Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Hello - E 200 Benzina problema injectoare si distributie 50.000 km

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Electricul nu cred că va scăpa de accize, in EU cel puțin.

    In opinia mea nici nu ar trebui.
    In primul rand pt că poluează probabil la fel una peste alta - cum spunea colegul mai sus - și în al doilea rand pt că se circulă pe drumurile publice.
    Eu bănuiesc clauze in contractele de energie electrică pt uz casnic.
    Sunt convins că legiuitorul va uniformiza - 1000km/100€ - , indiferent de tipul energiei folosite.

    Tehnic vorbind, cuplu constant de la 0, turație infinit mai mare decât motoarele clasice, management complex pt recuperarea energiei, etc, electricul ( in configurație hybrid sau nu ) can aduce multe avantaje - altele decât consum sau taxe mici.

    Mercedes, ca și restul mărcilor premium au început electric/hybrid pe modele scumpe și au pus accent pe dinamica, confort, bla, bla. Nicicum ceva legat de consum ( vezi W221 S400hybrid).
    Last edited by cl600; 01-12-2018, 23:03 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #17
      Clar ca nu pune nimeni accent pe consum. Nu cumparatorii unui S400 si nici cel care il produc.
      Dar vin reglementarile din urma si sigur gasesc metode.
      La noi nu, dar in Olanda unde platesti masina de cateva ori prin impozit, e cam naspa sa ai o poluanta.
      Si f bine ca se impun, altfel eram si azi la 1.9TDI ALH sau 1.6 benzina monopunct.

      De acord total cu avantajele motorului electric care raman aceleasi de mai bine de 30 de ani incoace. Doar ca atata vreme cat tehnologia bateriilor ramane la stadiul asta cam greu sa inlocuiesti benzina complet. Doar cu forta prin reglementari.
      Degeaba a devenit electronica de putere mega ieftina fata de acum 20-30ani, ca n-ai de unde lua energia.
      Cand se rezolva problema asta celelalte motoare vor disparea de la sine.

      Comment


      • #18
        Ati facut praf topicul asta cu dizertatiile despre lume si viata.

        Se inchide!

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF