Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Arcuri fata W211 - recomandari, garda sol

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arcuri fata W211 - recomandari, garda sol

    Am un arc rupt pe fata, asa ca le schimb, arcuri sigur, amortizoare poate.

    Am gasit sachs cod 998 655
    Asta e cel mai subtire si cel mai scurt dintre cele subtiri. Marcaj alb-albastru ca a meu.


    Original la 350lei, nu iau din principiu. SH la fel ca nu am chef sa lucrez de 2 ori.

    Arcurile mele erau mai lasate, nu imi dau seama daca de timp sau asa erau ele.
    Am mai vazut elegance, dar masina era mai ridicata ca a mea cu vreo 2-3cm.

    Recomandati alta marca?
    Cine a schimbat a avut problema ca masina a stat mai ridicata? S-a lasat cu timpul?

    Pe viitor probabil voi schimba si spatele, dar in etape, mai ales ca nu sunt legate intre ele.

    Amortizoare as alege tot Sachs.
    Schimb si flansele pt 100 lei, cine stie alea vechi cat de coapte is.

    WDB2110611A323803 este VIN-ul. Poate observa cineva cu decodor vreo optiune ascunsa.
    Attached Files

  • #2

    Aici spune ca suportul arcului in telescop e reglabil.
    Din pacate nu vad o procedura valida de reglare.

    Adica daca arcul meu se nimereste a fi mai lung, atunci de reglez la fel telescopul va bate in capat, cand e intins la maxim.
    Daca il las prea jos iar s-ar putea sa am probleme, dar macar nu bate in capat.
    Inafara de trial and error, exista alte metode?

    Comment


    • #3
      Salut, si mie mi s-a rupt un arc pe fata acum cateva luni si le-am schimbat pe amandoua.
      Asa este, garda la sol se regleaza din flansa amertizorului, tu acum chiar daca ai arcul rupt, flansa a ramas reglata ca inainte, nu trebuie decat sa iti cumperi arcuri cu codul de culoare ca cele de pe masina si nu se va modifica nimic la masina.
      Bafta !
      W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
      W211 E280 cdi automat '06

      Comment


      • #4
        perfect, merci, voi lua acelasi arc.
        L-am masurat la subler, pare un pic mai subtire ca cel din catalog, dar asa subtire nu gasesc niciunde. Oi lua asa, n-am ce face si daca trebuie reglez.

        A stat din prima la nivelul dorit? Sau s-a asezat in timp?

        Flansele merita schimbate? Eu nu stiu daca alea de pe net se vand doar cu fier sau si partea de cauciuc din ele.
        Cauciucul de impact si protectia oricum le schimb, pt 70lei perechea nu merita lasate cele vechi.

        Cu amortizoarele sunt in dubiu. Par f tzapene.

        Comment


        • #5
          Treaba cu flansele, eu centrez, eu dau cu capul.
          Merita schimbate, adica nu sunt o bucata de fier!
          Telescopul se prinde intr-o bucsa (cea din interior), chiar daca nu e rulment ca la macpherson ceva grad de libertate trebuie sa ii dea, ca altfel indoaie tija.
          Era evident, nu stiu cum m-am gandit.

          La mine bucsa e tzeapana, fara crapaturi, nu batea. Momentan nu schimb flansa.
          Pana la urma unghiurile sunt date din brate, nu din amortizor, iar inaltimea e data de arc.
          Curatat rugina, tras o vopsea si aia e.

          Am luat niste arcuri lesjofors, aceeasi grosime ca cel vechi, dar se vede ca-s ceva mai destinse, sa speram ca se aseaza si nu imi ridica masina exagerat.
          Telescoapele originale sunt reglate jos de tot, si da, sunt reglabile, la fel ca si cele noi.
          Ciocaniti talerele si sub veti vedea reglajul.

          Amortizoarele asa e, alea vechi (~200kkm de Romania), la mana se simt exact ca alea noi.
          Poze aici: http://www.clubmercedes.ro/e240-w211...155#post437155

          Comment


          • #6
            Update:
            Inca o chestie, in flansa nu e doar bucsa, e si un rulment.
            Asadar chiar daca ai montat arcul/telescopul gresit partea de jos poate fi rotita cu o bara.
            Nu lucreaza ca rulment de presiune pe rotatii mari asa cum e la macpherson.
            Preia doar miscari scurte, cat se mai misca bratul (f putin).

            Comment


            • #7
              Update:
              Arcurile s-au mai lasat un pic, nu sta la fel de ridicata ca in prima zi dupa schimbare.
              Asa ca nu va alarmati chiar dupa ce schimbati.

              Eu am folosit marca Lesjofors, la subler are aceleasi dimensiuni ca originalul, in rest nu am idee cum am fost tratate termic si ce material au folosit.
              Totusi in datele de catalog e dat cu vreo 0.2mm mai gros. Irelevant.
              Masina e ceva mai rigida, dar nu stiu daca e de la arcuri sau de la amortizoare.
              De e sa iau o denivelare in viteza, cam la fel oscileaza.

              Asa ca daca aveti in jur de 200kkm scapati si tu amortizoarele originale.
              Un lucru e clar, incercati-le la mana si nu aruncati piesele vechi daca inca se prezinta bine!
              Cine stie, poate luati vreo contrafacere si in cativa ani va intoarceti sa le monteze pe alea vechi.

              Dupa cum a spus colegul, cum am scos-o din garaj s-a rupt spatele, asa ca o nenorocire nu vine niciodata singura.

              Comment


              • #8
                Salutare , eu am pus arcuri Eibach si fata si spate , ti le aduc dupa seria masinii exact pentru motorozarea ta. Fiind elegance , era destul de ridicata , arcurile au coborat garda la sol cu 5cm pe spate si peste 6cm pe fata , dar obligatoriu trebuie sa mi schimb si amortizoarele. Cele de pe masina nu prea mai fac fata.

                Comment


                • #9
                  Pe spate o sa ai probleme cu geometria si fara adaptari nu ai cum sa rezolvi unghiul de cadere.

                  Eu ma feresc de suspensia sport.
                  Arcurile inmuiate si amortizoarele de dinainte imi placeau mai mult. Masina era mai confortabila si suficient de stabila pt stilul meu de condus.

                  Ca si concluzie aici, arcurile lesjofors sunt ok pt elegance. Garda nu s-a ridicat exagerat fata de arcurile vechi.
                  Zilele astea montez spatele, sa vad ce iese.
                  Calitate de 2 lei mercedesurile astea...

                  Comment


                  • #10
                    Intrebare de schimbare arcuri pe spate la cotetz.

                    Am desfacut totul, dar nu pot desface surubul din bucsa mare care tine bratul principal, ala cu arcul.
                    Pur si simplu surubul e "lipit" de interiorul bucsei.
                    Nu inteleg cine il tine, bucsa pare simpla, deci surubul ar trebui sa se invarta in ea.
                    Totusi nu, invart de surub si vad cum invart de centrul bucsei. E incredibil ce se intampla.
                    Evident piulita e desfacuta, f usor a iesit.
                    Am stricat capul de la surub, am tras ci cu mopsu, pur si simplu e lipit de bucsa...Incredibil.
                    Nici vorba sa iasa batut.
                    Am ridicat de brat, am tras de brat, etc, degeaba, surubul e lipit de bucsa.
                    Am dat si cu degripant, nu vrea...

                    Ceva idei?
                    DAca nu tai surubul si il trag afara cu piulita. Sau tai si de la piulita si apoi gauresc prin bucsa.
                    Alte idei?

                    Incredibil peste ce tampenii poti da.
                    Arcul l-am scos deja, fiind rupt, am tras cu ranga de el, l-am mai invartit, l-am scos din cele din urma afara.
                    Last edited by Sharky; 04-19-2018, 21:56 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare. Vin si eu cu niste intrebari despre tipuri de arcuri,nu am mai deschis alt topic.
                      Am un W211 E300 Bluetech Elegance masina cumparata cu suspensia modificata in sensul ca e joasa si rigida plus ca si rotile stau cracanate partea de sus fiind dusa in interior,mai ales spatele. Fata nu e chiar deranjant dar spatele se vede chiar urat,arcurile s-au calcat ori rupt desi ma indoiesc sa se rupa amandoua la fel si in acelasi timp. Am avut alt W211 E270 avantgarde si cu jante pe 17 era mai confortabil decat acesta cu roti de iarna pe 16. Asa ca vreau sa pun pentru inceput arcuri noi pe spate dar sunt indecis ce sa aleg:
                      1 Sa merg pe VIN masinii si sa iau arcuri tot pt.suspensie elegance??!! In primul rand vreau sa spun ca prefer confortul in dauna sportivitatii dar imi e oarecum frica ca masina sa nu fie prea inaltata. Intentionez ca la vara sa pun jante pe 18 si ma gandesc ca impreuna cu suspensia Elegance sa fie ok din punct de vedere al confortului dar imi e ca va arata rau din cauza garzii inalte.
                      Last edited by ioonak88; 12-20-2020, 21:30 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Sau 2 sa merg pe VIN-ul unui E 280 CDI Avantgarde masina cu greutate zic eu identica si sa comand arcuri avantgarde si dupa ce fac spatele sa fac acelasi lucru pe fata plus amortizoare. Pe spate o sa las amortizoarele care sunt deoarece isi fac treaba,le voi schimba doar daca voi simti ca sunt prea dure.

                        Comment


                        • #13
                          Oare nu cumva ai ceva arcuri sport?
                          ridica pe cric sau pune masina pe bordura si te uiti.
                          ​​​​telescoape de care sunt?

                          La mine cu elegance statea la 3 degete de aripa roata.
                          sustepnsia standard e la limita decentei ca si confort, zic eu.
                          sta la 1 deget de roata pe fata, pot regla si mai jos daca vreau, iar spatele tot asa sta iar acolo am pastrat 2 distantiere din cele 4 care erau initial.


                          ​​​​​​dupa ce am compilat datele din epc treaba cu suspensia la 211 e cam asa:
                          confort (cod 485) vine implicit pe classic, elegance
                          standard - vine pe avant
                          Sport (486)
                          Mai sunt si altele dar nu pune nimeni garda inaltata.
                          Sport are bare mai groase si alte amortizoare, dar arcurile sunt aceleasi ca la standard.
                          Confort are aceleasi bare ca standard, dar vine cu alte telescoape, mai moi si arcurile mai lungi.

                          Alegerea nu e o regula. Se poate alege si elegance sport.

                          La arcuri sunt 2 mari clase: lungi si scurte.
                          cel lung are o spira in plus lungime 440 in loc de 410.

                          Iar de aici fiecare cu subtipuri:
                          1. Motor usor, cutie manuala spira 12.4mm
                          2. Motor mai greu, cutie automata, dotari 12.8mm
                          3. 4matic 13.25mm

                          De retinut ca rigiditatea e data de puterea a 4 a diametrului!

                          Eu am trecut de la amortizoare confort la standard si s a simtit mai incomoda un pic masina la gropi. Apoi am pus si arcuri standard, simt gropile mai tare dar se inclina mai putin.
                          am pus arcuri standard si pe spate, mare diferenta de xonfort nu am simtit, urmeaza amortizoare standard/sport. Sa vedem... Cum imi fac chef sa le montez.

                          Daca e sa fac un top al influentelor as zice ca amortizorul e cel care il simti cel mai tare.
                          La arc simti doar ca s a schimbat viteza cu care oscileaza masina cand da prin gropi.
                          Un arc mai tare va oscila mai repede.
                          Cu arcul lung ala de confort combinat cu amortizor vechi si obosit da senzatie de oscilatie lenta, barca pe valuri.

                          Deci faptul ca am pus arc mai gros pe spate de 14.5 varianta scurta a ajutat. Initial confort e 14.3 si o spira in plus.
                          Sa vedem cu telescoapele standard/sport(bilstein b4, compatibile codul telescop standard+ sport) ce va fi.


                          Alta chestie, sa nu desperechezi arcurile.
                          ​​​​​​​Cel putin fata standard si spatele confort e enervanta, fiecare punte sare in felu ei, e deranjant.

                          Last edited by Sharky; 12-21-2020, 08:20 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Mersi. Cu gandul sa scriu si am uitat: fostul proprietar mi-a zis ca are arcuri sport ca asa a cumparat-o de afara. Dar la cat de jos e spatele mi-am pus in gand ca poate arcurile sunt rupte si vanzatorul a dat-o in vrajeala. M-am uitat pe spate si arcurile nu par vechi,vopseaua e intacta si nici amortizoarele care sunt de culoare galbena nu par vechi.
                            Deci sa inteleg ca as putea sa merg pe arcuri avantgarde cu amortizoare elegance si masina va fi mai confortabila decat cu pachetul full avantgarde?!

                            Comment


                            • #15
                              Alea s experimente pe banii tai.
                              eu am arcul avantgarde standard spate si telescopu elegance vechi.
                              E decent, doar ca la viteza mare telescopul e prea slab si masina nu mai tine ritmul cu drumul si oscileaza in ritmul ei.
                              Ori modelul, ori uzura. Eu nu as face combinatii intre tipuri.
                              cel mult amortizor avant si arc elegance. Invers nu cred ca e ok.

                              Din pacate mai multe info nu pot sa iti dau. Cauta o masina cu echiparea care crezi ca e reusita si da o tura cu ea sa te convingi cum merge.

                              ​​​​​ce firma/model sunt telescoapele galbene?
                              dar arcurile?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF