Dragi prieteni am scapat de dracu(distributia) si am dat de tasu'(vibrochen, cuzineti, biele, pompa ulei si ce o mai fi pe acolo).
Pentru distributie am fost indrumat anul trecut de catre unii din useri de aici sa merg la colegul CL600 ca el se mai ocupa cu motoarele OEM651 si stie bine cu ele. Odata ajuns la el, omul cu buna credinta m-a refuzat spunandu-mi ca nu se merita sa fac asa reparatie la acest motor si sa scap repede de masina ca sunt cele mai bolnave motoare. Eu nimic, tot ce m-a dus capul am facut. Am facut reparatie la motor in valoare de 12000RON la Tiriac am zis ca am facut afacere. Acum o saptamana frumoasa mea masina m-a lasat balta pe autostrada oprinduse din mers fara sa scoata vreun zgomot, sunet, fum, ceva ciudat care sa-mi dea ceva de banuit. Nimic! Dupa 5 minute oprit pe dreapta nu au mai functionat luminile, bordul, de unde am dedus eu ca e posibil sa fie alternatorul si unde nu a mai incarcat bateria daia s-a si oprit. Ce sa mai, acum ia platforma si la doctor cu ea!
Odata verificata masina in service la Tiriac am primit un telefon de la ei spunandu-mi ca au gasit span in baia de ulei si ca l-am gasit pe tasu lu' dracu de data asta si ca ori schimb motorul ori ii fac reparatie astuia avand in vedere ca deja am investit in el. Ei mi-au spus ca ar fi vorba de vibrochen, cuzineti, biele, pompa de ulei si alte cateva piese.
Voi ce parere aveti? Se poate repara? Merita sa il repar sau ar trebuii sa caut un motor pentru ea?
Va multumesc!
P.S. @CL600 imi pare rau ca nu te-am ascultat

Pentru distributie am fost indrumat anul trecut de catre unii din useri de aici sa merg la colegul CL600 ca el se mai ocupa cu motoarele OEM651 si stie bine cu ele. Odata ajuns la el, omul cu buna credinta m-a refuzat spunandu-mi ca nu se merita sa fac asa reparatie la acest motor si sa scap repede de masina ca sunt cele mai bolnave motoare. Eu nimic, tot ce m-a dus capul am facut. Am facut reparatie la motor in valoare de 12000RON la Tiriac am zis ca am facut afacere. Acum o saptamana frumoasa mea masina m-a lasat balta pe autostrada oprinduse din mers fara sa scoata vreun zgomot, sunet, fum, ceva ciudat care sa-mi dea ceva de banuit. Nimic! Dupa 5 minute oprit pe dreapta nu au mai functionat luminile, bordul, de unde am dedus eu ca e posibil sa fie alternatorul si unde nu a mai incarcat bateria daia s-a si oprit. Ce sa mai, acum ia platforma si la doctor cu ea!
Odata verificata masina in service la Tiriac am primit un telefon de la ei spunandu-mi ca au gasit span in baia de ulei si ca l-am gasit pe tasu lu' dracu de data asta si ca ori schimb motorul ori ii fac reparatie astuia avand in vedere ca deja am investit in el. Ei mi-au spus ca ar fi vorba de vibrochen, cuzineti, biele, pompa de ulei si alte cateva piese.
Voi ce parere aveti? Se poate repara? Merita sa il repar sau ar trebuii sa caut un motor pentru ea?
Va multumesc!
P.S. @CL600 imi pare rau ca nu te-am ascultat

Comment