Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Troncanit w210

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Troncanit w210

    Salut. Am un w 210 din 1997, are ceva km cam 400000 il am de la 170000km. De cand l-am luat avea o mica troncanitura la rotile din fata atunci cand treceam peste denivelari, daca erau gropi nu se auzea nimic. Zgomotul nu era foarte rau si nici tot timpul, numai ca de cateva luni a inceput sa se auda foarte tare. M-am uitat pe la suspensie, am tras am miscat nici un joc cu exceptia pivotilor inferiori care aveau un mic joc. I-am schimbat, am schimbat si bucsile de la bara de torsiune dar zgomotul nu a incetat. Cand era frig se mai atenua sau cand ploua,sau cand aveam greutate in portbagaj dar cum se incalzea putin iar incepea. Am fost la "n" mecanici si Service-uri dar nimeni nu stia nimic. Acum cateva saptamani am schimbat si capetele de bara de la caseta cele care se infileteaza direct in cremaliera nu cele finale dar degeaba. Azi am luat bucsile de la bratul inferior si vreau sa le schimb. Aici vine intrebarea care ma roade "Stie cineva daca bucsele alea au lichid inauntru? "Pentru ca atunci cand le-am depresat a curs in jur de 50 ml de lichid inchis la culoare si avea un miros de cauciuc ceva gen cum se strange intr-un cauciuc daca il lasi fara geanta in ploaie.Daca poate cineva sa ma ajute sau sa imi dea un sfat in legatura cu troncanitul ala. Sau daca a mai schimbat cineva bucsele {au invelis din aluminiu si sunt striate} sau stie mai multe de tipul asta de brat inferior. Va raman recunoscator.Cu multa stima Bogdan, Craiova.

  • #2
    Bucsile basculei inferioare fata la W210 sunt umplute cu ulei hidraulic special, la fel si tampoanele de motor. Ai grija sa le montezi in aceeasi pozitie, altfel nu vor lucra corespunzator si se vor strica repede ( exista presa specifica pentru aceste bucsi ).
    Cand ai schimbat bucsile de la bara stabilizatoare nu ai schimbat si semibieletele de la capetele acesteia?! De regula, acestea bat pe denivelari..

    Comment


    • #3
      Salut, si eu am schimbat de curand toate bucsele, captele de bara , inclusiv tirantii de la caseta de directie dar vreau sa iti spun ca daca nu rezolvi toncanitul sa sti ca este de la bucsele de la bara stabilizatoare , cele doua bucs fixate pe lonjeron.Bafta...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Raptorul View Post
        Bucsile basculei inferioare fata la W210 sunt umplute cu ulei hidraulic special, la fel si tampoanele de motor. Ai grija sa le montezi in aceeasi pozitie, altfel nu vor lucra corespunzator si se vor strica repede ( exista presa specifica pentru aceste bucsi ).
        Cand ai schimbat bucsile de la bara stabilizatoare nu ai schimbat si semibieletele de la capetele acesteia?! De regula, acestea bat pe denivelari..
        De unde ai scos-o pe asta cu uleiul hidraulic si special pe deasupra?
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          Poate confunda cu spatele, care w 210 fata de 124 are ceva hidraulic in plus.

          Comment


          • #6
            Originally posted by deniro290td View Post
            Poate confunda cu spatele, care w 210 fata de 124 are ceva hidraulic in plus.
            Nici macar. Puntea de spate la w210 e identica cu cea de la w124. Doar cateva mici diferente.
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Nu am scos-o din burta domnule, oare ai impresia ca se poate pune ulei de masline sau orice ne vine noua pe chelie?! Acel tip de ulei nu trebuie sa atace cauciucul ( asa cum o fac produsele petroliere si derivatii acestora ) si trebuie sa corespunda unor specificatii stricte, toate acestea pentru a-si indeplini rolul in bucsa sau tamponul in care a fost introdus. Sunt oare nemtii atat de prosti ca sa se complice inutil, in loc sa faca piesele respective doar din cauciuc masiv ? Nu este acesta unul din motivele pentru care aceste masini sunt atat de confortabile si silentioase??
              Oricum, daca aveti nelamuriri, puteti sa va adresati unui producator agreat de M.B. pentru a cere caracteristicile acestui tip de ulei...sau, poate nu e ulei ci " ceva gen cum se strange intr-un cauciuc daca il lasi fara geanta in ploaie", asta ca sa-l citez pe colegul capicapitan.

              Comment


              • #8
                Am schimbat la bucsi de bascula inferioara la w210 de mi-a venit acru si nu am intalnit nici una cu ulei.
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by deniro290td View Post
                  Poate confunda cu spatele, care w 210 fata de 124 are ceva hidraulic in plus.
                  Scuza-ma ca nu inteleg, ce ai vrut sa enunti aici?!
                  Daca esti atat de bine pregatit in acest domeniu, ce inseamna aberatia asta " care w 210 fata de 124 are ceva hidraulic in plus"?! Da un exemplu daca stii intr-adevar ceva sigur, sau te-as ruga sa te abtii sa comentezi unde nu este cazul..

                  Originally posted by popeye_pmm View Post
                  Am schimbat la bucsi de bascula inferioara la w210 de mi-a venit acru si nu am intalnit nici una cu ulei.
                  Daca nu s-a rupt bucsa nici nu ai cum sa vezi ca are ulei in ea. Ca fapt divers, incepand cu prima W210 iesita de pe banda de montaj, toate au avut bucsile de la bascula inferioara fata ( e vorba strict de bucsa cu exteriorul de Al. striat ) umplute cu acel ulei.
                  Rupe o bucsa in menghina sa te convingi. Dar cred ca ar fi trebuit sa stii totusi, daca zici ca ai schimbat atat de multe bucsi..
                  Pentru o si mai buna informare, afla ca si tampoanele de punte spate sunt construite pe acelasi principiu.
                  Last edited by florineasca; 02-11-2009, 18:07 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Cele din fata ( cu exteriorul de aluminiu striat) sant cele care pica cel mai des si iti garantez ca nu au nici un fel de ulei in ele. Daca vrei sa te convingi am la atelier 1 set nou nout.Te invit pe cheltuiala mea sa macelarim una sa vedem daca curge ceva din ea.
                    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by capicapitan View Post
                      Salut. Am un w 210 din 1997, are ceva km cam 400000 il am de la 170000km. De cand l-am luat avea o mica troncanitura la rotile din fata atunci cand treceam peste denivelari, daca erau gropi nu se auzea nimic. Zgomotul nu era foarte rau si nici tot timpul, numai ca de cateva luni a inceput sa se auda foarte tare. M-am uitat pe la suspensie, am tras am miscat nici un joc cu exceptia pivotilor inferiori care aveau un mic joc. I-am schimbat, am schimbat si bucsile de la bara de torsiune dar zgomotul nu a incetat. Cand era frig se mai atenua sau cand ploua,sau cand aveam greutate in portbagaj dar cum se incalzea putin iar incepea. Am fost la "n" mecanici si Service-uri dar nimeni nu stia nimic. Acum cateva saptamani am schimbat si capetele de bara de la caseta cele care se infileteaza direct in cremaliera nu cele finale dar degeaba. Azi am luat bucsile de la bratul inferior si vreau sa le schimb. Aici vine intrebarea care ma roade "Stie cineva daca bucsele alea au lichid inauntru? "Pentru ca atunci cand le-am depresat a curs in jur de 50 ml de lichid inchis la culoare si avea un miros de cauciuc ceva gen cum se strange intr-un cauciuc daca il lasi fara geanta in ploaie.Daca poate cineva sa ma ajute sau sa imi dea un sfat in legatura cu troncanitul ala. Sau daca a mai schimbat cineva bucsele {au invelis din aluminiu si sunt striate} sau stie mai multe de tipul asta de brat inferior. Va raman recunoscator.Cu multa stima Bogdan, Craiova.
                      Verifica bucsile amortizorului, sau pivotul superior si intradevar bucsile de bascula inferioara se monteaza intr-un anumit fel. Nu stiu daca ma pot face inteles dar incerc. Daca privesti bucsa longitudinal ai sa vezi ca nu este plina de cauciuc ci descrie un fel de diametru, acel diametru trebuie sa fie in unghi drept cu planul basculei. Parca am mai postat pe undeva pe forum o fotografie cu acest detaliu. Baga si tu un search. Daca nu te descurci lasa-mi un pm si am sa ti-o trimit.
                      Last edited by popeye_pmm; 02-11-2009, 01:53 AM.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Raptorul
                        Daca nu s-a rupt bucsa nici nu ai cum sa vezi ca are ulei in ea. Ca fapt divers, incepand cu prima W210 iesita de pe banda de montaj, toate au avut bucsile de la bascula inferioara fata ( e vorba strict de bucsa cu exteriorul de Al. striat ) umplute cu acel ulei.
                        Rupe o bucsa in menghina sa te convingi. Dar cred ca ar fi trebuit sa stii totusi, daca zici ca ai schimbat atat de multe bucsi..
                        Pentru o si mai buna informare, afla ca si tampoanele de punte spate sunt construite pe acelasi principiu.
                        Salut Raptorul . De ce sari la beregata, asa de usor? Eu cred ca se poate duce un dialog colegial, si fara sa ne enervam. Care sintem in domeniu ,stim ce vorbim , dar nu uita ca trebuie sa ne purtam civilizat , si mai putem citeodata sa gresim ,si deaceea nu trebuie sa ne atacam cu vorbe urite. Scuze ca ti-am scris aceste rinduri , dar sper ca sa te gindesti ,ca sintem oameni , care incercam sa ne ajutam reciproc ,cu cunostintele fata de marca de masina ,pe care o conducem si-o simpatizam , O zi buna amg_0001

