Salutare tuturor colegilor de pe forum. Am o problema la al meu w210 2.2d 95 hp problema se manifesta în felul urmator. Pornesc dimineațã pornește chiar foarte bine nu da fum nu balbaie puțin zgomotos in schimb, merge ok pânã când se încãlzește la 40-50 grade.dupã ce coboarã relantiul incepe distracția in sensul cã motorul incepe sa balbaie destul de puternic sa scoatã fum gri și usturãtor la ochi. Daca al țin puțin turat dispare fenomenul. Daca opresc și pornesc pornește bine merge bine cam 1 minut ok dupã ce o ia dela capat.in schimb când ajunge motorul la 90 grade dispare fenomenul. Chiar daca o pornesc când apa are 50 grade. Nu are nici un cod de eroare, apar coduri doar in momentul in care scot cate o mufa. Am schimbat bujii toți senzori de pe motor înafara de cel map și cel de rotatie, filtre. Schimbat chiuloasa, verificat în injectoare chiar târâre la diferite presiuni, totul fara nici un rezultat. Trage bine liniar fara întreruperi fara fum negru sau gri . Și ce am mai constatat est cã alimentarea solenoidului dela egr nu are decât 4 volti pe firul de comanda din calculator.pe cel de plus are 12 volti. Da unde nici egr nu merge.
Nu mai știu de unde sã mã apuc sao scot la capãt cu ea. Diagnoza fãcutã cu un tks și cu un carsoft multiplex 7.4.Mentionez cã mașina a fost luatã defecta in sensul cã nu pornea.si nu ai cunosc istoricul.
Daca mã puteți ajuta cu un sfat ai bine venit
Nu mai știu de unde sã mã apuc sao scot la capãt cu ea. Diagnoza fãcutã cu un tks și cu un carsoft multiplex 7.4.Mentionez cã mașina a fost luatã defecta in sensul cã nu pornea.si nu ai cunosc istoricul.
Daca mã puteți ajuta cu un sfat ai bine venit
Comment