Buna baieti,
Sunt posesorul unui MB E270 CDI Avangarde 2002, cutie manuala.
Anul trecut, prin Iunie mai exact, dupa vreo 10-20 km mi se aprindea martorul de la motor si nu mai tragea. Am pus masina pe tester si a zis ca e supapa EGR. Bun, am schimbat EGR-ul prin octombrie si problema parea rezolvata.
In acest weekend, ma intorceam de la tara, m-am angajat intr-o depasire si surpriza, s-a aprins becul ,,check engine" si nu mai tragea.
Am citit pe forum toate discutiile legate de aceasta problema dar nu am vazut sa scrie cineva ceea ce am observat eu si anume: Totul a inceput cu incalzirea de afara.
Cand temperatura trece de 20grade afara incepe sa mi se aprinda becul si nu mai trage. In mers i-au contactul si il repun si isi revine o perioada.
Toata iarna nu am avut probleme, acuma, cum s-a incalzit afara a reaparut problema, ce sa inteleg?
Va rog sa-mi dati cateva sfaturi.
Multumesc anticipat.
Sunt posesorul unui MB E270 CDI Avangarde 2002, cutie manuala.
Anul trecut, prin Iunie mai exact, dupa vreo 10-20 km mi se aprindea martorul de la motor si nu mai tragea. Am pus masina pe tester si a zis ca e supapa EGR. Bun, am schimbat EGR-ul prin octombrie si problema parea rezolvata.
In acest weekend, ma intorceam de la tara, m-am angajat intr-o depasire si surpriza, s-a aprins becul ,,check engine" si nu mai tragea.
Am citit pe forum toate discutiile legate de aceasta problema dar nu am vazut sa scrie cineva ceea ce am observat eu si anume: Totul a inceput cu incalzirea de afara.
Cand temperatura trece de 20grade afara incepe sa mi se aprinda becul si nu mai trage. In mers i-au contactul si il repun si isi revine o perioada.
Toata iarna nu am avut probleme, acuma, cum s-a incalzit afara a reaparut problema, ce sa inteleg?
Va rog sa-mi dati cateva sfaturi.
Multumesc anticipat.
Comment