Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ECU zãpãcit din cauza GPL-ului?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ECU zãpãcit din cauza GPL-ului?

    Stimați colegi, in primul rand îmi cer scuze cã v-am stresat cu problemele mele din ultimele luni! Din pãcate nu și-au gãsit rezolvare inca. O ultima întrebare, sper:
    Este posibil cã ECU benzina sa se fi zãpãcit din cauza GPL-ului necalibrat corect? Ultimile simptome erau: la pornirea pe benzina mergea neregulat și parcã înecatã pana trecea pe gaz, apoi mergea relativ bine, pe gaz. Bujiile mi le udã mereu pe benzina și nu trage deloc, nici nu se tureaza. Acum pornește pe benzinã și se oprește în câteva secunde daca nu mã țin cu accelerația la ea. Eu cred cã ar fi un amestec prea bogat in benzina. Și consumul era uriaș pe benzinã. Ce ar fi de fãcut în cazul asta? Alt ECU? Rescrierea ãstuia? Orice sfat mi-ar fi de folos! Mulțumesc anticipat!

  • #2
    ECU zãpãcit din cauza GPL-ului?

    Daca motorul porneste inecat pe benzina adica la a4-a sau a 5-a invartire, inseamna ca mebranele vaporizatorului scapa gaz in benzina si din cauza aceasta ai un amestec de benzina si gpl la pornire, ceea ce nu este corect. Rezolva in primul rand pornirea si pe urma rezolvi si restul. Un kit de membrane noi costa 250 de lei sau un vaporizator nou cu garantie 400-450 de lei. Cati kilometrii ai cu instalatia? Cati kilometrii are masina acum? Ce model de instalatie ai? Ai avut akte reparatii la motor de curand? Da mai multe detalii .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Originally posted by Crazyady View Post
      Daca motorul porneste inecat pe benzina adica la a4-a sau a 5-a invartire, inseamna ca mebranele vaporizatorului scapa gaz in benzina si din cauza aceasta ai un amestec de benzina si gpl la pornire, ceea ce nu este corect. Rezolva in primul rand pornirea si pe urma rezolvi si restul. Un kit de membrane noi costa 250 de lei sau un vaporizator nou cu garantie 400-450 de lei. Cati kilometrii ai cu instalatia? Cati kilometrii are masina acum? Ce model de instalatie ai? Ai avut akte reparatii la motor de curand? Da mai multe detalii .


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Face la fel cu gazul izolat! Am avut probleme cu o supapa arsa asta varã, am inlocuit-o și am planat chiuloasa in urma cu 2 ani. Un meseriaș mi-a zis cã ar fi din chiulasa.

      Comment


      • #4
        ECU zãpãcit din cauza GPL-ului?

        Cati kilometrii are masina? Din ceea ce ai scris inteleg ca acum doi ani ai avut o problema cu chiuloasa si ai planat-o. Ce problema ai avut atunci? Mai inteleg ca anul trecut in vara ai avut o supapa arsa. Ai schimat doar o supapa sau pe toate ca la carte? Pe admisie sau pe evacuare? Cum ai constatat acest lucru? ( ca ai supapa arsa!)
        Referitor la Gpl, cum ai deconectat (izolat complet) instalatia Gpl ca sa faci diagnoza pe benzina?


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by Crazyady; 02-20-2017, 20:51 PM.

        Comment


        • #5
          Mulțumesc pentru intenția de a mã ajuta! Permite-mi sa te deranjez la telefon! Aici nu o sã ne înțelegem! Lasa-i Nr în privat!

          Comment


          • #6
            Am avut si eu si inca mai am problema cu pornirea. A fost un cumul de defecte aparent minore. O pierdere f. usoara de carburant pe la pompa de benzina (mustea un furtun). Apoi a inceput sa dea rateuri in acceleratie. Am schimbat acoperirea bujiilor care se prind direct pe bobina si o acoperire de bujie la una din fise, fiind crapata. Acum pornirea o fac dupa ce amorsez pompa de 5-6 ori pentru a se forma presiune in rampa. Pompa mea nu mai face presiunea necesara pornirii la prima cheie. O diagnosticare a functionarii motorului se face numai cu instalatia GPL deconectata complet din ECU masinii. Pentru celelalte componente legate de amestec (sonda lambda si debitmetru) se vede la diagnosticare. Este bine de stiut ca... calculatorul GPL este interpus intre masina si ECU. Acesta din urma este anulat de catra calculatorul GPL-ului numai pentru functia aprindere.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Marian, mulțumesc pentru rãspuns, dar:
              - pompa de benzinã este noua, nu are pierderi, bobine inductie, fise, bujii, toate noi! Pe star nu îmi dã cã erori decât rateuri in admisie. Presiune in rampa 6 bari ( mi se pare cam mare), compresie buna pe toți cilindrii...Nu mai stiu...
              Deci, repet, când încã îmi mai mergea mașina (asta toamnã), pornea pe benzinã dar câteva minute tremura toatã, nu puteam pleca, o treceam pe gaz și mergea mai bine, mã puteam deplasa. Acum pornește pe benzinã dar se oprește în câteva secunde, câteodatã dacã mã țin la ea cu accelerația reușesc sã o țin pornitã dar merge neregulat și nu trage deloc, dacã o accelerez moare
              Între timp mi s-a defectat și senzorul de presiune gaz și nu mai pot trece pe gaz deloc.

              Comment


              • #8
                Nu stiu cum ai reusit sa-i faci diagnosticare cu GPL-ul montat. Totusi tind sa cred ca este ceva din aprindere. Personal am cumparat fise noi si nu au tinut decat 3 saptamani, fise afrermarket. Am revenit tot la cele originale numai ca am schimbat camasile bujiilor. Bujii am pus vreo 3 seturi, recomandate de meseriasi si tot cateva saptamani au tinut. In definitiv tot la cele recomandate de constructor am ajuns. Eu am montata o placuta pe grila din fata care-mi da codurile bujiilor si marca lor. O sa ti le trimit si tie in decursul zilei de astazi. Adu-mi aminte pe WhsatApp, Ai numarul meu in profil.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Diagnosticare s-a fãcut cu gpl anulat. Am schimbat 2 rânduri de bujii ngk, ieri am zis sa iau Bosch, le-am montat dar tot se oprește motorul dupã pornire, azi vreau sã-i mai bag 10 l de benzinã, cã nu stiu daca mai e ceva pe acolo și sã mai încerc.

                  Comment


                  • #10
                    Am pornit mașina, dupã 5-6 opriri, am reușit sã o țin la relanti, abia reușesc sã o turez spre 2000 rpm, gazul este izolat, eu am uitat sa precizez cã de sta vara merg fara catalizatoare (au fost tãiate și golite). Sonda lambda nu am decât una înaintea lor.

                    Comment


                    • #11
                      Dupã luni întregi de chin, nervi și bani dați aiurea tot mie mi-a venit o idee: este sarita de la punct sau mai bine zis nu a fost pus bine lanțul asta varã când am umblat in motor de am înlocuit supapa. A mers destul de bine de atunci, numai cã pe benzina nu prea, doar pe gpl mergea bine. Acum cã am defect senzorul de presiune gpl, nu pot merge deloc cu ea. Eu totuși ti d sa cred cã nu e bine pusa la punct.

                      Comment


                      • #12
                        Este relativ usor de verificat. Invarti in sensul corect de functionare motororul/fulia pana ajunge la semn la TDC 0, iar sus desfaci capacul motorului si te uiti la marcajele vanos-urilor (sprocket) ale axelor cu came daca se aliniaza cu marcajele fixe de pe chiuloasa.
                        P.S. Ar fi bine sa desfaci bujiile inainte de a invarti motorul.
                        Inspecteaza cu atentie si dintii de la vanos-uri (sprocket) sa nu fie tociti. Ca iti poate sarii lantul de pe ei daca sunt tociti foarte mult. Stima.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Dinții nu erau uzați asta varã, nu cred cã s-au uzat între timp. Oricum o sã verific dar înainte de asta cum as putea verifica daca problema este cumva de la acel solenoid magnetic din capãtul axei cu came? Îmi poți spune ce rol are acesta și dacã simptomele mele pot fi date de o problemã acolo? Ce și cum ar trebui sã verific? Scurgeri de ulei nu am.

                          Comment


                          • #14
                            Am avut si eu aceeasi problema. Am schimbat si lantul de distributie. M.am chinuit mult, dar pana la urma o rezolvat.o un mecanic tinerel fara sa.si dea seama. Se pare ca problema era de la aer. Imi lipsea un furtunel care sa faca combinatia intre aer, gaz si benzina.

                            Comment


                            • #15
                              Luati-l incet cu expicatiile si nu ii mai dati idei ca poate maine poimaine ii pune aripi la masina.
                              Mai omule tu cauti rezolvari pe forum cand ai mutilat masina si tot cauti defectul cu super mecanicii tai? Pai daca tu ai golit catalizatorul si ai aruncat lbda cum crezi ca o sa mearga, poti sa o schimbi toata si sa ii scoti catalizatorul si ai sa vezi ca sunt aceleași probleme.

                              Acum ca si sfat pentru colegii care au probleme cu mașina, înainte de a merge la Star, verificati si voi bujile, daca are pierderi de aer si neapãrat schimbat filtru de benzina, chiar daca este 470 lei unul de multe ori rezolva o parte din problemele, nu zic ca la 170 mii ar fi bine venti cei 900 lei pentru wide band si lambda, daca aveti astea scimbate pute-ti fi siguri de descoperirea defectului la diagnoza.
                              Va urez sa nu aveti parte belele si la mulți km!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF