Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 Zgomot/pocnet la rotirea volanului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 Zgomot/pocnet la rotirea volanului

    Abia ce am facut vreo 1500km de cand am scapat de zgomote si iar am altul.
    Se aud pocnete de sub masina cand invart volanul mult la manevre de parcare. In viteza nu pot invarti asa mult de volan din motive evidente.

    Pocneste doar cand volanul trece prin anumite pozitii, volanul virat serios. Pozitiile raman aceleasi.
    Pot chiar sa tin volanul aproape de pozitia respectiva si sa tot trec prin ea, prin rotiri scurte stg-dr, pocneste de fiecare data cand trec prin zona aia.
    Zona respectiva e spre capat stanga ori dreapta.
    Masina se ridica de bot in momentul respectiv, din cauza unghiului de fuga, nu stiu daca e relevant pt producerea sunetului.
    Pocneste la fel cu motorul oprit (fara servo).

    Cu rotile in aer nu pare sa pocneasca ceva.
    Daca trag/imping sanatos de roti nu simt joc, doar unul mic in caseta, dar nu el e sursa, sunetul fiind diferit.
    Caseta suna click-click.
    Sunetul care ma enerveaza e mai infundat si suna oarecum elastic ca si un arc care e tensionat si apoi scapa si loveste in carcasa.
    Cam ca si cand desprinzi frana de mana, e acel gen de sunet amortizat, nu e ca o bataie de pivot/planetara, care mai violenta.
    Joc in directie nu am cat sa il simt, nu am zone moarte, oricat de putin misc de volan, masina raspunde.

    Cand trec prin gropi nu trancane nimic, dar parca am o mica instabilitate. Dar e relativa treaba, fiind vorba de gropi mari, CRED ca e normal sa afecteze un pic traiectoria, mai ales in curbe.
    Cand franez accelerez nu se aude nimic si nu trage de volan.
    Suruburile sunt stranse, am verificat tot ce e pe acolo. M-as mira sa se fi desprins vreunul.
    Bucsele(cele neinlocuite) arata ok, nu misca de trag cu ranga de ele.

    Am tinut mana pe pivotii de sus, nu ei sunt sursa vibratiei.
    Voi pune masina pe groapa si voi tine mana pe fiecare element, sa vad de unde vine vibratia.
    Ce teste as mai putea face?
    V-ati izbit de aceasta problema?

  • #2
    Capete de bara , flanse amortizoare ?

    Comment


    • #3
      Cu rotile in aer masina nu sta pe greutatea ei, deci e irelevant ce verifici acolo. Pivotii de jos au talentul de a incepe sa pocneasca atunci cand nu mai au prea multa viata, in special cu directia catre capetele de cursa, la viteze mici gen manevre de parcare.


      Stiu cazuri pe Germania pe la prieteni la care la kilometraje sub 40000 s-au schimbat pivotii cu costuri zero pentru client. Posibil recall sa fi fost, nu am idee.






      Dragos

      Comment


      • #4
        Pivotii au fost inlocuiti de catre fostul proprietar, dar nu contest ca s-ar putea sa se fi stricat intre timp.

        Unul dintre ei a fost separat de brat cand am dat bratul jos, si parea f tzapan la mana, nici vorba de joc.
        La gropi nu bate si nu troncane nimic.
        Testul cu rotile in aer a fost pentru a ma convinge ca nu e din capetele de bara/bielete.

        Cum as putea diagnostica in mod corect problema?
        Parca nu m-as apuca sa schimb piese pe baza unor banuieli decat daca raman in pana de idei.
        Last edited by Sharky; 05-29-2017, 15:14 PM.

        Comment


        • #5
          Era scutul. Penibil.
          2 ore am tot tras de masina, cu scutul jos nu face nici un zgomot.
          Cum strangi suruburile incepe sa pocneasca cand sasiul se torsioneaza.
          Fiind ditamai fierul clocane bine cand aluneca pe sub suruburi.
          Am pus niste gume pe marginea scutului ca sa fie strans elastic.

          Problem solved.

          Joc este in caseta, face click cu motorul oprit, dar cu servo nu mai clicaie. Practic nu stiu daca e joc real, ca oricat de putin misti de volan, roata se misca si ea.
          Bucsele de la caseta sunt solide, nu cedeaza nici un pic!

          Aveam si un mic scartait, ca de usa neunsa, era bieleta antiruliu noua. Am stropit-o cu spray siliconic si acu tace. Freca bucsa de guma de partea metalica din interior.

          Comment


          • #6
            Salutare,

            Am si eu aceeasi problema pe un GLK 220 4matic X204.... am intrebat si la reprezentanta, si la inca vreo 2 service-uri , si dupa ce au tras de toate cele , concluzia a fost ca masina nu are nimic (mai sa ma faca si nebun...am sa verific si eu scutul.

            ce gume ai pus? sub suruburi nu ai pus? sau scutul se misca si se atinge de alte componente?

            Comment


            • #7
              Originally posted by b97dmt View Post
              Capete de bara , flanse amortizoare ?
              Si eu as fi mers pe aceeasi investigatie, referitor la flansele amortizor; bine in schimb ca a fost vorba doar de scut. Stima.

              Comment


              • #8
                Cata vreme a mai trecut de atunci...
                Am taiat niste bucati de guma si le-am strans, nu m-am obosit sa le lipesc.

                Intre timp au batut bratele si pivotii, i-am schimbat si pe aia, dar nu din motive de bataia asta. Ce-i drept, greu de reprodus.

                Caseta e normal sa faca click, la f multi masini face asa, cum dai drumul la motor tace.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF