Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

MB E 220 cdi W 211 - nu porneste ...

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MB E 220 cdi W 211 - nu porneste ...

    Salut , numele meu este Rares, sunt nou venit pe acest forum si deasemenea nou posesor de Benz .
    De cateva luni mi-am luat un E 220 clasic KW 110-150 / 2148 - cutie automata ( seria sasiu WDB2110061A728743 ), din Germania , fabricat in decembrie 2004 avand la bord 260 mii km.In ciuda nr mare de km masina arata f bine fiind condusa numai pe autobanda .
    Din pacate pt mine au inceput problemele :
    1. Se intampla din ce in ce mai des sa plec cu maisna bine mersi , sa fac pe drum nenumrate opriri , dar la un moment dat sa nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10 - 15 chei si dupa trecerea unei anumite perioade de timp.Atunci cand masina este rece nu am probleme cu pornirea .Am fost la reprezentanta in Cluj , au pus testerul pe ea si...nu pot sa imi spuna exact de ce se intampla acest fenomen . Inainte de a merge la reprezentanta , am trecut pe la mai multi mesteri auto , dar din pacate fiecare imi spuneau ca trebuie sa schimb alta piesa ...incepand de la :injectoare , nu stiu ce calculator , senzor , etc.... m-am lasat pagubas si am ales sa merg la Cluj sperand ca EI , mesterii cei mai priceputi si cei mai bine pregatiti , sa imi spuna ce piesa sa schimb si sa am si certitudinea ca am scapat de problema .Bineinteles ca nu am scapat pana nu am schimbat niste pivoti si bucse , ...totul pentru o caciula de bani !
    2. Nu au stiut sa imi spuna cei de la reprezentanta ,de ce se aude un suierat la primii 8-12 km parcursi de la plecare , apoi totul reintra in normal .
    3. Imi puteti spune va rog , folosirea de aditivi este cu adevarat benefica sau nu , si daca da , de ce anume am nevoie pentru masina mea .
    4. Cam de ce consumabile o sa am nevoi in timp compatibile MB meu.


    Va multumesc anticipat pentru rabdarea cu care ati citit ofurile mele , si bineinteles pentru raspunsurile pe care sigur le voi primi . Doamne ajuta !!!
    MB E220 W211

  • #2
    Din cele ce eu am patit iti pot spune urmatoarele. Referitor la pornire. Poate se dezamorseaza filtrul de combustibil. Sunt niste furtunase (pleaca de la filtru), care daca au colierele slabite sau au ceva crapaturi (dar atunci ar trebui sa simti miros de motorina) pot trage aer fals si atunci ramai fara combustibil in filtru. O alta cauza pot fi injectoarele, care daca sunt terminate, la cald, masina nu mai porneste. O alta cauza poate fi senzorul de la rampa de inalte sau chiar rampa. Referitor la aditiv, nu folosi. Dauneaza acestor injectoare. Masina este foarte sensibila la combustibil. Nu folosi motorina Euro 5. Este recomandata Euro 4. Motorina Euro 5 este prea uscata. Daca nu ai un istoric service vezi si de schimbul uleiului din cutia de viteze. Costa cam 600 ron la reprezentana. In afara de rampa m-am confruntat cu toate.
    Mercedes are prioritate din fabrica.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru mesaj , Domnule Comsa , fiecare sfat este binevenit pentru mine .Ce ma nedumireste si ma revolta , este de ce ,ce-i la care am fost la reprezentanta nu au facut toate aceste verificari si pentru care eu am platit .Oare acest tester nu ar trebuie sa arate toate defectele pe care masina le are ?!! .Mi-am facut atatea sperante in acest tester chiar la reprezentanta si cand colo..... vax .
      MB E220 W211

      Comment


      • #4
        Daca tu spui ca nu iti face probleme decat doar cateodata, atunci la cei care ti-au facut diagnoza poate ca , chiar nu le-a aratat nici un defect. Mecanicul meu mi-a spus ca un mertan se vinde cand nu-i mai dai de capat.

