Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Arcuri fata W211 - recomandari, garda sol

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Probabil prinderile de pe fuzeta pentru unele brate difere intre cele cu garda inalta si cea joasa ca altfel nu vad cum s-ar pastra unghiul.

    Comment


    • #32
      Am montat si celalalt arc pe stanga unde am avut surpriza sa il gasesc pe cel vechi rupt. La tamponul ce vine intre arc si caroserie mentionez ca aveam 3 saibe distantiere si tot atatea am lasat. Cum spunea si Sharky doar cu un arc schimbat pe punte nu iti poti face o idee de cum va arata garda la final chiar de o salti din partea opusa cu cricul pana sta drepta. Acum si cu celalalt arc schimbat masina s-a inaltat cred inca pe atat si am impresia ca s-a lasat un pic de fata. Viitoare interventii la puntea spate in afara de o posibila inlocuire a amortizoarelor daca astea sport o sa imi para prea rigide si o geometrie pt.aliniament nu cred ca o sa fie nevoie deoarece toate bucsele la articulatii arata foarte bine,discuri noi,placute 70-80%,talerele de protectie noi.
      Ce am observat la cateva zile dupa schimbarea primului arc in momentul cand am mers ceva minute cu masina,la coborare am simtit miros de ulei incins in spate...cand ma uit sub masina,ulei pe diferential si evacuare. Ce sa vezi...la manevrat si tras fuzeta in diferite pozitii pt.scos si bagat la loc bratul pe care sta arcul planetara a iesit din diferential 4-5 mm exact cat sa nu mai fie in contact cu simeringul. Am impins-o inapoi pana a trecut de siguranta si sper sa fie ok,am incercat sa o trag inapoi sa vad daca iese iar si nu am reusit. Ramane de refacut nivelul...si curatat ca sa ramana uscat pt.a observa daca apar alte pierderi. Pacat de uleiul pierdut ca era foarte curat ceea ce dovedeste ca vanzatorul nu a mintit cand mi-a spus ca uleiul a fost si in el schimbat cand a facut revizia la cutie.

      Comment


      • #33
        Acum cu spatele ok,poate un pic prea sus (poate era bun 2 saibe peste arc in loc de 3)dar sunt multumit asa deoarece cred ca de ramanea mai joasa ramaneau si rotile mai inclinate / \. Gradul de inclinare clar a mai scazut,masina nu mai arata a vai de capul ei de zici ca e praf spatele. Acum cu rotile mai putin inclinate la viteze de +60-70km/h rotile nu mai pierd aderenta la accelerari agresive cum facea inainte chiar si pe la 80/h daca imi aduc aminte bine,pe drum nici ud nici uscat.
        Acum cu spatele sus masina imi pare ca a coborat putin de fata dar nu e joasa si atat de neproportional cu spatele incat sa ma grabesc sa o ridic un pic.
        Ma gandesc ca odata cu corectarea inclinarii rotilor fată,cand automat partea de sus va iesi un pic mai inafara iar cea de jos va pleca si mai mult in interior,rotile nu vor mai parea atat de aproape de aripi. Prin tragerea spre interior a bratelor pe care stau amortizoarele implicit toata fata masinii cu ajutorul suruburilor de corectie sper ca inclinatia rotilor sa scada semnificativ.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • #34
          la mine la fel sta fata si spatele parca e un pic mia jos., e o tragi in interior in aprtea de jos cam 4mm intra, caderea va scadea pe la 1 grad si jumatate. E ok.
          La ochi se va vedea diferenta, nu va sta ca pe spate, aia e clar.
          O scoti la capat, va arata bine.

          Comment


          • #35
            Sper sa se corecteze semnificativ. Acum fata sta mai cracanata decat spatele.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF