Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W212 250 cdi oscilatie turometru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu stiu de poti pune gpl asa usor pe motoarele noi.

    Comment


    • #17
      S-a inlocuit pompa , masina merge ok , face ca tractorul diesel aspru ce sa-i faci.
      Circul momentan fara scut motor , scut cutie sa vedem daca totul e uscat pe acolo.
      M-am bosumflat degeaba , ca a trebui sa las masina peste noapte.....dar era imposibil sa demontezi ceva cu masina “ferbinte”.
      S-au spalat toti carcalacii de pe acolo , s-au inlocuit garnituri , munca de chinez specializat.
      Asta seara spre casa , nu a mai avut oscilatia , motorul merge mai “ uniform “ si nu mai simt vibratiile .
      Last edited by b97dmt; 08-23-2018, 19:48 PM.

      Comment


      • #18
        Asta-i una din puținele mașini care devine tot mai scumpa pe zi ce trece. Felicitări pentru întreținere!
        Cred că-i o placere sa o conduci.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Dragostea e oarba.

          Comment


          • #20
            Dragoste pe naiba,cred ca mai mult sau mai putin foarte multi dintre noi am fost sau inca suntem orbiti de mitul Mercedesului aproape indestructibil.Citesc si ma ingrozesc in mediul online de cate probleme apar.Eu unul m-am cam lamurit.daca ai noroc cu ea merge,daca nu ai,poti sa ii pui ulei din lacrimi de pui de panda si tot iti da batai de cap.

            Comment


            • #21
              Puteam sa inlocuiesc doar regulatorul si masina mergea . Primele modele au suferit de boala asta , a mea ar fi trebuit sa aiba pompa cu alt cod . Se pare ca au pus acelasi cod si pe asta , cum au fost si injectoarele . La w204 , cu 2 ani mai batrana masina a venit cu kdm facut , la w212 a venit fara .

              Ce sa-i faci “ Mercedes “ .

              Comment


              • #22
                N-ai ce face, la cate ai inlocuit pana acum ca sa o tii ca noua musai sa faci si asta ca e de importanta vitala.

                In rest asa e.

                Comment


                • #23
                  Pai ce am inlocuit la ea , in afara de service , un set placute fata / spate ....3 tampoane , o chestie la egr ( nu era nevoie ) si pompa asta .

                  Comment


                  • #24
                    Deci problema ta este de la y94? Am impresia că am aceleași simptome. Singurul lucru in neregulă este și fluctuația de presiune, oscilând plus-minus 20 bari.

                    Comment


                    • #25
                      La mine s-a inlocuit pompa de inalte , piesa a venit cu regulator pe ea .

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc de informații. Stimă

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF