Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sare din treapta 1

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sare din treapta 1

    I se mai intampla cuiva ca dupa ce pleaca de pe loc cateodata pana sa bage treapta 2 sa sara din treapta 1 ? Din ce motive se intampla, are idee cineva ?

  • #2
    Pot fi multe cauze, de obicei verifica lucrurile simple, covorasul care a alunecat sub pedala de ambreiaj sau covoras de iarna prea gros, uzura ambreiajului, cand s-a inlocuit uleiul la cutia de viteze ( da, se schimba [emoji41]) sau ceva probleme in cutie etc


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Nu a fost schimbat niciodata uleiul in cutie, unii au zis ca trebuie unii nu, iar unul din cei care a zis ca se schimba a zis ca se schimba si nu stiu ce bucse pe la cutie, este adevarat?

      Comment


      • #4
        Bucse nu sigur!Poate tampoane voiai sa zici dar nu are legatura saritul din treapta de viteza cu tampoanele.Motivele pot fi:ambreiaj prea uzat sau de vazut timoneria ca, cutia cedeaza foarte greu!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Exclus tampoane, cum spuneam urmareste firul logic al problemei covoras sub pedala, ulei de cutie, ambreiaj, timonerie. Cum a spus si colegul broscutza2001 cutia cedeaza foarte greu, si, din cate stiu, sper sa nu gresesc, cutia aceasta este montata si pe Sprintere.
          Singurul motiv pentru care ar putea ceda cutia este un mers sportiv si ratarea schimbarii treptelor de viteza la turatii mari.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Sincron treapta 1 .
            Honda.

            Comment


            • #7
              Nu este covorasul cu siguranta ca face asa doar in treapta 1. O sa schimb uleiul sa vad daca este vreo schimbare. Nu sare mereu din treapta 1 daca imping de maneta mai tare spre stanga

              Comment


              • #8
                N-are treaba uleiul. DAca era treaba de ulei de ce face numai in v1 si nu in celelalte?
                Nu da banii degeaba si du-o la un meserias.

                Comment


                • #9
                  @ eri_piso
                  Am avut si eu o problema similara pe la 200.000 de km in sensul ca agata la treapta 1 si nu intra cateodata din prima in ea, s-a rezolvat prin schimbarea uleiului din cutie 1,2 litrii cu ulei oem Mercedes. Acum am 311.000 de km si merge perfect cutia. Am mai schimat odata uleiul la 300.000 km preventiv. [emoji41]


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Subscriu. Ulei - cel mai util lucru. A se prefera reprezentanta.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Nu are nici o treaba uleiul cu saritul din treapta . Agatatul la schimbare sau intratul mai greu in viteza da , poate avea treaba cu uleiul .Sincron + camasa treapta 1 daca se alege desfacerea cutiei si repararea ei .

                      Vorba colegului , masina dusa la un mecanic pe forum e mai greu cu diagnostice sigure .
                      Honda.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF