Update, lichidul e acu sub guler, pompa nu caraia, Suspectez ca era aer in instalatie si dureaza ffff mult pana il scoti pe tot, mai ales cand e vb de multe bule mici.
Posibil ca pe perioadele reci sa prinda mai mult aer in lichid, acesta fiind mai vascos.
Ce am facut acum e ca am pus un Y pe retur, chiar langa vas. Pe conectorul suplimentar am pus un furtun transparent ca sa vad ce se intampla.
Furtunul e infundat la celalalt capat, deci actioneaza ca un vas de expansiune suplimentar, tinut peste nivelul vasului,
Vasu de lichid e umplut pana peste guler, busonu e inchis.
Solutia merge bine, oricum pe retur nu se face contra presiune (pe masurate!), servo merge cum trebuie, nu caraie nici cand il tin fortat in capat.
Nivelul in furtun sta la nivel cu vasul de servo. (Vasele comunicante de la fizica).
Cand tragi brusc de volan mai urca cativa cm.
Mai merg asa o vreme sa ma asigur ca totul e ok, inlocuiesc furtunul cu unul hidraulic si gata.
Nu incercati cu furtun transparent de PVC pt ca il atata uleiul. Am testat in prealabil, am pus niste bucati intr-un borcan la murat, furtunul de PVC era intarit bine, cel de silicon era ca nou.
Cu ocazia asta am inlocuit garnitura de rezervor servo (9 lei originala), dar degeaba, aia veche era inca f flexibila, departe de a fi coapta.
Poze in alta zi.
Si la final stii ca ai mercedes cand dupa acesta operatine portbagajul nu a vrut sa se mai deschida. Problema tipica de cabluri intrerupte.
Posibil ca pe perioadele reci sa prinda mai mult aer in lichid, acesta fiind mai vascos.
Ce am facut acum e ca am pus un Y pe retur, chiar langa vas. Pe conectorul suplimentar am pus un furtun transparent ca sa vad ce se intampla.
Furtunul e infundat la celalalt capat, deci actioneaza ca un vas de expansiune suplimentar, tinut peste nivelul vasului,
Vasu de lichid e umplut pana peste guler, busonu e inchis.
Solutia merge bine, oricum pe retur nu se face contra presiune (pe masurate!), servo merge cum trebuie, nu caraie nici cand il tin fortat in capat.
Nivelul in furtun sta la nivel cu vasul de servo. (Vasele comunicante de la fizica).
Cand tragi brusc de volan mai urca cativa cm.
Mai merg asa o vreme sa ma asigur ca totul e ok, inlocuiesc furtunul cu unul hidraulic si gata.
Nu incercati cu furtun transparent de PVC pt ca il atata uleiul. Am testat in prealabil, am pus niste bucati intr-un borcan la murat, furtunul de PVC era intarit bine, cel de silicon era ca nou.
Cu ocazia asta am inlocuit garnitura de rezervor servo (9 lei originala), dar degeaba, aia veche era inca f flexibila, departe de a fi coapta.
Poze in alta zi.
Si la final stii ca ai mercedes cand dupa acesta operatine portbagajul nu a vrut sa se mai deschida. Problema tipica de cabluri intrerupte.
Comment