Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme DPF E w212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme DPF E w212

    Va salut! Am o problema cu DPF-ul E-ului 212, 200 cdi detinut.Dupa cum am mai postat in postul OM651 DISTRIBUTIE+SERVICE, am reconditionat motorul masinii,(rotirea cuzinetilor). Inainte de reconditionare (aprox. 7 luni) masina nu a avut nici o problema, nici cu DPF-ul, nici de alta natura. Dupa reconditionare, au aparut probleme cu DPF,(nivel de umplere peste 130%), masina fiind limitata de vreo 3 ori la intervale de 2000 km. S-a facut o regenerare fortata, iar dupa 2000km, aceeasi problema cu DPF. Ultima data s-a dat jos DPF- ul, s-au taiat capetele si s-a curatat cartusul profesional, iar dupa 5 km de test de la resetarea cu STAR a gradului de incarcare, aparea DPF incarcat 70%. Am mai facut vreo 300km , iar masina se prezinta in regula. Intrebarea mea; ce anume poate determina incarcari asa rapide ale DPF? Mentionez ca s-au verificat profesional toti parametri; injectoarele functioneaza f. bine, turbina la fel, EGR la fel, (am pornit masina fara DPF si nu scoate fum). Dupa reconditionarea mot., a crescut consumul cu 2%, posibile cauze? Explicatii; dupa rectificarea vibrochenului, s-au modificat timpii de injectie, iar pentru uniformizare ECU injecteaza mai multa motorina. Alta explicatie sondele lamda inainte si dupa DPF(care cica nu dau erori pe STAR). Mentionez ca motorul merge impecabil (mecanicii au ramas surprinsi de zgomotul mot dupa reconditionare). Nu as vrea sa anulez DPF, dar daca nu gasesc cauza pt. care se infunda nu am incotro. Va multumesc pt. eventualele pareri!

  • #2
    Cati kilometrii are masina?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Km, 340000.

      Comment


      • #4
        Nu sunt sigur 100% daca la acest model regenerarile de DPF sunt conditionate de functionarea tuturor bujiilor incandescente - merita totusi verificate. Incearca sa faci si plinul, s-ar putea sa nu se regenereze daca are sub un anumit volum de motorina.
        Last edited by dkmg; 04-03-2017, 15:02 PM.

        Comment


        • #5
          La OM651 e obligatoriu sa ai peste jumatate motoruna in rezervor si chiar si peste 3/4.Bineinteles ca sa se faca regenerarea trebuie sa nu fie probleme pe senzori si sonde respectiv bujii si bobina.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Salut! Tot timpul cand ajunge rezervorul pe sfert, fac plinul. Probleme pe senzori, sonde, bujii, bobina, pot fi doar daca nu se vad cu STAR-ul, la testare, erori nu apar, toate sunt in parametri.

            Comment


            • #7
              Incearca sa iei o compresie mecanica, cu compresmetru.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru raspunsuri! O sa incerc sa-i fac compresia mecanic, la desfacerea motorului, mecanicii mi-au spus ca pistoanele si segmentii arata foarte bine, gaze nu ies pe la busonul de ulei. Deocamdata o sa vad cum functioneaza dupa curatarea DPF. Eventual o sa incerc sa verific si injectoarele mecanic pe banc, mi se pare ca mi-a crescut putin nivelul de ulei.

                Comment


                • #9
                  Chiar daca injectoarele sunt ok, daca incearca des regenerari, in timpul regenerarii se va comanda injectie sporita de motorina, daca se intampla asta prea des, motorul mergand cu amestec prea bogat (ceea ce explica si un consum crescut, dar nu chiar cu 2% pe distante lungi), se contamineaza si uleiul cu motorina. As schimba curand uleiul, ca nu-i face bine.

                  In alta ordine de idei, DPF-ul ala cred ca e captusit cu diversi aditivi, nu stiu cat de bine ii fac curatarile / spalarile, se poate pur si simplu sa fie sfarsit de puteri filtrul..

                  Comment


                  • #10
                    Consumul este momentan de 12%, de la plin la plin pe oras(nu foarte aglomerat) si 7.5-8% pe afara condus lejer, mi se pare cam mare, de aceea suspectez injectoarele. Stiu ca face suprainjectie la regenerare, posibil nivel crescut al uleiului din aceasta cauza(regenerari dese), o sa-l schimb, iar curatarea DPF s-a facut prima data, de catre un service cu unele dotari peste reprezentanta (cica garantie 80000km). Oricum, o sa vad evolutia in timp, iar daca nu as fi pasionat de masina, m-as scapa de ea, mi-a consumat multa energie si bani de cand am cumparat-o, lucru care nu se intampla cu E-ul 210 pe care-l mai detin, ce sa mai vorbesc de modelele mai vechi detinute.

                    Comment


                    • #11
                      Daca masori mecanic compresia, sa nu uiti sa postezi rezultatele.
                      Eu zic sa te opresti cu testele care pot duce la diluarea uleiului, poti compromite garantia reconditionarii.

                      Deasemenea trebuie sa iei in calcul ceva montaj incorect ( silicon in loc de garnituri, strangeri galerie admisie/evac, etc), aer fals pe la furtune, camera de amestec, clapeta, etc.
                      Last edited by cl600; 04-04-2017, 19:16 PM.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Daca o sa masor compresia, o sa postez, dar nu stiu ce as putea face in cazul in care nu este buna, alt motor??? Problemele sunt legate momentan de Dpf, restul este in regula, masina merge aproape ca noua. Stiu ca trebuie tratata cauza pt.care se infunda, dar daca nu o gasesc, va trebui sa anulez Dpf. Despre posibile erori la montaj (aer fals), da eu pot fi vinovat (eu am montat motorul) dar garnituri noi am folosit peste tot, oricum greu de depistat acum.

                        Comment


                        • #13
                          Va salut! Revin cu noutati despre problema mea cu DPF-ul. Dupa 1500 km de la curatarea DPF, din nou senzor presiune diferentiala stricat, schimbat cu senzor original, iar o regenerare fortata. Bun am mers in concediu, 1900 km, consum masina incarcata 6,5/suta, acceptabil, fara probleme. Dupa doua zile de la revenirea din concediu, aceeasi problema, martor motor aprins si limitare. Ne-am uitat pe istoricul regenerarilor, apareau la 40-60 km cate o regenerare, adica foarte des, clar ca ceva motorina nearsa infunda filtrul, lucru care nu se intampla inainte de reconditionarea motorului. Asa ca m-am hotarat, am anulat DPF-ul. Masina merge bine , dar scoate putin fum negru de motorina, sa determinam cauza, acum ce s-a intamplat in motor, destul de complicat, pr STAR toti parametri sunt in regula, asa ca deocamdata o las in pace si vom vedea.

                          Comment


                          • #14
                            Salut ! Sper sa mearga fara probleme dupa eliminare DPF .
                            Cati km ai facut dupa refacerea motorului , si inca o intrebare cuzinetii s au invartit doar biela sau si palier ?
                            Honda.

                            Comment


                            • #15
                              Salut! Am facut doar 11000 km de la reconditionarea motorului, pe asta m-am si bazat in luarea deciziei de a reconditiona mot, km. putini pe care-i fac, nu cred ca va tine sute de mii de km., totusi ceva nu functioneaza bine in motor de scoate fum negru. Toate sfaturile au fost ca OM 651 nu poate fi reconditionat si sa mai functioneze in parametri, om vedea, masina merge foarte bine. Am avut invartiti 3 cuzineti la biele si doi la palier.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF