Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 - Nu trage uneori.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 - Nu trage uneori.

    Buna baieti,
    Sunt posesorul unui MB E270 CDI Avangarde 2002, cutie manuala.
    Anul trecut, prin Iunie mai exact, dupa vreo 10-20 km mi se aprindea martorul de la motor si nu mai tragea. Am pus masina pe tester si a zis ca e supapa EGR. Bun, am schimbat EGR-ul prin octombrie si problema parea rezolvata.
    In acest weekend, ma intorceam de la tara, m-am angajat intr-o depasire si surpriza, s-a aprins becul ,,check engine" si nu mai tragea.
    Am citit pe forum toate discutiile legate de aceasta problema dar nu am vazut sa scrie cineva ceea ce am observat eu si anume: Totul a inceput cu incalzirea de afara.
    Cand temperatura trece de 20grade afara incepe sa mi se aprinda becul si nu mai trage. In mers i-au contactul si il repun si isi revine o perioada.
    Toata iarna nu am avut probleme, acuma, cum s-a incalzit afara a reaparut problema, ce sa inteleg?
    Va rog sa-mi dati cateva sfaturi.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Eu iau, tu iei, el ia...
    On topic: ce erori da Star.ul?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Acuma nu am pus masina pe tester, nu am avut timp.
      Anul trecut a dat EGR-ul, pe care l-am si schimbat. Aproximativ 5 luni nu am avut probleme, pana acuma in weekend, cand a reaparut problema.
      @cutaresku - ai idee de ce se intampla doar cand este mai cald afara?

      Comment


      • #4
        Supapa de presiune pe rampa prea mare?

        Este un senzor pe pompa de inalte, merita vazut.

        La mn la un E220 din 2008 aia era. Trebuie pus testerul sa vezi ce eroare iti da, asa poti sa te apuci de schimbat piese in tot motorul.




        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Am patit la 210. Limp mode de la pierdere de vacuum pe instalatia de AC (distribuitorul de vacuum). Mi.a mancat 2 ani din viata... n.a stiut niciun meserias.... eu am realizat.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Daca la tine in bucuresti nu ai gasit meserias, ce sa zic eu la mine in Satu Mare
            Eu recunosc, nu is priceput in mecanica auto si nu vreau sa investesc din nou bani si sa nu se rezolve problema.
            @cutaresku - imi poti explica exact cum ai rezolvat problema?

            Comment


            • #7
              Problema pe care a avuto Cutarescu nu are treaba cu cazul tau.Pot fi zeci de motive sa-ti puna masina in protectie.Trebuie diagnoza,ca sa nu schimbi piese fara rezultat.

              Comment


              • #8
                Corect. Fara o diagnoza vorbim discutii.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Cat pot de repede am sa o pun pe un tester si revin cu rezultatele.
                  Va multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Buna baieti,
                    Dupa nenumarate vizite la service-uri si mecanici, tot nu am reusit sa rezolv problema.
                    Eroarea data de tester ieri dimineata: ,,Supravegherea presiunii la rampa prin intermediul supapei de reglare cantitate. Presiunea la rampa prea mica".
                    Am schimbat supapele de pe ambele capete dupa care am iesit la o testare. Din pacate s-a aprins din nou Check engine.
                    Am pus iar testerul si nu a mai dat nici o eroare.
                    Ce sa mai fac?

                    Comment


                    • #11
                      Senzor presiune de pe pompa de inalte


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        L-am schimbat schimbat si ala deoarece imi dadea pe test presiunea la rampa prea mica. Dupa ce l-am schimbat nu a mai dat testerul nici o eroare dar check engine-ul tot se aprinde si nu trece de 3000rpm.

                        Comment


                        • #13
                          Check engine aprins și fără eroare pe testerul respectiv, pare a fi destul de simplu de rezolvat.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            @cl600, imi puteti da mai multe detalii?

                            Comment


                            • #15
                              O idee cu ar putea fi, are cineva? Va rog.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF