Abia ce am facut vreo 1500km de cand am scapat de zgomote si iar am altul. 
Se aud pocnete de sub masina cand invart volanul mult la manevre de parcare. In viteza nu pot invarti asa mult de volan din motive evidente.
Pocneste doar cand volanul trece prin anumite pozitii, volanul virat serios. Pozitiile raman aceleasi.
Pot chiar sa tin volanul aproape de pozitia respectiva si sa tot trec prin ea, prin rotiri scurte stg-dr, pocneste de fiecare data cand trec prin zona aia.
Zona respectiva e spre capat stanga ori dreapta.
Masina se ridica de bot in momentul respectiv, din cauza unghiului de fuga, nu stiu daca e relevant pt producerea sunetului.
Pocneste la fel cu motorul oprit (fara servo).
Cu rotile in aer nu pare sa pocneasca ceva.
Daca trag/imping sanatos de roti nu simt joc, doar unul mic in caseta, dar nu el e sursa, sunetul fiind diferit.
Caseta suna click-click.
Sunetul care ma enerveaza e mai infundat si suna oarecum elastic ca si un arc care e tensionat si apoi scapa si loveste in carcasa.
Cam ca si cand desprinzi frana de mana, e acel gen de sunet amortizat, nu e ca o bataie de pivot/planetara, care mai violenta.
Joc in directie nu am cat sa il simt, nu am zone moarte, oricat de putin misc de volan, masina raspunde.
Cand trec prin gropi nu trancane nimic, dar parca am o mica instabilitate. Dar e relativa treaba, fiind vorba de gropi mari, CRED ca e normal sa afecteze un pic traiectoria, mai ales in curbe.
Cand franez accelerez nu se aude nimic si nu trage de volan.
Suruburile sunt stranse, am verificat tot ce e pe acolo. M-as mira sa se fi desprins vreunul.
Bucsele(cele neinlocuite) arata ok, nu misca de trag cu ranga de ele.
Am tinut mana pe pivotii de sus, nu ei sunt sursa vibratiei.
Voi pune masina pe groapa si voi tine mana pe fiecare element, sa vad de unde vine vibratia.
Ce teste as mai putea face?
V-ati izbit de aceasta problema?

Se aud pocnete de sub masina cand invart volanul mult la manevre de parcare. In viteza nu pot invarti asa mult de volan din motive evidente.
Pocneste doar cand volanul trece prin anumite pozitii, volanul virat serios. Pozitiile raman aceleasi.
Pot chiar sa tin volanul aproape de pozitia respectiva si sa tot trec prin ea, prin rotiri scurte stg-dr, pocneste de fiecare data cand trec prin zona aia.
Zona respectiva e spre capat stanga ori dreapta.
Masina se ridica de bot in momentul respectiv, din cauza unghiului de fuga, nu stiu daca e relevant pt producerea sunetului.
Pocneste la fel cu motorul oprit (fara servo).
Cu rotile in aer nu pare sa pocneasca ceva.
Daca trag/imping sanatos de roti nu simt joc, doar unul mic in caseta, dar nu el e sursa, sunetul fiind diferit.
Caseta suna click-click.
Sunetul care ma enerveaza e mai infundat si suna oarecum elastic ca si un arc care e tensionat si apoi scapa si loveste in carcasa.
Cam ca si cand desprinzi frana de mana, e acel gen de sunet amortizat, nu e ca o bataie de pivot/planetara, care mai violenta.
Joc in directie nu am cat sa il simt, nu am zone moarte, oricat de putin misc de volan, masina raspunde.
Cand trec prin gropi nu trancane nimic, dar parca am o mica instabilitate. Dar e relativa treaba, fiind vorba de gropi mari, CRED ca e normal sa afecteze un pic traiectoria, mai ales in curbe.
Cand franez accelerez nu se aude nimic si nu trage de volan.
Suruburile sunt stranse, am verificat tot ce e pe acolo. M-as mira sa se fi desprins vreunul.
Bucsele(cele neinlocuite) arata ok, nu misca de trag cu ranga de ele.
Am tinut mana pe pivotii de sus, nu ei sunt sursa vibratiei.
Voi pune masina pe groapa si voi tine mana pe fiecare element, sa vad de unde vine vibratia.
Ce teste as mai putea face?
V-ati izbit de aceasta problema?

Comment