        Comment


        • #5
          donrafael.... stii care-i baiul , am avut "noroc" pt ca atunci cand am ajuns in parcarea din fata reprezentantei MB din Cluj , si a am dat cheile mecanicului sa imi ia masina si sa o bage in garajul lor ...nu a mai pornit ! Deci EI au avut "problema" in mana , dar nu a stiut ce sa-i faca ! Din ce am inteles ,EI imi recomanda si ma pun sa schimb piesele dupa ureche , doar - doar s-ar rezolva ! Eu unul ,in acest moment nu sunt dispus sa fac aceasta investitie . Ma gandesc serios, si chiar cred asta , ca este interesul lor sa ma puna sa schimb atatea piese . Am sa ma gandesc ce am sa fac pana la urma , DAR mai intai vreau sa aud si parerile domniilor voastre .Din ce am citit pe forum , sunt cativa domni care chiar se pricep la MB , astept sa ajunga sa citeasca si mesajul meu , cine stie , poate voi avea noroc si voi da peste persoana potrivita care imi va da pontul.
          MB E220 W211

          Comment


          • #6
            Nu cred ca-i din injectoare, cu Starul la anul 2004 poti verifica cantitatea de motorina pe fiecare injector, si vezi la cit din capacitatea lui lucra fiecare injector, ceea ce nu cred ca reprezentanta nu au verificat,deoarece ii cam primul lucru ce se verifica la cdi-uri. Parerea mea ca ii din altceva, soft sau pompa sau ce mama dracului o fii.
            Toate cele bune

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru mesaj ....si deasemenea pentru urari .
              Asta este si parerea mea , ca buba nu sunt injectoarele .Cand am ajuns la reprezentanta i-am atentionat sa le verifice prima data si nu au gasit nimic in neregula . Daca era softul testerul oare nu le arata acest lucru ?!?! De pompa , nu stiu ce sa spun , chiar nu ma pricep . Doamne ajuta .
              MB E220 W211

              Comment


              • #8
                Buna ziua din nou , dragi iubitori de MB . Cine ma mai ajuta cu un sfat sau o parere ?! Oare sa mai fac o diagnoza la o alta reprezentanta ?

                Stiti ce am mai patit de cand am bagat masina in tara ?... din cauza spumei active pe care o folosesc cei de la spalatorii atunci cand imi duc masina la curatat, a aparut pe rama geamurilor laterale un fel reactie chimica , lasand urme ce nu se curata cu nimic . Aveti idee cum sa scap de acesta problema ? Si inca ceva , de curand i-am pus incaltari noi iar mecanicul care a dat pneurile vechi jos, a observat ca la cauciucurile din spate exista uzura accentuata pe interior . Care ar putea fi cauza ?!
                Astept reactiile donmiilor voastre ... . Cu stima , Rares.
                MB E220 W211

                Comment


                • #9
                  La problema ramelor cumpera solutie de polishat si dai cu carpa, astepti cateva secunde, iar apoi cu alta carpa curata stergi. Referitor la roti du-te si fa-i o directie. Mergi undeva unde stiu oamenii ce fac. Se regleaza toate unghiurile. Asta ca sa stii tu, in cazul in care ti se spune altceva. Ai facut diagnoza pentru injectoare? Ai descoperit de ce nu pornea?
                  Mercedes are prioritate din fabrica.

                  Comment


                  • #10
                    Am facut o singura diagnoza , la Cluj , chiar atunci masina nu a mai pornit , eram in fata garajului reprezentantei iar cei de acolo nu stiau sigur ce are . Despre injectoare spuneau ca testerul nu le-a aratat nimic in neregula . Chiar tu spuneai mai sus intr-un mesaj ceva legat de furtunase , inca nu am ajuns la o alta reprezentanta sa le verifice , dar va urma asta in doua saptamani ... printre altele trebuie sa imi schimb si uleiul din cutie plus filtrul . As vrea sa merg la Tg. Mures , se aude prin tara ca acolo este cel mai performant tester , nu stiu ce o sa gasesc , dar sigur am sa incerc . Multumesc pentru sfaturi .
                    MB E220 W211

                    Comment


                    • #11
                      La reprezentante se lucra cu Star Compact 3 pentru diagnoze asa ca nu au aia de nu stiu unde un tester mai performant decit ailalti.Cel mai mult depinde de persoana care interpreteaza diagnoza si de pregatirea acesteia, ca lucra cam toti cu aceeasi scula.
                      Daca treci prin Bistrita da-mi un pm sa pun si eu testerul pe ea sa vedem ce zice.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by butonu View Post
                        La reprezentante se lucra cu Star Compact 3 pentru diagnoze asa ca nu au aia de nu stiu unde un tester mai performant decit ailalti.Cel mai mult depinde de persoana care interpreteaza diagnoza si de pregatirea acesteia, ca lucra cam toti cu aceeasi scula.
                        Daca treci prin Bistrita da-mi un pm sa pun si eu testerul pe ea sa vedem ce zice.
                        Am sa tin cont de invitatia ta , oricum as vrea sa imi fac timp sa vin prin Bistrita sa imi cumpar un set de jante , pe drumul de intoarcere de la Cluj am vazut o multime de firme care vand si jenti si pneuri . Poate gasesc ceva frumos si mai ieftin pentru Benzu meu .Inainte sa ma hotarasc , am sa iti scriu un mesaj si poate o sa fi de acord sa imi dai atunci si nr tau de telefon .
                        MB E220 W211

                        Comment


                        • #13
                          Iti recomand un service in SV. La Pastrav si il cauti pe Bobina. Nu te uita ca e murdar , ca are tipu meseria in sange. La toate problemele pe care le-am avut cu mertanul meu el le-a rezolvat.

                          Comment


                          • #14
                            DonRafael am fost acum cateva saptamani bune la Pastrav , dar cred ca nu am dat de Bobina , seful de acolo a pus un alt mester sa se uite la motorul meu . A ajuns la concluzia ca nu stie cu exactitate ce are masina , dar sa incep sa schimb cate un injector ca poate de acolo-i problema . Au facut testul injectoarelor cu niste seringi golale ,ce pareau improvizatii, dar din discutiile lor si de pe mimica fetei , mi-am dat seama ca habar nu au ce are benzu meu . O sa vreau sa imi schimb injectoarele dar numai atunci cand voi fi sigur ca ele sunt de vina , mi-au spus acei mecanici ca preturile la injectoare sunt destul de piperate , nu as vrea sa fac o investitie care sa nu imi rezolve sigur problema . Oricum acum ca mi-ai dat acest pont cu Bobina , daca voi avea drum sa merg la SV am sa trec neaparat pe la el , nu strica sa isi arunce si el un ochi in motor . Don , iti multumesc pentru sfat .
                            MB E220 W211

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by butonu View Post
                              La reprezentante se lucra cu Star Compact 3 pentru diagnoze asa ca nu au aia de nu stiu unde un tester mai performant decit ailalti.Cel mai mult depinde de persoana care interpreteaza diagnoza si de pregatirea acesteia, ca lucra cam toti cu aceeasi scula.
                              Daca treci prin Bistrita da-mi un pm sa pun si eu testerul pe ea sa vedem ce zice.
                              . M-am decis , vineri am drum prin Bistrita spre Cluj , si vreau sa trec pe la tine sa pui tu testerul pe masina . Ce zici , ai avea timp si pentru mine ?! Daca ai timp , pot ajunge in Bistrita in jurul pranzului . Uite si nr. meu de telefon , da-mi un beep si te sun eu : 0741 035 668 . Neaparat sa imi trimiti un sms cu numele strazii si nr ei , voi ajunge cu ajutorul GPS-lui . Vom vb mai multe la telefon . Sa ai o zi placuta ... .
                              MB E220 W211

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF