Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

compresie zero pe pistonul 2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • compresie zero pe pistonul 2

    Va salut, de curând am fãcut un test de compresie, rezultatul fiind 11 bari pe 1,3,4 iar pe pistonul 2 zero. Mâine o sã dau chiuloasa jos sã vãd despre ce este vorba. Chiuloasa a mai fost planata anul trecut, cel care a fãcut asta mi-a zis cã a luat cam mult din ea. Eu am un E200 kompressor de 137kw, se potrivește chiuloasa de pe E200 simplu? Nu stiu ce sa fac, sã mã apuc sã repar motorul, cu segmenti, supape, chiuloasa si ce o mai fi, sau sã cumpãr direct alt motor bun (zice el) care Costa 400E de pe un C200 kompressor din 2001.

  • #2
    Dacã pun un motor de 2000 simplu, pot pune compresorul de pe al meu?

    Comment


    • #3
      nu prea cred. Intre aspirate si fortate ar trebui sa fie difefenta la unghiurile de deschidere a camelor.
      Eu zic ca sa il desfaci nu costa prea mult.
      Si asa nu merge. Poate e o simpla supapa defecta.

      Poti sa faci rost de un endoscop sa te uiti in motor?
      Ti=am mai zis ca e vreo 20$ unu de pe aliexpress, dar vine in 1-3luni.
      Daca motorul nu e excesiv de zgariat, sa refaci niste supape nu e mare lucru si apoi stii ca motorul te tine!

      Comment


      • #4
        Originally posted by marius81 View Post
        Va salut, de curând am fãcut un test de compresie, rezultatul fiind 11 bari pe 1,3,4 iar pe pistonul 2 zero. Mâine o sã dau chiuloasa jos sã vãd despre ce este vorba. Chiuloasa a mai fost planata anul trecut, cel care a fãcut asta mi-a zis cã a luat cam mult din ea. Eu am un E200 kompressor de 137kw, se potrivește chiuloasa de pe E200 simplu? Nu stiu ce sa fac, sã mã apuc sã repar motorul, cu segmenti, supape, chiuloasa si ce o mai fi, sau sã cumpãr direct alt motor bun (zice el) care Costa 400E de pe un C200 kompressor din 2001.
        Daca a luat prea mult din chiuloasa, ar trebui sa creasca compresia, nu sa scada. In general, motoarele m111 sunt cam la fel, singura diferenta notabila este ca cele aspirate au compresia putin mai ridicata decat cele supraalimentate. Al tau ar trebui sa fie m111.943 sau .957. Depinde de unde a fost importata masina, daca este din italia, sigur 943. In teorie ar trebui sa se potriveasca, dar mai bine ar fi sa gasesti una de la un slk, clk, c, e200 kompressor, chiar si 230. Raportul de compresie ar trebui sa fie undeva la 8.6:1 daca este joasa dar inca in limite si 9.1:1, daca este marita, dar tot in limite, poate chiar mai sus de atat, dar este riscant. Eu te sfatuiesc sa iei alt motor, mai putin de lucru.

        Comment


        • #5
          Originally posted by marius81 View Post
          Dacã pun un motor de 2000 simplu, pot pune compresorul de pe al meu?
          Da, cu modoficarile aferente, dar ai mult de lucru, inclusiv pe partea electrica, intercooler, curele, schimbare de ecu, sau remaparea celui existent, injectoare... Mai bine nu. )) e multa multa multa multa munca si nu se merita, plus riscul de a face vreo greseala si sa provoci pagube mai mari decat ai.

          Comment


          • #6
            Azi am schimbat mecanicul, a gãsit bobinele defecte, am comandat altele, mâine le montez si mi-a zis sã îi dau forja sã se curețe supapele care posibil sã se fi coxat din cauza ca nu a mers aprinderea. Vedem mâine.

            Comment


            • #7
              Originally posted by marius81 View Post
              Azi am schimbat mecanicul, a gãsit bobinele defecte, am comandat altele, mâine le montez si mi-a zis sã îi dau forja sã se curețe supapele care posibil sã se fi coxat din cauza ca nu a mers aprinderea. Vedem mâine.
              Ce treaba au bobinele cu compresia din bloc? ))) esti sigur ca e mecanic nenea ala?

              Comment


              • #8
                Din cate am observat eu pe bilețelul scos de compresmetru testul pornea de la 4,5 bari, posibil sã nu fi fost chiar compresie 0, acest nou mecanic înainte sã desfacã motorul a verificat aprinderea, lucrau doar 2 bujii, mașina mergea în 2 pistoane. Mi-a zis sã schimb bobinele apoi vedem...nu are încredere în testul ala de compresie, zice cã dacã mașina a mers mult în 3 posibil sã fie supapele cixate. Zicecsa schimb bobinele apoi sã îi dau forja. Sa fac eu oare o spãlare interioara a motorului cu soluții de alea minune ?

                Comment


                • #9
                  Am schimbat bobinele, merge în 4 dar nu trage.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marius81 View Post
                    Am schimbat bobinele, merge în 4 dar nu trage.
                    Verifica chiuloasa, sau ia-ti alta, ori alt mitor. Cu banii dati pe bobine, erai deja al jumatate din pretul chiuloasi.

                    Comment


                    • #11
                      Acum am bãgat 10 l de benzina si un aditiv 2+2 pt curãțit injectoare si supape si...forja 20km, surpriza plãcutã: începe sã prindã tupeu! Câteva rateuri pe benzina, pe gaz merge aproape normal! Mai vedem si mâine! Eu cred cã din cauza ca am mers numai pe gaz in ultimii 2 ani, si de câteva luni în 2-3 pistoane ceva s-a întâmplat pe-acolo(sper), mai dau o perioadã forja si aditiv si apoi nerd sã refac testul de compresie (la alt mecanic), apoi mai vedem...
                      Mecanicul de azi mi-a zis cã am lanțul de distribuție de sus cam slab (s-a luat cam mult din chiuloasa anul trecut.

                      Comment


                      • #12
                        Aaa, uitasem, i-am pus alta clapeta de accelerație, cealaltã îmi dãduse eroare autoadaptare, v-a trebui sã merg si la un star sa vad ce erori mai am...nu?

                        Comment


                        • #13
                          Mergi la un Star, pentru clapeta de acceleratie.


                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Azi am dat chiuloasa jos: supapa evacuare arsa, distributie sarita de la punct, nu stiu daca sarita de la punct sau așa am mers cu ea de anul trecut de când mi-au schimbat la un service garnitura, ce-i drept mie nu prea mi-a plãcut cum mi-a mers mașina de atunci. Am comandat supapa, garniturã de chiulasa, Set șuruburi chiuloasa, patina superioarã de ghidaj lant, filtre...

                            Comment


                            • #15
                              Asteptam vesti. Sper sa rezolvi problema.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF