Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Roade interiorul rotii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roade interiorul rotii

    Am schimbat de curand bratul superior stanga fata, am facut directia, dar de curand am observat ca i-mi roade interiorul rotii. Mentionez ca am mai schimbat bieletele antiruliu fata, bucsele bara torsiune, amortizoarele fata cu tot cu inaltatoare , si va spun sincer ca nu am nici un joc la roata.Si mai sta si roata putin câş ( catre interior) vizibil cu ochiul liber.
    .

  • #2
    Ti-ai reglat unghiul de fuga ?

    Comment


    • #3
      Mi-au reglat unghiul de fuga dar e o problema cu unghiul de cadere si nu il pot regla

      Comment


      • #4
        Imi roade-nu i-mi roade.....vezi sa nu fie din caroserie,asa strimba incit reglajele sa fie inutile...tine-ne la curent cu evolutzia

        Comment


        • #5
          Daca ai schimbat bratzul superior la roaba, nu ai nevoie de unghiuri. Daca e la nevasta, atunci recomand gimnastica de recuperare. Daca e la excavator, pune-i si cilindrul hidraulic si va functziona.

          Morala: In regulament scrie ceva. Anume ca trebuie detaliata problema in amanunt, neashteptind colegii sa ceara detalii suplimentare. Care vrea, ii dau copy-paste. Asta in cazul in care cineva nu shtie pe unde e regulamentul... A dracu lene... greu e sa scrii si ce fel de E-Klasse este...

          Privind din avion problema, pare ca aia de au lucrat geometria sint nishte cretini, sau ca vreo piesa nu e ce trebuie (asta cu bataie lunga...). Poate primim detalii suplimentare...

          Comment


          • #6
            Scuze .E un E class caroserie W210 din 2001.

            Comment


            • #7
              Bratul schimbat, l-ai vazut era identic cu cel nou ???? Zic si eu...

              Comment


              • #8
                Dottore cand ai timp lamureste si cealata jumatate de imparatie, pe cei ce avem 124 si indica-ne pas cu pas cum sa reglam unghiurile la roabele noastre. Eu am cam aceeasi problema la roata stanga fata la un 124.133/ 603.960 din 1990. Imi uzeaza cauciucul pe interior (nu mult dar vizibil la peste 10.000km).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by paratraznet View Post
                  Dottore cand ai timp lamureste si cealata jumatate de imparatie, pe cei ce avem 124 si indica-ne pas cu pas cum sa reglam unghiurile la roabele noastre. Eu am cam aceeasi problema la roata stanga fata la un 124.133/ 603.960 din 1990. Imi uzeaza cauciucul pe interior (nu mult dar vizibil la peste 10.000km).
                  Problema se rezolva la Autosoft la dristor.Costa 64 de lei.Dati o fugutza pe acolo...
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mezzo View Post
                    Problema se rezolva la Autosoft la dristor.Costa 64 de lei.Dati o fugutza pe acolo...
                    din Zaragoza pana la Dristor ... dus intors... +64 de lei = inca o juma de 124

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by paratraznet View Post
                      Dottore cand ai timp lamureste si cealata jumatate de imparatie, pe cei ce avem 124 si indica-ne pas cu pas cum sa reglam unghiurile la roabele noastre. Eu am cam aceeasi problema la roata stanga fata la un 124.133/ 603.960 din 1990. Imi uzeaza cauciucul pe interior (nu mult dar vizibil la peste 10.000km).
                      Nu-i nimeni p-acolo care sa aiba valorile de reglaj, sau nu au aparatura ?

                      Comment


                      • #12
                        Am facut si eu unghiurile la nishte baietzi destul de priceputi din Craiova si ei au spus (daca e o prostie imi cer scuze pt. ei) ca la unnghiurile de cadere nu prea se poate face nimic...
                        Spuneau ca daca apare o astfel de problema ori nu este piesa care trebuie ORI caroseria a suferit ceva agresari fizice in urma vreunui accident.
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          Nu-i nimeni p-acolo care sa aiba valorile de reglaj, sau nu au aparatura ?
                          sunt destui da-s ... spanioli. Lucreaza foarte prost si murdar. La ei se schimba masina nu piesa. Daca ai vedea cantitatea de masini ce se arunca la dezmembrari numai pt faptul ca nimeni nu stie sa regleze fumurile la un K-jetronic de ex. sau o amarita de injectie oridecare ar fi ea. Toti ridica in ceruri uleiurile 0W care cica-s pe viata sau mai bine zis 40-50.000km facindu-i pe saracii oameni sa-si arunce la gunoi masina noua. Toate masinile care le-am avut aici (vreo patru) nu au vazut mecanic. Tot ce se misca prefer sa repar sau sa reglez io. Si pentru faptu ca-mi economisesc o gramada de bani (40€ ora de mana de lucru, la mercedes 80€ ora) Asa ca multumesc pt. informatiile care le furnizati aici pe forum. Sper sa reusesc vreodata sa ajung sa ne cunoastem personal la o halba de bere. Merci si Bafta in continuare!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF