Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scartzait etriere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu reusesc sa gasesc culiesele alea pentru etrierele fata, sistem Bosch. Am fost la Mercedes si nu au coduri pt ele, vin impreuna cu etrierul.
    Asa ca ma gandesc sa le fac la un strungar.
    Aveti in Bucuresti o recomandare pentru un strungar, sa-mi faca 4 culise dupa cele vechi, doar cu cativa microni mai groase? Sar'na!

    Comment


    • #17
      De ce vrei sa le inlocuiesti? Nu merg curatate cu peria de sarma rotativa?
      LE faci oglinda, apoi vaselina.
      LA mine una merge de 2 ani aproape alta din iarna.
      Bat urat?

      Daca le refaci cota o iei din zona neafectata. Oricum sunt facute sa aiba joc. Grija la ce vaselina pui, sa nu fie dinaia care se usca.

      Comment


      • #18
        Pai pare ca are joc etrierul in suport, cand misc de el. Plus ca atunci cand calc frana din scurt parca simt in pedala o usoara bataie, ca si cand e acolo o nano-secunda cand nu prinde discul, dupa care franeaza.

        Mai stau cu ele o perioada, pana mi se pune rau pata si le schimb. Am gasit pe afara pe la 150lei setul. Daca nu o fac in curand, astept pana schimb discurile si umblu iar pe acolo.

        Sambata am schimbat placutele pentru ca imi aparuse un scartait de placute. Suna altfel decat cel de etrier. Am luat TRW pt ca veneau cu acele discuri din tabla care intra in etrier anti-scartait. Cand am desfacut am aflat si de ce scartaiau: marginea placutei freca de buza discului. As fi putut doar sa iau la pila buza facuta de disc pe margine si rezolvam.
        Asa am invatat de la un prieten mecanic cum sa eviti scartaitul pe viitor, atunci cand ai disc cu ceva uzura si face buza: pilesti putin marginea placutei. Daca discurile sunt noi sau uzura minima, nu cred ca e nevoie sa faci asta.

        Comment


        • #19
          Da, e bine sa iei buza jos, la strung, preferabil.
          Sau tai din placuta. Dar asta e clar ca verifici cand montezi, nu dupa.

          Cu jocul in bolturi crezi ca rezolvi ceva? Placuta sta in suportul de etrier nu in bolturile alea!
          Studiaza si tu mai atent cum se trimit fortele. Si de unde stii ca jocul nu e in suport ca si ala poate fi deformat.
          Eu zic sa pui vaselina buna si sa nu iti bati capul.
          Frana prinde si da drumu, daca da, e ok.

          Crede-ma sigur o sa vina si alte probleme, nu iti pierde vremea cu asta, pastreaza-ti energia.

          Comment


          • #20
            Ai si tu dreptate. O sa fac la unul dintre colegii de pe forum schimbul de lichid cu Star-ul si vad daca se imbunatateste feedback-ul pedalei. Inca vreo 20k km duc discurile si placutele astea, asta inseamna minimum 1 an la cat merg cu masina. Vad atunci ce va sa fie.

            Comment


            • #21
              Daca folosesti metoda clasica cu completat si facut pedale, schimba lichidul de doua ori.
              Odata cand il schimbi initial si apoi dupa o saptamana ca sa scoti si lichidul vechi care ramasese in SBC la prima schimbare di s-a amestecat cu cel nou. Nu iti trebuie nici o inventie.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #22
                O sa-l fac cu Star-ul la unul dintre colegii de forum, 300lei. Asa scot tot lichidul si din unitatea SBC.
                Am intrebat la reprezentanta asa de curiozitate si ieseau vreo 700-800lei, cu vreo 2,5ore de manopera.

                Comment


                • #23
                  Stii ca pedala care o simti tu e doar un rezervor de presiune, nu ?
                  SBC-ul ia deciziile. MA indoiesc ca e vorba de aer sau lichid prost. Mai degraba aeriseste.
                  DAca tot la fel merge nu e de la lichid, desi nu strica sa il schimbi. MAi ales daca a devenit galben.

                  Comment


                  • #24
                    Schimbarea lichidului o fac doar pt ca nu stiu de cand e pe masina su de obicei schimb lichidul la masinile pe care vreau sa le tin ceva vreme. Odata cu asta sigur ca se face si o eventuala aerisire a sistemului .

                    Comment


                    • #25
                      Salutare!
                      Am și eu un bai dar nu știu dacă scriu unde trebuie pt că nu știu de la ce se provine problema. De vreo saptamana cand frânez se aude un scartait pe fata pe partea stângă zic eu. Asta e una dintre probleme. Tot când frânez,frana nu este constanta, in sensul că la un moment dat mașină se frânează mai tare. Daca cineva a mai pățit așa ceva sau daca are idee ce e îl rog sa.ma.ajute.
                      Multumeac și acuze de offtopic!
                      P.S. Mașină e w211 break 2004 2.2 150cp

                      Comment


                      • #26
                        se aude si cand stai pe loc si apesi pedala? DAca da incepe cu verificarea burdufului pistonului etrier.
                        Daca e din mers si apare cand pui frana cu o anumite intensitate, verifica daca nu cumva placuta dep e interior e mancata.
                        DAca e mancata si exterioru inca mai are, vezi bolturile ca probabil sunt blocate.

                        Comment


                        • #27
                          Salutare Sharky și mulțumesc pt sfaturi!
                          nu scârțâie daca apas frana pe loc , doar in mers. O sa incerc sa verific azi și revin.
                          O zi buna!

                          Comment


                          • #28
                            Am desfăcut etrierul pe dreapta fata, plăcuțele par a fi uzate aproape egal însă pe cea din interior a apărut un "guler". Cred că freacă pe partea de jos a discului. E normal așa ceva? M-am gândit să comand mâine unele noi.
                            O seara buna!

                            Comment


                            • #29
                              DAca faceai si o poza, sau macar deseneaza o schita, sau descrie mai exact.
                              Discu are buza mare?

                              Comment


                              • #30
                                Din păcate nu am avut tel la îndemână dar o sa marcheze mâine pe o poza zona despre care vb. Discul nu mi se pare să aibă buza mare.
                                Seara faina!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF