Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema ambreaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ambreaj

    Buna ziua ,la un w211 e200 cdi an 2002, am schimbat tot kitul de ambreiaj plus volanta marca LUK ,deoarece dupa ce se incalzea motorul tremura masina la plecarea de pe loc ,si batea in pedala de ambreaj. Problema este ca masina face la fel si dupa ce am schimbat piesele ,merge bine pana se incalzeste apoi iar tremura . Ce ar putea fi ?

  • #2
    Salut.Exaxt aceeasi problem am si eu.Am schimbat exact ca tine volanta+placa+disc si surpriza dupa 100km facea lafel,adica la pornirea de pe loc tremura de parca de rupea toata.Am schimb chitul cu unul second hand si nu mai am probleme.
    Problema la oi cu piesele noi este ca sunt de naspa calitate.Acuma stau cu chitul nou de 4000lei in debara,ca nu au vrut sa mi-l schimbe ca au dat vina pe montaj cica nu sa montat corespunzator si de aceea s-a defectat.
    Mult noroc cu el!!!

    Comment


    • #3
      Cumva kit uri de ambreiaj noi cumparate online ?
      Honda.

      Comment


      • #4
        Eu intentionam sa il iau online ca era mai ieftin dar din pricina garantiei l-am luat de la magazin de piese auto dar la noi in tara lui "PAPURA VODA" egal de unde il achizitionezi banul dat din mana e bun dat nu se poate recupera.(cei de la piese auto dau vina pe montaj necorespunzator).Dar asta e.. acuma il tin in vitrina pe post de bibelou!
        Toate cele bune.

        Comment


        • #5
          Nu puteti pune niste poze, cu serii, ambalaj, etc, sa stie lumea de ce sa se fereasca.

          Comment


          • #6
            Mai exista si protectia consumatorului.Cum fac ei sa divedeasca ca e montajul prost facut si de asta se defecteaza?!?
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Prima conditie pentru a rezolva problema cu returul unei piese montate trebuie sa fie, ca service-ul unde a fost facuta manopera, sa fie autorizat pentru lucrari mecanice la marca M.B. (in speta schimbare ambreiaj). Sa existe un deviz de lucrari de la service, o garantie scrisa ca lucrarea a fost facuta in conformitate cu cerintele M.B. pentru aceasta lucrare, si o factura din care sa reiasa in clar manopera si piesele schimbate.Inclusiv o factura de la service-ul care a demontat piesa de pe masina. Pe langa acestea, o copie dupa cartea de identitate/talon, bon fiscal/factura (cu o garantie de comformitate scrisa) de la magazinul de piese auto de unde a fost achizitionata piesa si o cerere de retur piesa montata (de regula se face de catre magazinul de unde s-a cumparat piesa). cu toata hartogaria + piesa demontata, se merge la magazin si se trimite ierarhic catre firma care este abilitata pentru analizarea piesei respective. In principiu, primirea raspunsului, ar trebui sa dureze o luna de la primirea comfirmarii ajungerii piesei la analiza. De regula, cand le cumperi piesa esti cel mai bun client al lor si cand o dai retur la garantie, esti cel mai mare dusman al lor....
              De exemplu: volanta cu masa dubla sachs pentru grupul vag care a cedat dupa 40000 de km, dupa 3 luni de asteptare a venit raspuns '' viciu de fabricatie'' si a fost inlocuita piesa cu alta identica.
              Bafta!

              Comment


              • #8
                Numai este de multi ani ca serviceul sa fie autorizat pe marci , autorizat rar si atat . Nu ai nevoie nici de certificat de conformitate , garantia piesei o ai in baza facturii . Lucrurile nu sunt asa complicate precum par , de obicei piesele cu probleme se inlocuiesc , mai greu cele de suspensie/articulatie din cauza drumurilor proaste .

                Cel mai bine este sa cumperi kitul din acelasi loc de unde il montezi , adica de la service .Un service care se respecta nu lucreaza cu piesele clientului si mai mult de atat problemele de garantie le suporta din buzunar pe loc , mai departe e treaba lor cu garantia si returul piesei .
                Honda.

                Comment


                • #9
                  O sa va atasez poze si raspunsul de la garantie maine sa vedeti.Mi-au raspuns ca este eroare de montaj dar se afla in parametri de functionare.....Deci volanta a fost montata necorespunzator dar nu este sctricata,dupa constatarea lor asa ca dilema persista.
                  Piesa am montat-o la un service unde face numai MB in Tauti Magheraus Baia Mare desi el nu lucra numai cu piese originale si aduse de el din Germaia (2500E) ceea ce mi se pare enorm de mult,oricum mi-a zis ca nu va merge mai mult de o luna piesa si sa nu vin la el cu reclamatii.Deci a stiut ca nu va tine piesa mai deloc.

                  Comment


                  • #10
                    Problema ambreaj

                    @ Kay
                    Referitor la ce ai spus tu "service-ul care se respecta nu lucreaza cu piesele clientului" .
                    Inseamna urmatoarele dupa opinia mea:
                    1. Service-ul respectiv este chiar reprezentanta.
                    2. Daca este alt service in afara de reprezentanta, te jecmaneste de bani pentru piese.

                    Pun si eu o intrebare generala:
                    De cand a aparut mentalitatea aceasta ca service-urile sunt atotstiutoare si mai sunt si magazine de piese care iti baga pe gat nu stiu ce marca de piesa ca stiu ei mai bine ? (Adica, au adaos bun la marca respectiva de piesa)



                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Problema ambreaj

                      Putin offtopic dar se vehiculeaza o premiza care nu este in totalitate adevarata: reprezentanta nu te lasa cu piesele tale. Pe masina mea s-au montat in reprezentata (Tiriac) piese si repere aduse de mine atat OEM cat si after market, si nu doar o singura data.
                      Eu personal am intrebat si mi s-a spus ca nu este nicio problema (nu mi s-a cerut dar am prezentat si facturile de achizitie pentru reperele OEM sau AM aduse de mine). Da, intr-adevar, am platit manopera la pret de reprezentanta (dar si acolo exista discount-uri in functie de model) si in cazul meu s-a ajuns si la 40% discount pt manopera.
                      Nu fac apologia reprezentantei aici dar realitatea poate dovedi ca uneori dracul nu e atat se negru. Si da, mi-au montat si piese second aduse de mine (un calculator usa dreapta printre altele).
                      Asa traiam si eu cu impresia pana am intrebat "cu curaj": "nu-i asa ca imi pot aduce piesele singur pentru montaj?" si raspunsul a fost "da" din prima.
                      Last edited by ogo; 10-19-2016, 18:54 PM. Reason: speling

                      Comment


                      • #12
                        @ Ogo
                        Putin offtopic si la mine.
                        E bine de stiut, eu am intrebat la Autoklass si mi-au spus ca este exclus sa vin eu cu piesele mele aftermarket, pot sa vin cu piesele mele doar originale. Am primit si eu gluma aceea a lor cu 30% discount la manopera pentru inlocuirea a doua bielete pe spate care aveau suruburile ruginite si trebuiau taiate. Nimic complicat. Costul manoperei lor 800 de lei cu reducerea de 30% inclusa. Am rezolvat problema in alta reprezentanta auto a altei marci cu un cost de manopera de 211 lei si a durat 2 ore. Daca era reparatie complexa intelegeam justificarea manoperei scumpe pe care sigur o faceam la ei.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crazyady View Post
                          @ Ogo
                          Putin offtopic si la mine.
                          E bine de stiut, eu am intrebat la Autoklass si mi-au spus ca este exclus sa vin eu cu piesele mele aftermarket, pot sa vin cu piesele mele doar originale. Am primit si eu gluma aceea a lor cu 30% discount la manopera pentru inlocuirea a doua bielete pe spate care aveau suruburile ruginite si trebuiau taiate. Nimic complicat. Costul manoperei lor 800 de lei cu reducerea de 30% inclusa. Am rezolvat problema in alta reprezentanta auto a altei marci cu un cost de manopera de 211 lei si a durat 2 ore. Daca era reparatie complexa intelegeam justificarea manoperei scumpe pe care sigur o faceam la ei.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Justificarea preului atâta de mare la manopera este numai una... Chipurile îi dau garanie, aiurea ca oricum orice service cat de mic i care se respecta ofer garanie la montat.. Asa ca.. !!!
                          Eu in Romania la Auto klass mi sa facut un deviz de 80milioane lei vechi asta însumând manopera i piese, i la un service mai mic m-a costat 25 milioane manopera 5 milioane i restul piese [emoji5]

                          Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF