Salut!
Am o problemã foarte enervantã cu un Mercedes E-Class Coupe (C207) din 2009 legatã de direcția foarte greoaie. Nu îmi aduc aminte dacã așa a fost direcția dintotdeauna, dar recent am avut ocazia sã conduc o altã mașinã (același model, an 2010) și diferența este foarte mare, în sensul în care conducând mașina mea, de multe ori este necesar sã mã folosesc de ambele mâini pentru a putea efectua o rotație completã a volanului (chiar și la abordarea unor curbe la vitezã mai mare), pe când la cealaltã mașinã testatã, e o joacã de copii.
Am citit diverse pãreri legate de acest subiect, dar majoritatea se întreabã care ar putea fi cauza, însã nimeni nu pare sã fi rezolvat problema (sau poate cã nu au mai scris care a fost soluția dacã au gãsit una).
Tocmai am efectuat schimbul de ulei pentru pompa de servo-direcție (ulei OEM Mercedes) și nu se observã nici o îmbunãtãțire. Din contrã, dupã schimbarea uleiului, când mașinã se aflã pe teren un pic înclinat, la rotirea volanului (chiar și o rotire ușoarã) se aud zgomote ciudate, niște scârțâieturi ca și când s-ar forța/rupe ceva (atât în mers cât și staționat). Este posibil sã aibã legãturã cu schimbarea uleiului? Are legãturã cu aerisirea pompei de servo-direcție (posibil sã nu fi fost efectuatã corect)?
Pentru direcția foarte greoaie unii indicã pompa de servo-direcție ca fiind defectã și necesitã înlocuire, alții menționeazã caseta de direcție sau un senzor al acesteia; dar cum menționam și mai sus, fãrã a posta dacã s-a și rezolvat problema. Costul înlocuirii casetei de direcție este destul de mare, pompa ar fi mai acceptabilã.
Ce pași considerați cã ar trebui sã urmez în rezolvarea acestei probleme? Ce și cum aș putea sã testez? Ați întâmpinat aceastã problemã la alte mașini Mercedes și ați gãsit o rezolvare?
Am o problemã foarte enervantã cu un Mercedes E-Class Coupe (C207) din 2009 legatã de direcția foarte greoaie. Nu îmi aduc aminte dacã așa a fost direcția dintotdeauna, dar recent am avut ocazia sã conduc o altã mașinã (același model, an 2010) și diferența este foarte mare, în sensul în care conducând mașina mea, de multe ori este necesar sã mã folosesc de ambele mâini pentru a putea efectua o rotație completã a volanului (chiar și la abordarea unor curbe la vitezã mai mare), pe când la cealaltã mașinã testatã, e o joacã de copii.
Am citit diverse pãreri legate de acest subiect, dar majoritatea se întreabã care ar putea fi cauza, însã nimeni nu pare sã fi rezolvat problema (sau poate cã nu au mai scris care a fost soluția dacã au gãsit una).
Tocmai am efectuat schimbul de ulei pentru pompa de servo-direcție (ulei OEM Mercedes) și nu se observã nici o îmbunãtãțire. Din contrã, dupã schimbarea uleiului, când mașinã se aflã pe teren un pic înclinat, la rotirea volanului (chiar și o rotire ușoarã) se aud zgomote ciudate, niște scârțâieturi ca și când s-ar forța/rupe ceva (atât în mers cât și staționat). Este posibil sã aibã legãturã cu schimbarea uleiului? Are legãturã cu aerisirea pompei de servo-direcție (posibil sã nu fi fost efectuatã corect)?
Pentru direcția foarte greoaie unii indicã pompa de servo-direcție ca fiind defectã și necesitã înlocuire, alții menționeazã caseta de direcție sau un senzor al acesteia; dar cum menționam și mai sus, fãrã a posta dacã s-a și rezolvat problema. Costul înlocuirii casetei de direcție este destul de mare, pompa ar fi mai acceptabilã.
Ce pași considerați cã ar trebui sã urmez în rezolvarea acestei probleme? Ce și cum aș putea sã testez? Ați întâmpinat aceastã problemã la alte mașini Mercedes și ați gãsit o rezolvare?
Comment