Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Coduri erori

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coduri erori

    Buna seara, sunt proaspat posesor de w211 din 2003 200 kompressor(voi face si un topic de prezentare a masinii dupa ce voi definitive actele).
    Am fost cu masina la tester, de unde au rezultat urmatoarele erori:
    200A Throttle/air mass meter;incorrect ratio
    2029 Mixture adaptation ; lower limit reached
    201C Heating engagement to signal way
    Se mai aprinde becul de check engine cate odata, fara vreun sablon anume, cand vrea ea, dar masina nu isi schimba cu nimic starea de functionare.
    Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva, si ar putea sa imi dea un sfat cu ce sa incep, as fi recunoscator. La service banuieste acel furtun din 3 bucati..mai multe nu stiu.

  • #2
    Posibil sonda lambda,debitmetrul....scanarea erorilor facuta cu star?

    Comment


    • #3
      Nu cu Star.

      Comment


      • #4
        Incepe cu inlocuirea celor 3 furtunase si a valvei unisens. Te scapa de multe batai de cap cu coduri de eroare, desi este mult de demontat. Verifica furtune intarite / imbatranite si inlocuieste-le sunt ieftine. Daca tot schimbi cele 3 furtunase si valva unisens este bine sa schimbi si garniturile de acolo, de la kompressor, clapeta de acceleratie, injectoare, garnitura debitmetrului etc. toate furtunasele si garniturile pe original costa 380-400 de lei, pe aftermarket cred ca le poti gasi la jumatate ca si cost. Dupa ce inlocuiesti cele de mai sus, pune-i si niste bujii noi.
        Nu te arunca direct sa inlocuiesti debitmetrul sau sonda lambda.
        Actuatorii axelor cu came cum sunt? Pierd ulei prin mufa?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Nu are nici o scurgere de ulei. Saptamana asta sper sa termin cu numerele, apoi sa o bag in service si sa ii pun gpl. E mai dificil de schimbat piesele la motor cu gpl-ul montat?
          Am citit posturile despre gpl, am dat multe telefoane la diferite firme..si nu am ajuns la o concluzie clara. Mi s-a recomandat Tomasetto, insa eu as vrea sa ii pun Prins. Un sfat la obiect ar fi bine venit. Multumesc
          Last edited by alex_sey; 07-30-2018, 21:46 PM.

          Comment


          • #6
            Eu iti recomand sa montezi instalatie BRC sau Prins. Am deja 114.000 de km cu instalatia BRC si sunt foarte multumit. Ca si montatori si service GPL ii recomand pe ce de la Progaz Buzau (Vernesti). Mie mi se par cam cei mai buni din tara atat la montat instalatii cat si la reparatia acestora sau de cele mai multe ori de reparatia altor defecte ale masinilor clientilor care au direct sau indirect legatura cu gpl-ul de pe masina.
            Se poate lucra lejer la motor si cu instalatia gpl montata.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Am vorbit cu cei de la Buzau, dar imi este total peste mana sa ajung personal cu masina acolo in cursul saptamanii, au liber dupa 3 septembrie si in plus de asta nu e mare diferenta de pret intre oferta lor la BRC si oferta de la AGROM la instalatia Prins.

              Comment


              • #8
                Ma puteti ajuta cu o schema oem a celor 3 furtunase ? Multumesc

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF