Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Roade interiorul rotii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roade interiorul rotii

    Am schimbat de curand bratul superior stanga fata, am facut directia, dar de curand am observat ca i-mi roade interiorul rotii. Mentionez ca am mai schimbat bieletele antiruliu fata, bucsele bara torsiune, amortizoarele fata cu tot cu inaltatoare , si va spun sincer ca nu am nici un joc la roata.Si mai sta si roata putin câş ( catre interior) vizibil cu ochiul liber.
    .

  • #2
    Ti-ai reglat unghiul de fuga ?

    Comment


    • #3
      Mi-au reglat unghiul de fuga dar e o problema cu unghiul de cadere si nu il pot regla

      Comment


      • #4
        Imi roade-nu i-mi roade.....vezi sa nu fie din caroserie,asa strimba incit reglajele sa fie inutile...tine-ne la curent cu evolutzia

        Comment


        • #5
          Daca ai schimbat bratzul superior la roaba, nu ai nevoie de unghiuri. Daca e la nevasta, atunci recomand gimnastica de recuperare. Daca e la excavator, pune-i si cilindrul hidraulic si va functziona.

          Morala: In regulament scrie ceva. Anume ca trebuie detaliata problema in amanunt, neashteptind colegii sa ceara detalii suplimentare. Care vrea, ii dau copy-paste. Asta in cazul in care cineva nu shtie pe unde e regulamentul... A dracu lene... greu e sa scrii si ce fel de E-Klasse este...

          Privind din avion problema, pare ca aia de au lucrat geometria sint nishte cretini, sau ca vreo piesa nu e ce trebuie (asta cu bataie lunga...). Poate primim detalii suplimentare...

          Comment


          • #6
            Scuze .E un E class caroserie W210 din 2001.

            Comment


            • #7
              Bratul schimbat, l-ai vazut era identic cu cel nou ???? Zic si eu...

              Comment


              • #8
                Dottore cand ai timp lamureste si cealata jumatate de imparatie, pe cei ce avem 124 si indica-ne pas cu pas cum sa reglam unghiurile la roabele noastre. Eu am cam aceeasi problema la roata stanga fata la un 124.133/ 603.960 din 1990. Imi uzeaza cauciucul pe interior (nu mult dar vizibil la peste 10.000km).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by paratraznet View Post
                  Dottore cand ai timp lamureste si cealata jumatate de imparatie, pe cei ce avem 124 si indica-ne pas cu pas cum sa reglam unghiurile la roabele noastre. Eu am cam aceeasi problema la roata stanga fata la un 124.133/ 603.960 din 1990. Imi uzeaza cauciucul pe interior (nu mult dar vizibil la peste 10.000km).
                  Problema se rezolva la Autosoft la dristor.Costa 64 de lei.Dati o fugutza pe acolo...
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mezzo View Post
                    Problema se rezolva la Autosoft la dristor.Costa 64 de lei.Dati o fugutza pe acolo...
                    din Zaragoza pana la Dristor ... dus intors... +64 de lei = inca o juma de 124

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by paratraznet View Post
                      Dottore cand ai timp lamureste si cealata jumatate de imparatie, pe cei ce avem 124 si indica-ne pas cu pas cum sa reglam unghiurile la roabele noastre. Eu am cam aceeasi problema la roata stanga fata la un 124.133/ 603.960 din 1990. Imi uzeaza cauciucul pe interior (nu mult dar vizibil la peste 10.000km).
                      Nu-i nimeni p-acolo care sa aiba valorile de reglaj, sau nu au aparatura ?

                      Comment


                      • #12
                        Am facut si eu unghiurile la nishte baietzi destul de priceputi din Craiova si ei au spus (daca e o prostie imi cer scuze pt. ei) ca la unnghiurile de cadere nu prea se poate face nimic...
                        Spuneau ca daca apare o astfel de problema ori nu este piesa care trebuie ORI caroseria a suferit ceva agresari fizice in urma vreunui accident.
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          Nu-i nimeni p-acolo care sa aiba valorile de reglaj, sau nu au aparatura ?
                          sunt destui da-s ... spanioli. Lucreaza foarte prost si murdar. La ei se schimba masina nu piesa. Daca ai vedea cantitatea de masini ce se arunca la dezmembrari numai pt faptul ca nimeni nu stie sa regleze fumurile la un K-jetronic de ex. sau o amarita de injectie oridecare ar fi ea. Toti ridica in ceruri uleiurile 0W care cica-s pe viata sau mai bine zis 40-50.000km facindu-i pe saracii oameni sa-si arunce la gunoi masina noua. Toate masinile care le-am avut aici (vreo patru) nu au vazut mecanic. Tot ce se misca prefer sa repar sau sa reglez io. Si pentru faptu ca-mi economisesc o gramada de bani (40€ ora de mana de lucru, la mercedes 80€ ora) Asa ca multumesc pt. informatiile care le furnizati aici pe forum. Sper sa reusesc vreodata sa ajung sa ne cunoastem personal la o halba de bere. Merci si Bafta in continuare!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF