Buna tuturor.
Sa va povestesc patania mea, poate ajuta pe cineva.
Am plecat cu masina personala E200 - W211 - an 2006 la drum. La un moment dat am constatat ca nu mai trece peste 3000 ture. Am ajuns la mecanic, verdictul a fost un furtun de la intercooler spart. Piesa noua - 200 lei. Manopera inca nu stiu. O sa revin dupa ce iau masina. Nu am avut nici un fel de mesaj de eroare.
Pana sa ajung la mecanic am aruncat si eu un ochi pe sub capota. Imi place sa incerc sa fac eu micile reparatii care necesita doar un pic de indemanare si timp. Am citit cam toate topicurile de pe forum care au legatura cu limitarea de viteza. Am dat jos senzorul de aer - MAF, si l-am curatat cu spray, operatia asta a fost destul de usoara. Am incercat sa dau jos EGR , dar nu am putut, am reusit sa misc putin senzorul din locas dar nu am mai incercat de frica sa nu il rup. Miscand senzorul EGR am dat jos capacul de plastic din spate. ( se da jos usor, sunt doua cleme , cu grija sa nu le rupi ) Imi pare rau ca nu am fost inspirat sa fac poze, dar era super imbacsit de funingine - care nu stiu daca e normal sa fie acolo. Este un arc si un mecanism simplu dar destul de delicat cu un rulment mic care aluneca pe alta piesa si antreneaza tija EGR. Nu are cum sa functioneze corect din moment ce se aduna funingine acolo unde sunt parti in miscare. A mai observat cineva acest fenomen ? Am vazut multe posturi cu curatat EGR , dar nu prea am vazut vreo referire la mecanismul actionare EGR. A mai patit cineva ?
Sa va povestesc patania mea, poate ajuta pe cineva.
Am plecat cu masina personala E200 - W211 - an 2006 la drum. La un moment dat am constatat ca nu mai trece peste 3000 ture. Am ajuns la mecanic, verdictul a fost un furtun de la intercooler spart. Piesa noua - 200 lei. Manopera inca nu stiu. O sa revin dupa ce iau masina. Nu am avut nici un fel de mesaj de eroare.
Pana sa ajung la mecanic am aruncat si eu un ochi pe sub capota. Imi place sa incerc sa fac eu micile reparatii care necesita doar un pic de indemanare si timp. Am citit cam toate topicurile de pe forum care au legatura cu limitarea de viteza. Am dat jos senzorul de aer - MAF, si l-am curatat cu spray, operatia asta a fost destul de usoara. Am incercat sa dau jos EGR , dar nu am putut, am reusit sa misc putin senzorul din locas dar nu am mai incercat de frica sa nu il rup. Miscand senzorul EGR am dat jos capacul de plastic din spate. ( se da jos usor, sunt doua cleme , cu grija sa nu le rupi ) Imi pare rau ca nu am fost inspirat sa fac poze, dar era super imbacsit de funingine - care nu stiu daca e normal sa fie acolo. Este un arc si un mecanism simplu dar destul de delicat cu un rulment mic care aluneca pe alta piesa si antreneaza tija EGR. Nu are cum sa functioneze corect din moment ce se aduna funingine acolo unde sunt parti in miscare. A mai observat cineva acest fenomen ? Am vazut multe posturi cu curatat EGR , dar nu prea am vazut vreo referire la mecanismul actionare EGR. A mai patit cineva ?
Comment