Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W212 250 cdi oscilatie turometru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W212 250 cdi oscilatie turometru

    Salutari , de ceva vreme la w212 250 cdi , ceva nu este ok .

    Masina indiferent ca are motorul cald sau rece , AC on/off ,are o mica oscilatie , care se simte in volan.

    Nu se simte in N , se simte in D cand stau la
    semafor spre ex cu piciorul pe frana.

    La fel face si in R , cu piciorul pe frana. In N sta fix , in D cand masina se deplaseaza nu intrerupe , schimba normal. Parca consumul e un pic crescut .

    Inainte facea mai rar , acum din ce in ce mai des. Cand o tin in D cu frana calcata se simte si in volan o vibratie , motorul se aude ca nu merge rotund....

    De unde sa incep ?
    Stiu , incep cu un tester ... ce fac daca nu apare nimic .

  • #2
    Salut. Probabil testerul nu va arata nimic... Am avut si eu o problema asemanatoare doar ca la mine facea tot timpul in relentiu, era o mica oscilatie a turatiei. Am schimbat mai multe injectoare , chiar si rampa impreuna cu regulatorul de pe ea.... problema a fost defapt regulatorul pompei de inalta presiune , incearca si tu cu asta mai intai fiindc nici nu este scumpa.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Cam asa mi s-a spus : regulator , debitmetru sau injector.
      Masina nu intra in limp .
      Cam la ce suma se invarte regulatorul si ce anume trebuie demontat?

      Comment


      • #4
        Originally posted by b97dmt View Post
        Cam asa mi s-a spus : regulator , debitmetru sau injector.
        Masina nu intra in limp .
        Cam la ce suma se invarte regulatorul si ce anume trebuie demontat?


        Dac bine in minte undeva in jur de 300 RON este piesa, se demonteaz galeria de admisie fiindca pompa este situata undeva sub ea.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Deci juma’ de motor .....multumesc de informatie

          Comment


          • #6
            [emoji23][emoji23][emoji23], nu chiar , un mecanic priceput la Mercedesuri il schimba cam in 2 ore


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Diagnoza, anume cu STAR.Trebuie controlati PARAMETRII pieselor instalatiei de alimentare.Problemele sunt de multe ori asemanatoare,dar se rezolva la fiecare diferit.

              Comment


              • #8
                Multumesc mult , va tin la curent.

                Comment


                • #9
                  De ieri pana azi merge normal , a facut si regenerarea DPF , nu a mai oscilat turometrul .
                  Pana ajung la un Star , o tin sub observatie.

                  Comment


                  • #10
                    salut,

                    La o alta masina am avut problema asta, sau cel putin asemanatoare, si vinovatul era debitmetrul. In prima faza l-am curatat cu un spray de contacte, dar dupa 6 luni a trebuit sa il schimb. Idea e ca dupa ce l-am curatat nu am mai avut oscilatia asta. Dupa circa 5 luni de la curatare, am primit si o eroare in bord, fix pentru el, asa ca l-am schimbat si nu am mai avut probleme.

                    idea e ca un spray de contacte e vreo 20 de lei, debitmetrul ar trebui sa fie usor de gasit. Pentru 10 minute de efort si 20 de lei merita sa incerci.

                    seara buna.
                    Last edited by marik0; 08-03-2018, 23:18 PM. Reason: gramatica

                    Comment


                    • #11
                      Exista spray special pentru curatare debitmetru costa 35 de lei.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Nu este debitmetrul....am primit 2 solutii , doar supapa / vacum/ regulator care intra in pompa sau pompa de motorina ( vine cu tot cu regulator).
                        Pe star debitul de motorina nu e ce trebuie ..... s-a facut intuneric in creierul meu , parca am auzit de span care ajunge in injectoare .
                        S-a comandat pompa noua , juma de motor jos , garnituri noi peste tot , banuiesc ca o sa scapam de carcalacii de pe la egr .
                        Asteptam sa vina piesele.

                        PS:Nu stiu cat si daca am voie sa merg cu masina asa.

                        Multumesc cui trebuie pe aceasta cale .
                        Last edited by b97dmt; 08-09-2018, 23:04 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Imi pare rau, sper sa te rezolvi ieftin si bun

                          Comment


                          • #14
                            W212 250 cdi oscilatie turometru

                            Sper sa rezolvi! Tu chiar ai grija de masinile tale si cu siguranta ai pus motorina buna. Trebuie sa aflii care a fost cauza. Span s-a gasit in filtru? Din ce stiu eu daca nu ai span deloc in filtru este defect regulatorul de presiune de pe pompa. Daca ai span, se monteaza pompa noua, injectoare si filtru, plus, se da jos rezervorul si se curata, se curata conductele de combustibil si rampa de injectie foarte bine.

                            Eu din acest motiv prefer un motor pe benzina + gpl. Este mai simplu findca are mai putine componente care pot ceda,nu are filtru de combustibil, reviziile sunt mai ieftine, iar costul pe kilometru pe gpl este mai mic ca la diesel.
                            Last edited by Crazyady; 08-10-2018, 13:18 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Nu s-a umblat la filtru , doar pe star pusa .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF