Electricul nu cred că va scăpa de accize, in EU cel puțin.
In opinia mea nici nu ar trebui.
In primul rand pt că poluează probabil la fel una peste alta - cum spunea colegul mai sus - și în al doilea rand pt că se circulă pe drumurile publice.
Eu bănuiesc clauze in contractele de energie electrică pt uz casnic.
Sunt convins că legiuitorul va uniformiza - 1000km/100€ - , indiferent de tipul energiei folosite.
Tehnic vorbind, cuplu constant de la 0, turație infinit mai mare decât motoarele clasice, management complex pt recuperarea energiei, etc, electricul ( in configurație hybrid sau nu ) can aduce multe avantaje - altele decât consum sau taxe mici.
Mercedes, ca și restul mărcilor premium au început electric/hybrid pe modele scumpe și au pus accent pe dinamica, confort, bla, bla. Nicicum ceva legat de consum ( vezi W221 S400hybrid).
In opinia mea nici nu ar trebui.
In primul rand pt că poluează probabil la fel una peste alta - cum spunea colegul mai sus - și în al doilea rand pt că se circulă pe drumurile publice.
Eu bănuiesc clauze in contractele de energie electrică pt uz casnic.
Sunt convins că legiuitorul va uniformiza - 1000km/100€ - , indiferent de tipul energiei folosite.
Tehnic vorbind, cuplu constant de la 0, turație infinit mai mare decât motoarele clasice, management complex pt recuperarea energiei, etc, electricul ( in configurație hybrid sau nu ) can aduce multe avantaje - altele decât consum sau taxe mici.
Mercedes, ca și restul mărcilor premium au început electric/hybrid pe modele scumpe și au pus accent pe dinamica, confort, bla, bla. Nicicum ceva legat de consum ( vezi W221 S400hybrid).
Comment