Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 - nu se accelereaza peste 3000 ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 - nu se accelereaza peste 3000 ture

    Buna tuturor.
    Sa va povestesc patania mea, poate ajuta pe cineva.
    Am plecat cu masina personala E200 - W211 - an 2006 la drum. La un moment dat am constatat ca nu mai trece peste 3000 ture. Am ajuns la mecanic, verdictul a fost un furtun de la intercooler spart. Piesa noua - 200 lei. Manopera inca nu stiu. O sa revin dupa ce iau masina. Nu am avut nici un fel de mesaj de eroare.
    Pana sa ajung la mecanic am aruncat si eu un ochi pe sub capota. Imi place sa incerc sa fac eu micile reparatii care necesita doar un pic de indemanare si timp. Am citit cam toate topicurile de pe forum care au legatura cu limitarea de viteza. Am dat jos senzorul de aer - MAF, si l-am curatat cu spray, operatia asta a fost destul de usoara. Am incercat sa dau jos EGR , dar nu am putut, am reusit sa misc putin senzorul din locas dar nu am mai incercat de frica sa nu il rup. Miscand senzorul EGR am dat jos capacul de plastic din spate. ( se da jos usor, sunt doua cleme , cu grija sa nu le rupi ) Imi pare rau ca nu am fost inspirat sa fac poze, dar era super imbacsit de funingine - care nu stiu daca e normal sa fie acolo. Este un arc si un mecanism simplu dar destul de delicat cu un rulment mic care aluneca pe alta piesa si antreneaza tija EGR. Nu are cum sa functioneze corect din moment ce se aduna funingine acolo unde sunt parti in miscare. A mai observat cineva acest fenomen ? Am vazut multe posturi cu curatat EGR , dar nu prea am vazut vreo referire la mecanismul actionare EGR. A mai patit cineva ?

  • #2
    Multi au patit asa.Trebuie curatit numaidecit.Cam tot asa dezastru vei gasi si in galeria de admisie.Te sfatui sa iai masuri si cu ia.

    Matale ai grija la limba romana, c-o cam siluiesti pe unde o prinzi!
    Last edited by cutaresku; 08-29-2018, 18:29 PM.

    Comment


    • #3
      La fel a fost si la mine...Dupa 50 de minute de chin, cu daltita si un ciocanel, am reusit sa scot EGR. Era plin, imbacsit cu funingine. L-am curatat, dar sincer n-am simtit nici o schimbare. Precizez ca nu limita viteza si nici turometrul. Dupa unele discutii cu niste prieteni de la service, exact cum a zis si OPTIK, trebuie curatata si galeria de admisie.

      Comment


      • #4
        Originally posted by optik View Post
        Multi au patit asa.Trebuie curatit numaidecit.Cam tot asa dezastru vei gasi si in galeria de admisie.Te sfatui sa iai masuri si cu ia.

        Matale ai grija la limba romana, c-o cam siluiesti pe unde o prinzi!
        Cutarescu,bravo ca esti atent la greseli.Pe aciasta tema am dat explicatii ceva timp in urma.Daca te intereseaza cred ca gasesti.

        Comment


        • #5
          Ai warn pentru ignorarea regulilor forumului, acceptate la inscrierea pe forum.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            Ai warn pentru ignorarea regulilor forumului, acceptate la inscrierea pe forum.
            Cutarescu,tot ce faci Tu acum,faci nu inpotriva mea,ci inpotriva colegilor de forum.Cred ca un BAN miar fi destul sa fac dreapta.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF