Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sunet ca de rulment

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet ca de rulment

    Datele situatiei:
    Urc un deal in forta, cobor destul de linistit, fara abuz de frana si apoi ma duc tare cuminte gen usor la vale v6 60-70 la ora.
    Cu alte cuvinte nu am fortat franele ca sa provoc dilatari.

    Dintr-o data aud huruit de rulment. Nu e de la motor pt ca nu are legatura cu turatia ci cu viteza.
    Nici de la diferential/cardan/cutie nu e pt ca suna la fel scos sau bagat in viteza.
    Cum misc un mic de volan spre stanga, tacere totala.

    Chestia e ca dupa tura aia nu a mai facut, nici inainte nu am remarcat oricat am incercat sa reproduc in urmatorii 200km.

    Ati mai patit asta?
    Rulmentii de pe fata la w211 trebuie stransi periodic?
    Eu as zice ca nu, adica daca au capatat joc, e de la uzura si se schimba cu altul. Strangerea nu rezolva problema.
    Evident, a meu nu joaca, nu se aude la stetoscop atat cat il pot roti cu roata ridicata.

    Voi ce parere aveti?

  • #2
    Salut!
    Am patit la alta masina, identic. Verifica rulmentul dreapta spate.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Eu am vazut pe net ca li se mai ia din joc prin strangere, fiind conici. Sunt vreo 2-3 videoclipuri cu metode de strangere, printre care si strangerea folosind o scula gradata (dial gauge, nu stiu cum s-o traduc).
      Acolo ori merge sa le iei din joc, daca e mic ori schimbi cu tot cu camasa daca e uzura mare, zic eu.

      Comment


      • #4
        Comparator ii spune. Am si dinaia stiu procedura, dar de atunci nu a mai facut.
        Sa fi fost de la gume?
        E nevoie de mentenanta periodica a rulmentilor la aceste modele?
        Adica demontare, dat cu vaselina noua si remontare?
        Creste viata?
        Sau mai practic e sa ma duc pana crapa apoi cu 120 lei alt rulment.

        Vaselina am vazut ca se cere 267.1 sau 265.1, cred ca ultimul e un standard mai vechi.
        https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/261.0_en.html Nu e prea scumpa.

        Comment


        • #5
          Am umblat eu azi la ala de pe dreapta. Aveam un zgomot de bataie si nu reuseam sa identific de unde e bataia, pt ca suspensia era verificata. Ma gandeam la caseta de directie. Totusi azi am reusit sa trag de roata suspendata si parea ca e joc de rulment.
          Treaba dureaza 10min: dat jos roata, capacul ala de protectie de pe axul fuzetei si ai acces la rulment. Cu un imbus de 5 desfaci surubul de siguranta si cu o cheie franceza dai piulita jos. Al meu avea niste urme pe rolele rulmentului insa nu erau albastrite de la caldura. Am umplut cu vaselina verde, am infipt rulmentul si am strans piulita dupa care am dat cateva grade inapoi. Se verifica sa nu opuna rezistenta la invartire.
          Parerea mea e ca poti sa-i iei din joc cu conditia ca la 6 luni-1 an sa reverifici jocul. Daca revine e clar uzura mare si trebuie schimbat rulmentul si camasa. Spor!

          Comment


          • #6
            Mda, procedeul l-am gasit pe net, eram curios daca e nevoie sa se faca regulat.

            Problema a fost alta, suruburi roata insuficient stranse. Sa vedem daca se apuca iar, dar la cum erau de desfacute 2 inter ele sigur nu era ok.
            Joc nu roata nu aveam chiar si asa.

            Comment


            • #7
              Am desfacut roata ca sa inspectez daca nu cumva s-au ovalizat gaurile crapat janta.
              Din fericire totul e ok. Am mers f putin cu ele boncanind cam max 5km si boncaneau rar.

              Am desfacut rulmentul am pus comparatorul pe el, arat pe butuc cat si pe disc.
              Nu am putut masura jocul, e zero pe comparator. Posibil ca jocul sa fie masurabil doar cu etrierul scos. Sau sa fi strans vreun cioban, nu e exclus, dar totusi, merge bine de 24kkm de cand e la mine.
              Vaselina era verde, dar cea din rulmenti era inegrita.

              Deci probabil voi pune alta, anul viitor, daca ma plictisesc prea tare.
              Cand voi monta rotile de iarnavoi masura jocul si la celalalt rulment.

              Comment


              • #8
                Zgomot rulment

                Am avut o bataie de rulment si dupa multe pareri am rezolvat problema schimband rulmentul de oe mijlocul cardanului. Masina este e220 w211 din 2006. Cu bine

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF