Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cutie automata...AJUTOR!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sincer asa stiu sau poate nu mai tin minte exact cum mi-au zis baietii, daca retin bine era ceva de genu ATF 1,2,3,4,5 numai ca eu am scris cu cifre romane,te rog sa ma scuzi daca te-am indus in eroare cu denumirea dar eu asa am retinut.

    Comment


    • #17
      salutare am si eu o problema asemanatoare la cutie(caroserie w210 ,2.2 CDI),a mea e cu tiptronic si de la un timp imi smuncea puternic cand o bagam de pe P in R sau in D si ramane blocata in a 2-a sau a 3-a pleca greu de pe loc si nici numai schimba manual ramanea aprins D-ul in bord si atat ,am fost cu ea la un tester si mi-a dat o eroare la cutie 109 si 13 adica problema la un senzor de turatie,dar din pacate nu stia nimeni de la service ce senzor si pe unde se afla ,dupa ce ii stergeam eroarea cutia isi revenea schimba si singura si din tiptronic ,dar dupa ce ajungeam la viteza de 70-80kmh se bloca din nou si iar acelasi comportament.M-as apuca sa desfac singur cutia numai sa stiu sigur care sunt senzori de turatie .

      Comment


      • #18
        Originally posted by gaby_645 View Post
        salutare am si eu o problema asemanatoare la cutie(caroserie w210 ,2.2 CDI),a mea e cu tiptronic si de la un timp imi smuncea puternic cand o bagam de pe P in R sau in D si ramane blocata in a 2-a sau a 3-a pleca greu de pe loc si nici numai schimba manual ramanea aprins D-ul in bord si atat ,am fost cu ea la un tester si mi-a dat o eroare la cutie 109 si 13 adica problema la un senzor de turatie,dar din pacate nu stia nimeni de la service ce senzor si pe unde se afla ,dupa ce ii stergeam eroarea cutia isi revenea schimba si singura si din tiptronic ,dar dupa ce ajungeam la viteza de 70-80kmh se bloca din nou si iar acelasi comportament.M-as apuca sa desfac singur cutia numai sa stiu sigur care sunt senzori de turatie .
        Salutare stimabile. Cu aceeasi problema m-am trezit si eu. Am schimbat placa cu senzori pentru cutie, uleiul ( Castrol by Mercedes ) + mi-au curatat (de ulei) o componenta ( cu circuite integrate ) care este in partea opusa soferului ( sub capota ) care se afla langa imbinarea aripii cu portiera fata ( nu stiu cum se cheama ). Stiu ca are 2 surubele in care este prinsa si din cele mentionate de mecanic... este o anomalie la w210 ( urca uleiul din cutie pe firul ce duce la aceasta componenta ). Eu am un E200 CDI din 2000.

        Comment


        • #19
          La mine nu erau senzorii,eroarea o depisteaza ei facand comparatie intre senzorul de pe volanta si cel din cutie si o trece pe avarie cand sesizeaza ca trenul din cutie se invarte mai repede sau mai incet decat trebuie,era bushit un ax din cutie ,adica era mai grav decat ma asteptam,asa ca o trebuit sa schimb toata cutia de viteze.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Pxy View Post
            Asemenea probleme se intampla cand sunt uzati senzorii de turatie din cutia de viteze.Eu i-am schimbat la a mea singur pt ca nimeni nu a vrut sa desfaca cutia ca nu stiu ce mare branza e.Sunt foarte simplu de inlocuit dar sunt foarte scumpi eu am dat pe ei vreo 1600 ron.Cauza acestei uzuri s-ar putea sa fie uleiul mobil 1 care l-ai pus tu pt ca din cate stiu eu in cutiile tiptronic se pune ATFIV altfel se face uzura la toate piesele asa mi-au zis baietii care mi-au trimis senzorii.Incearca sa verifici nivelul la ulei si daca se poate sa il schimbi cat mai repede posibil...sfatul meu.Bafta...
            Salutare si scuze daca te deranjez cu o intrebare, acei senzori pe care iai schimbat tu senzorii de turatie din cutia de viteze sunt de fapt acei selinoizi, valve sau cum arata daca nu te superi sa imi explici si mie.Crezi ca ai putea sa pui o poza unde se afla mai exact in cutie ? Eu detin un mercedes w211 din 2005 si cutia 722.6 si am vazut ca ai pomenit de acei senzori care cred ca si eu ar trebui sai schimb si la magazin imi spune numai de acel senzor de turatie si management motor despre cutie nimic. Multumesc
            Last edited by Zeus; 02-04-2013, 21:49 PM.

            Comment


            • #21
              ma scuzati , dar problema ta se rezolva mergand la un service autorizat , sa verifice , am avut probleme si eu la o cutie automata , sarea din viteza si se simtea smucitura la schimbul de viteze , am schimbat senzorii turatie , si o placuta electronica + uleiul la 80.000 km 1200 lei toata afacerea la AutoKllas .

              Comment


              • #22
                Salut colegi.
                Am observat azi ca MB meu E200 cdi an 2000, sint urme de ulei pe cutia automata, in partea dreapta a cutiei. Dupa parerea mea e garnitura, sau pe acolo e scurgerea.
                Asi avea 2 intrebari la cei care stiu.
                1. Cum am spus scurgerea e in partea dreapta a cutiei,am citit pe aici ca cutia are si mufe pe undeva, si ca ar curge si pe acolo uleiul, in ce parte se afla mufa?
                2. Uleiul din cutie are undeva 20000 mii kl, asi putea sal scurg, sa scimb garnitura si sa torn uleiul inapoi?

                Comment


                • #23
                  Atf 220

                  Atentie, pt cei care inca citesc acest post!

                  ATF 220 nu este un ulei potrivit pt cutiile Mercedes 722.6!
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #24
                    Exact asta am vrut sa zic si eu. ATF 220 nu este uleiul potrivit pentru cutia de viteze, nici macar pentru cele mai vechi decat aveti dvs. Eu la tiptronic w210 am norma MB 236.14 si uleiul ATF220 este norma 236.7, care, daca nu ma insel, este potrivit pentru cutiile vechi hidraulice (cele de la w210 fara facelift, w140 etc). Pentru norma mea, sunt doar 4 tipuri de producatori: OEM, inca 2 care nu se gasesc in RO deloc, si Febi Bilstein (de care am pus si eu) . Eu recomand sa va cumparati voi uleiul cu care mergeti la mechanic, si nu aveti incredere in toti mecanicii. Oricum data trecuta, mecanicul mi-a pus ceva ulei de care nu am auzit niciodata, motiv pentru care l-am schimbat la 15000 de km, dupa ce am aflat cum ar trebui sa fie. Pentru mai multe lamuriri, incercati sa vorbiti cu colegul Automaticul. El este tata lor !
                    Last edited by SirDeadline; 12-23-2013, 21:09 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Salutare!!Detin un c220 an 2004 w203 și am probleme la cutia de viteze..cel puțin așa cred eu.Deodată se pune o pată albă pe ind D și nu mai schimbă.Iau piciorul de pe frâna pot sa mișc schimbătorul dar când ajunge la D se simte o puternica smucitură!!Mentionez k mai are momente și când își revine dar frt rar

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF