Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme/Aerisire servo W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Update, lichidul e acu sub guler, pompa nu caraia, Suspectez ca era aer in instalatie si dureaza ffff mult pana il scoti pe tot, mai ales cand e vb de multe bule mici.
    Posibil ca pe perioadele reci sa prinda mai mult aer in lichid, acesta fiind mai vascos.

    Ce am facut acum e ca am pus un Y pe retur, chiar langa vas. Pe conectorul suplimentar am pus un furtun transparent ca sa vad ce se intampla.
    Furtunul e infundat la celalalt capat, deci actioneaza ca un vas de expansiune suplimentar, tinut peste nivelul vasului,
    Vasu de lichid e umplut pana peste guler, busonu e inchis.
    Solutia merge bine, oricum pe retur nu se face contra presiune (pe masurate!), servo merge cum trebuie, nu caraie nici cand il tin fortat in capat.
    Nivelul in furtun sta la nivel cu vasul de servo. (Vasele comunicante de la fizica).
    Cand tragi brusc de volan mai urca cativa cm.

    Mai merg asa o vreme sa ma asigur ca totul e ok, inlocuiesc furtunul cu unul hidraulic si gata.

    Nu incercati cu furtun transparent de PVC pt ca il atata uleiul. Am testat in prealabil, am pus niste bucati intr-un borcan la murat, furtunul de PVC era intarit bine, cel de silicon era ca nou.

    Cu ocazia asta am inlocuit garnitura de rezervor servo (9 lei originala), dar degeaba, aia veche era inca f flexibila, departe de a fi coapta.
    Poze in alta zi.

    Si la final stii ca ai mercedes cand dupa acesta operatine portbagajul nu a vrut sa se mai deschida. Problema tipica de cabluri intrerupte.
    Last edited by Sharky; 08-24-2019, 20:02 PM.

    Comment


    • #17
      Salutare,
      Ma confrunt si eu cu un mic zgomot servo, nu carait, directie cam greoaie. Am schimbat lichidul, prima data, original, era galben. Am pus conform. Spec 345, insa nex, zgomot mai mic insa directie tot greoaie, apoi am citit pe forumuri din afara si am revenit la specificatia de galben adica 236.3 adica dexron 2 etc si directia e mai usoara insa nu wow. Cred ca pompele sunt buba, din pacate.
      Daca rezolv, iti spun.

      Comment


      • #18
        La mine servo merge perfect, iar la viteza se intareste.
        teoria mea e ca pompa a pierdut din eficienta si cere mai mult lichid ca sa isi faca treaba.
        de puneam la nivel lichidu se vedea cum pe viraj se facea gol in rezervor si tragea aer, apareau bule pe retur si incepea sa caraie.

        O pompa buna nu face zgomot.

        Nu mai stiu de unde am citit, dar ambele norme sunt aprobate la 211. Conform bevo. Verdele e mai bun si mai fluid la rece conform catalog.

        Comment


        • #19
          Actualizare:
          Servo merge fara probleme cu nivelulul suplimentat si vas sumplimentar de expansiune, spre ciuda negativistilor agresivi.
          Se invarte destul de usor chiar si cu gume de 18.

          Lichidul e pus pana sus la gulerul rezervorului, mult peste maxim.
          In felul asta nu caraie. Daca scad nivelul caraie la viraje mari.
          Ca vas expansiune suplimentar, am pus un Y pe retur de care am legat un furtun infundat la capat, pus orizontal.
          Atentie, ori puneti orizontal ori puneti o supapa unisens, cu orientarea spre vas si cu un filtru in capat, altfel lichidul va urca in furtun si ramane acolo ca intr-o pipeta.
          Filtru ar fi bine sa aiba pe capat, altfel intra praf de afara. Dar eu am mers pe varianta simpla cu dop si s-a dovedit functionala de mai bine de 1 an.

          Risc de suprapresiune nu este, am observat ca daca e sa sufli cu gura presiune spre vas imediat scapa pe la buson.
          DAr pana la urma vasul suplimentar tot il las, preventiv.

          Teoria mea e ca pompa si-a pierdut din eficienta si are nevoie de mai mult lichid ca sa nu traga aer.
          Cu aportul suplimentar de lichid nu se mai ajunge in situatia asta.

          Lichidul pentosin desi initial era verde in primul an, acu e un fel de maro verzui, desi am schimbat toata instalatia pana a iesit curat.
          Se pare ca se innegreste odata cu anii, nu am idee de ce si nu imi bat capul cu chestii irelevante.

          Comment


          • #20
            PRoblema s-a rezolvat definitiv.
            Am inlocuitu vasul de expansiune dupa ce am observat ca filtrul din el este rupt. Nu am idee cand s-a rupt, ca am observat ca e distrus doar cand s-a rupt un furtun si am pierdut lichidul.

            Cand vasul e bun lichidul din el nu are voie sa faca vartej! Trebuie sa stea limpede, fara bulbuci si fara urma de val si vartej!
            Vasul Lemfoder l-am gasit la 70lei si are aceleasi inscriptii cu originalul dar sigla e razuita.
            Lichid tot 345.0 folosesc, fiind recomandat conform site-ului BEVO.
            Alternative oficiale: https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/345.0_en.html si neoficial febi verde in cutia ALBA!!! CHF, cel in cutia verde e mineral, e altceva sau ravenol SSF 345.0.

            Mister rezolvat am postat aici ca sa stie si altii.

            Poza e facuta cu motorul pornit! Arata la fel cu el oprit.
            Attached Files
            Last edited by Sharky; 03-09-2021, 22:33 PM.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF