Va salut pe toti!
In ultimul timp am obsevat o chestie destul de grava, zic eu, si anume atunci cand trece din treapta intaia intr-a doua, se simte destul de tare o smucitura. Treaba asta nu se intampla pana acum. Cand urca in treptele 2-3-4-5 nu se mai simte nimic si totul este ca inainte. Nu mai am liniste fiindca stiu ca la cutii automate nu prea se baga nimeni si costa destul... Se intampla dimineata cand plec la servici, cand motorul este rece, la fel si cutia, apoi parca schimba normal ca si inainte.
Eu i-am inlocuit 4 litri de ulei din cutie la 140k km fiindca atat au curs. Chestia asta s-a intamplat in primavara trecuta si pana acum totul a fost ok. I-am bagat ulei Mobil1 ATF220 special pt cutii automate.
Am auzit ca defapt cutia ar contine 8 litri de ulei si nu poate fi scos tot decat la raprezentanta. Eu sincer nu vreau sa mai ajung la ei. Oare am gresit fiindca am schimbat doar 4 litri? Cumva uleiul care era inainte in ea era alt tip? Iar acum s-au combinat cele doua uleiuri si mi-a stricat-o? Sunt intr-adevar 8 litri in ea? Va rog sa ma ajutati cu orice parere sau sfat fiindca v-am zis ca mi-e si frica sa mai merg asa cu ea sa nu o termin de tot.....
Masina este un E220 CDI tiptronik din 2004.
Va multumesc!
In ultimul timp am obsevat o chestie destul de grava, zic eu, si anume atunci cand trece din treapta intaia intr-a doua, se simte destul de tare o smucitura. Treaba asta nu se intampla pana acum. Cand urca in treptele 2-3-4-5 nu se mai simte nimic si totul este ca inainte. Nu mai am liniste fiindca stiu ca la cutii automate nu prea se baga nimeni si costa destul... Se intampla dimineata cand plec la servici, cand motorul este rece, la fel si cutia, apoi parca schimba normal ca si inainte.
Eu i-am inlocuit 4 litri de ulei din cutie la 140k km fiindca atat au curs. Chestia asta s-a intamplat in primavara trecuta si pana acum totul a fost ok. I-am bagat ulei Mobil1 ATF220 special pt cutii automate.
Am auzit ca defapt cutia ar contine 8 litri de ulei si nu poate fi scos tot decat la raprezentanta. Eu sincer nu vreau sa mai ajung la ei. Oare am gresit fiindca am schimbat doar 4 litri? Cumva uleiul care era inainte in ea era alt tip? Iar acum s-au combinat cele doua uleiuri si mi-a stricat-o? Sunt intr-adevar 8 litri in ea? Va rog sa ma ajutati cu orice parere sau sfat fiindca v-am zis ca mi-e si frica sa mai merg asa cu ea sa nu o termin de tot.....
Masina este un E220 CDI tiptronik din 2004.
Va multumesc!
Comment