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by amg_0001 View Post
                          Salut Raptorul . De ce sari la beregata, asa de usor? Eu cred ca se poate duce un dialog colegial, si fara sa ne enervam. Care sintem in domeniu ,stim ce vorbim , dar nu uita ca trebuie sa ne purtam civilizat , si mai putem citeodata sa gresim ,si deaceea nu trebuie sa ne atacam cu vorbe urite. Scuze ca ti-am scris aceste rinduri , dar sper ca sa te gindesti ,ca sintem oameni , care incercam sa ne ajutam reciproc ,cu cunostintele fata de marca de masina ,pe care o conducem si-o simpatizam , O zi buna amg_0001
                          Buna seara, D-le amg 0001
                          Nu am sarit la beregata nimanui si nu am atacat pe nimeni cu vorbe urate, in schimb am fost ironizat de un coleg de pe acest forum ( deniro290td ) care - daca stai sa-i citesti toate posturile- este destul de departe de mecanica auto si este recidivist in practica aceasta.
                          Am incercat sa ajut, atat cat m-am priceput si eu pe colegii cu nelamuriri si niciodata nu mi-am dat cu parerea acolo unde situatia m-a depasit, in nici un caz nu am cautat sa dezinformez pe cineva.
                          Regret sincer aceasta situatie si, daca sunt vinovat de ceva, rog pe Domnii moderatori sa-mi administreze pedeapsa cuvenita.
                          Cu deosebit respect, Mihai E.

                          Originally posted by popeye_pmm View Post
                          Cele din fata ( cu exteriorul de aluminiu striat) sant cele care pica cel mai des si iti garantez ca nu au nici un fel de ulei in ele. Daca vrei sa te convingi am la atelier 1 set nou nout.Te invit pe cheltuiala mea sa macelarim una sa vedem daca curge ceva din ea.
                          De acord cu propunerea Dvs. dar e pacat sa distrugem o piesa noua pentru satisfacerea unor orgolii care nu isi au locul aici; incerc sa gasesc o bucsa veche si ne intalnim cand doriti, aduc si una bucata Jack Daniel's de la mama lui ca sa o rezolvam.
                          O seara buna Va doresc.
                          Last edited by florineasca; 02-11-2009, 21:23 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc tuturor pentru raspunsuri.Intradevar am umblat si la telescoape si bucsile din capete, chiar am dat jos telescoapele si am mers fara ele si tot a troncanit, am schimbat si chestiile alea de fier care leaga bara de torsiune de bratul rotii si tot degeaba.Am umblat si la suportii de la motor, la esapament la radiator la intercooler si degeaba.Ce vreau sa subliniez< Azi dupa o zi groaznica in care abia am reusit sa presez bucsa aia cu o presa industriala dupa ce am cautat in tot orasul, am ajuns acasa si m-am chinuit pana acum sa montez arcul>. Cu doua prese si 5 chingi cu cliket. Imi era practic imposibil parca eram blestemat arcul ala ba se umfla intr-o parte , ba rupea chingile. Aveam impresia ca muncesc degeaba piulitele cu pas marunt de la prese parca mergeau in gol, incheieturile ma dureau, genunchii ma dureau, ploaia imi pica in cap, un pahar cu lapte si doua cornuri tot meniu pe o zi intrega ca nu puteam sa mananc ca ma gandeam cum sa o rezolv. In fine pe la 1.00 am terminat pana am strans tot muream de nerabdare sa testez masina.Stupoare, drep multumire pentru o zi de munca in afara de troncanitul la denivelari a mai aparut si un scartait, probabil ori de la bucsele noi ori de la felul in care s-a asezat arcul in oala aia. Care este deznodamantul pentru mine, adica l-a ce am meditat eu acum si va impartasesc si voua ca imi sunteti dragi "Nu merita sa te chinui pentru o gramada de fiare, nu merita sa te infometezi, sa iti rupi mainile si unghiile, sa te murdaresti si in cerul gurii, sa creezi un dictionar format numai din injuraturi la care poate ramai si tu surprins ca nu sti de unde ai scos-o".Pana nu o sa ii sara vreo roata sau sa ii iasa pistoanele prin capota in sus eu nu ma mai ating de nimic.Daca mi se pare ca se aude vreun zgomot dau muzica mai tare, probabil de aia sunt echipate cu casetofoane.Pentru ca daca incepi sa asculti o sa devii depentdent, e ca un drog e ca un tic de care nu scapi, dimpotriva el se agraveaza, ai impresia ca se aude nu stiu ce , sau ca motorul parca nu mai merge rotund. Mai bine ajutam un om azi si faceam un bine decat sa stau langa o rabla si sa o perpelesc, de parca cine stie ce as castiga, din contra dupa ce ca dau bani pe combustibil si dari la stat mai bag banii si in piese. Pentru ce ? sa ies maine la plimbare cu cotul pe geam si zambet in coltul gurii, dar cand dau mana cu cineva sa fie plina de pete si zgarieturi si degete umflate? nu merci m-am saturat. Sper ca nu va plictisit poveste mea .Si nu uitati" sa nu va para rau de fiare pentru ca nu au suflet". Cu multa multa stima.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by capicapitan View Post
                              Multumesc tuturor pentru raspunsuri.Intradevar am umblat si la telescoape si bucsile din capete, chiar am dat jos telescoapele si am mers fara ele si tot a troncanit, am schimbat si chestiile alea de fier care leaga bara de torsiune de bratul rotii si tot degeaba.Am umblat si la suportii de la motor, la esapament la radiator la intercooler si degeaba.Ce vreau sa subliniez< Azi dupa o zi groaznica in care abia am reusit sa presez bucsa aia cu o presa industriala dupa ce am cautat in tot orasul, am ajuns acasa si m-am chinuit pana acum sa montez arcul>. Cu doua prese si 5 chingi cu cliket. Imi era practic imposibil parca eram blestemat arcul ala ba se umfla intr-o parte , ba rupea chingile. Aveam impresia ca muncesc degeaba piulitele cu pas marunt de la prese parca mergeau in gol, incheieturile ma dureau, genunchii ma dureau, ploaia imi pica in cap, un pahar cu lapte si doua cornuri tot meniu pe o zi intrega ca nu puteam sa mananc ca ma gandeam cum sa o rezolv. In fine pe la 1.00 am terminat pana am strans tot muream de nerabdare sa testez masina.Stupoare, drep multumire pentru o zi de munca in afara de troncanitul la denivelari a mai aparut si un scartait, probabil ori de la bucsele noi ori de la felul in care s-a asezat arcul in oala aia. Care este deznodamantul pentru mine, adica l-a ce am meditat eu acum si va impartasesc si voua ca imi sunteti dragi "Nu merita sa te chinui pentru o gramada de fiare, nu merita sa te infometezi, sa iti rupi mainile si unghiile, sa te murdaresti si in cerul gurii, sa creezi un dictionar format numai din injuraturi la care poate ramai si tu surprins ca nu sti de unde ai scos-o".Pana nu o sa ii sara vreo roata sau sa ii iasa pistoanele prin capota in sus eu nu ma mai ating de nimic.Daca mi se pare ca se aude vreun zgomot dau muzica mai tare, probabil de aia sunt echipate cu casetofoane.Pentru ca daca incepi sa asculti o sa devii depentdent, e ca un drog e ca un tic de care nu scapi, dimpotriva el se agraveaza, ai impresia ca se aude nu stiu ce , sau ca motorul parca nu mai merge rotund. Mai bine ajutam un om azi si faceam un bine decat sa stau langa o rabla si sa o perpelesc, de parca cine stie ce as castiga, din contra dupa ce ca dau bani pe combustibil si dari la stat mai bag banii si in piese. Pentru ce ? sa ies maine la plimbare cu cotul pe geam si zambet in coltul gurii, dar cand dau mana cu cineva sa fie plina de pete si zgarieturi si degete umflate? nu merci m-am saturat. Sper ca nu va plictisit poveste mea .Si nu uitati" sa nu va para rau de fiare pentru ca nu au suflet". Cu multa multa stima.
                              Salut Acum esti nervos ,si suparat pe masina ta . Parerea mea este sa faci o pauza de citeva zile, si dupaaceea vor merge altfel lucrurile . Cauta un mecanic bun, care te poate ajuta si vei iesi mult mai ieftin ,Masina se va repara , dar trebuie sa ai putintica rabdare cu ea. Bafta si sa auzim numai de bine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF