat la primii 8-12 km parcursi de la plecare , apoi totul reintra in normal .
3. Imi puteti spune va rog , folosirea de aditivi este cu adevarat benefica sau nu , si daca da , de ce anume am nevoie pentru masina mea .
4. Cam de ce consumabile o sa am nevoi in timp compatibile MB meu.
Va multumesc anticipat pentru rabdarea cu care ati citit ofurile mele , si bineinteles pentru raspunsurile pe care sigur le voi primi . Doamne ajuta !!!
Comment