Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cutie automata...AJUTOR!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie automata...AJUTOR!!

    Va salut pe toti!
    In ultimul timp am obsevat o chestie destul de grava, zic eu, si anume atunci cand trece din treapta intaia intr-a doua, se simte destul de tare o smucitura. Treaba asta nu se intampla pana acum. Cand urca in treptele 2-3-4-5 nu se mai simte nimic si totul este ca inainte. Nu mai am liniste fiindca stiu ca la cutii automate nu prea se baga nimeni si costa destul... Se intampla dimineata cand plec la servici, cand motorul este rece, la fel si cutia, apoi parca schimba normal ca si inainte.
    Eu i-am inlocuit 4 litri de ulei din cutie la 140k km fiindca atat au curs. Chestia asta s-a intamplat in primavara trecuta si pana acum totul a fost ok. I-am bagat ulei Mobil1 ATF220 special pt cutii automate.
    Am auzit ca defapt cutia ar contine 8 litri de ulei si nu poate fi scos tot decat la raprezentanta. Eu sincer nu vreau sa mai ajung la ei. Oare am gresit fiindca am schimbat doar 4 litri? Cumva uleiul care era inainte in ea era alt tip? Iar acum s-au combinat cele doua uleiuri si mi-a stricat-o? Sunt intr-adevar 8 litri in ea? Va rog sa ma ajutati cu orice parere sau sfat fiindca v-am zis ca mi-e si frica sa mai merg asa cu ea sa nu o termin de tot.....
    Masina este un E220 CDI tiptronik din 2004.
    Va multumesc!

  • #2
    Asemenea probleme se intampla cand sunt uzati senzorii de turatie din cutia de viteze.Eu i-am schimbat la a mea singur pt ca nimeni nu a vrut sa desfaca cutia ca nu stiu ce mare branza e.Sunt foarte simplu de inlocuit dar sunt foarte scumpi eu am dat pe ei vreo 1600 ron.Cauza acestei uzuri s-ar putea sa fie uleiul mobil 1 care l-ai pus tu pt ca din cate stiu eu in cutiile tiptronic se pune ATFIV altfel se face uzura la toate piesele asa mi-au zis baietii care mi-au trimis senzorii.Incearca sa verifici nivelul la ulei si daca se poate sa il schimbi cat mai repede posibil...sfatul meu.Bafta...

    Comment


    • #3
      Probleme cu, cutia automata a mai avut un coleg la un W210. Faza e ca toata treaba s`a intamplat la reprezentanta. Din cate am inteles eu din ce scria pe acolo uleiul trebuie schimbat la un service bun, trebuie golit tot uleiul din cutie iar apoi spalata cutia cu noul ulei si de abea dupa pus uleiul nou, pt. ca daca se amesteca doua uleiuri diferite adio cutie.

      Dar cum zice si colegul Pxy pot fi si senzorii de turatie.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Pxy View Post
        Asemenea probleme se intampla cand sunt uzati senzorii de turatie din cutia de viteze.Eu i-am schimbat la a mea singur pt ca nimeni nu a vrut sa desfaca cutia ca nu stiu ce mare branza e.Sunt foarte simplu de inlocuit dar sunt foarte scumpi eu am dat pe ei vreo 1600 ron.Cauza acestei uzuri s-ar putea sa fie uleiul mobil 1 care l-ai pus tu pt ca din cate stiu eu in cutiile tiptronic se pune ATFIV altfel se face uzura la toate piesele asa mi-au zis baietii care mi-au trimis senzorii.Incearca sa verifici nivelul la ulei si daca se poate sa il schimbi cat mai repede posibil...sfatul meu.Bafta...
        A trebuit sa dai cutia jos si sa o desfaci sau pot fi defacuti si schimbati pe undeva prin lateralul ei in exterior? Multumesc!

        Comment


        • #5
          Salut sa-mi spui si mie te rog daca rezolvi problema, si mai ales cum daca te duci la vreun service.Am si eu o problema la cutie,la mine de cand e frig afara la prima pornire nu intra in viteza decat daca apas putin pe schimbator si apoi dupa ce se incalzeste motoru nu mai face probleme.Ma intreb daca nu o fi si la mine de la uleiul asta de cutie ca eu de cand am luat masina nu l-am schimbat si am inteles ca la un e220 din '99 nici nu pot verifica decat la reprezentanta ca nu are o joja sau vreun nivel.Bafta si lasa un mesaj daca rezolvi.

          Comment


          • #6
            Eu am avut probleme cu CV, din pacate la reprezentanta. Se pare ca undeva la inceputul anului trecut, MB a revenit asupra modelelor mai vechi, carora li se schimba uleiul o data la 60.000 - dupa for life , si a spus ca trebuie inlocuit uleiul la CV la fiecare 60.000 km dar si tipul de ulei. La modelele mai vechi , nu este cazul tau, cutiile nu aveau buson de golire si la convertizor. Negolirea completa a cutiei, CV + convertizor, ( ceea ce spui tu cei 4 L normal sunt aprox 7 L) + neinlocuirea filtrului poate duce la mixarea tipurilor de ulei din cutie ( in caz ca se inlocuieste cu alt tip de ulei ) ceea ce poate crea anomalii de functionare. De obicei este bine ca in momentul in care se inlocuieste tipul de ulei la CV sa se faca o spalare a cutiei cu ~ 14 L ulei, 7 o spala 7 raman in ea curat. Pana la senzorii de turatie ( care sunt langa corpul de valve, se umbla prin baia cutiei acolo) iti recomand sa faci o spalare ( destul de costisitoare datorita celor 14 l ulei ) sau o scurgere completa macar ( golire cutie + convertizor ) . Preferabil aceasta mantenanta sa se faca in unitati autorizate si cu produse recomandate de ei...macar ai garantie ( chiar daca uneori sunt luati prin surprindere de anumite situatii cum a fost cazul meu ) Spre exemplu la mine noul tip de ulei rosu, nu raspundea cum trebuie la cald, chiar daca din pct de vedere tehnic era mult mai bun decat cel vechi, galben. Sincer acum ti-l recomand cu placere pe Dl. Vararu de la Autoklass, am invatat si eu si el multe trecand prin experienta asta cu CV.

            BAFTA!
            Last edited by deniro290td; 02-02-2009, 12:49 PM.

            Comment


            • #7
              Pentru schimbarea senzorilor nu trebuie demontata cutia,trebuie sa desfaci capacul de la baia de ulei a cutiei iei filtrul jos si ai o placa cu electrovalve care este prinsa in 8 suruburi care se desfac cu imbus de tipul t28.Inainte de a da placa jos trebuie sa fii atent sa demontezi mufa care intra in cutie e undeva pe coltul cutii si comunica cu placa pe care se afla senzorii care de fapt sunt doi magneti lipiti pe aceea placa,care se schimba cu totul.
              Defectiunea propriu-zisa este uzura (se rod pe lateral) celor doi magenti care sunt de dimensiunea unor monede de 10 bani, si toate astea din cauza uleiului nepotrivit.
              Deci parerea mea personala este sa mergi la un service si sa iti pui un singur tip de ulei,spalatura la cutie se face de obicei daca pe magnetul de pe capacul baii de ulei de la cutie se aduna span.

              Comment


              • #8
                Va multumesc tuturor de sfaturi si precizari si promit sa va zic cum va evolua situatia avand in vedere ca maine sunt programat la service la Mercedes. Sa dea Domnul sa fie deajuns schimbul intreg de ulei fiindca mi-au zis ca ei nu se baga la reparat cutii automate......si ca au trimis tocmai la Timisoara alte cazuri cu probleme mecanice la cutii dinacestea.......

                Comment


                • #9
                  Avem service ZF.

                  Peste 30.000 de anunturi active cu masini de vanzare second hand si noi si peste 1 milion de potentiali cumparatori. Expertiza in cumparari si vanzari auto.



                  2X2 Race este singura cursă din România care se desfășoară integral la peste 2000m altitudine, fiind deosebit de tehnică È™i cu siguranță unul dintre cele mai dificile ultra-maratoane montane din lume.
                  Last edited by deniro290td; 02-03-2009, 02:47 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Azi am fost la diagnoza si n-a iesit nik in neregula...Au resetat din comp schimbarea rapoartelor si m-au programat vineri la o spalare totala si inlocuire ulei adik vreo 14 litri, dupa cum ziceati si voi. Pana atunci mi-au zis sa observ cum se schimba treptele fiindca ei spera(si euuu!!!) poate o sa se rezolve din resetare. Daca nu, vineri le bag in buzunar vreo 16 milioane....

                    Comment


                    • #11
                      Alta data, inainte sa te apuci de oarece operatiuni da un "search" pe forum , e mai ieftin.

                      Resetarea nu cred ca te va ajuta prea mult, poate pt 30 min. de rulaj, partea cu 1600 cred ca-i baza si e cel mai indicat. Sa ne spui finalizarea. Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cristi_fulger View Post
                        Azi am fost la diagnoza si n-a iesit nik in neregula...Au resetat din comp schimbarea rapoartelor si m-au programat vineri la o spalare totala si inlocuire ulei adik vreo 14 litri, dupa cum ziceati si voi. Pana atunci mi-au zis sa observ cum se schimba treptele fiindca ei spera(si euuu!!!) poate o sa se rezolve din resetare. Daca nu, vineri le bag in buzunar vreo 16 milioane....
                        Eu am schimbat uleiul de la cutie la 132.000 km anul trecut in iunie.
                        Pretul nu a fost asa mare cum spui tu. Am platit doar 1000 ron si am schimbat si furtunul de supraalimentare. Pe factura apare 5 l CVA si doza curatare.
                        Au schimbat si filtru si garnitura. Pentru asta au taxat 3 ore jumate de manopera (125 lei/ora fara tva).
                        Nu am avut probleme. Am schimbat uleiul la recomandarea lor (reprezentanta MB) fiind masina proaspat adusa din Germania.
                        SorinocoMan

                        Comment


                        • #13
                          Sorry...

                          Imi pare rau fiindca nu am mai dat niciun semn deoarece am o problema destul de nasoala in familie iar masina si problemele ei au cazut pe planul secund. Totusi alalta-ieri am reusit sa ajung la service si i-am dat din nou tot uleiul(cat se poate, adik vreo 3,8 litri) din baie. Am verificat daca este span in jurul magnetului dar totul era curat si in regula. Am bagat tot Mobil ATF220 Premium cum am pus si data trecuta. Mecanicul mi-a recomandat sa-i dau tare o portiune cat mai mare fiindca eu de jumatate de an merg cu ea numai in oras....fiind totusi proiectata ca o masina de drumuri lungi si de viteza....Am facut exact asa cum mi-a recomandat si vad ca acum totul este ok iar rapoartele se schimba bine. Poate ca a fost si din cauza gerului care a era pe la inceputul lui ianuarie. Acum e mai cald si totul pare ok. Nu stiu exact care o fi fost cauza dar pare ca totul a revenit la normal. Daca vor mai aparea probleme, am sa va scriu aici. Multumesc pt intelegere!

                          Comment


                          • #14
                            Sa nu-l speriem pe tip. In primul rand dute si fa un schimb total al uleiului de cutie, asa cum scrie la carte; dat jos spalat cutia inlocuire filtru si pus un alt ulei nou. Intrebarea e de ce ai pierdut cei 4 litri? Nu ai vazut ulei pe jos , pe sub masina? Apoi dupa ce ai schimbat uleiul la o noua constatare poti sa ne spui ce se mai intampla. MULT SUCCES!!!!i

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Pxy View Post
                              Asemenea probleme se intampla cand sunt uzati senzorii de turatie din cutia de viteze.Eu i-am schimbat la a mea singur pt ca nimeni nu a vrut sa desfaca cutia ca nu stiu ce mare branza e.Sunt foarte simplu de inlocuit dar sunt foarte scumpi eu am dat pe ei vreo 1600 ron.Cauza acestei uzuri s-ar putea sa fie uleiul mobil 1 care l-ai pus tu pt ca din cate stiu eu in cutiile tiptronic se pune ATFIV altfel se face uzura la toate piesele asa mi-au zis baietii care mi-au trimis senzorii.Incearca sa verifici nivelul la ulei si daca se poate sa il schimbi cat mai repede posibil...sfatul meu.Bafta...
                              Eu am intrebat la magazin, cand am pus acum din nou, de tipul acesta de ulei de care zici tu dar mi-au zis ca nu exista....M-am uitat si eu apoi pe net si nu gasesc nimic de ATFIV. Esti sigur ca acesta este tipul? Baietii de acolo mi-au aratat ce le indica programul pt modelul meu de masina, adica ATF220. Nu stiu ce sa zic acum.....Cert e ca totul merge ok deocamdata si sper sa ramana asa in continuare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF