Salut , am o situatie disperata ,acum 6 zile facem un drum de 100 km si intr-o depasire am observat ca masina nu mai are putere , desi pedala era calcata la maxim. Am crezut ca masina face doar o regenerare a filtrului de particule deoarece nu mi sa aprins nici un martor in bord, am accelerat-o iar acceasi poveste.A doua zi am fugit repede cu ea la rep MB in Bucuresti , sa puna tester-ul pe ea sa vedem ce erori are ,masina a iesit curata fara nici o eroare pe motor .Sambata am plecat din Bucuresti pana un Prahova , pe autostrada cam pe la 160 nu mai putea ,m-am uitat repede in bord si am observat ca apa era la 120 de grade, am lasat-o mai moale cam pe la 110 apa a revenit la 90 de grade. Este vorba de un E-class 220 din 2011, am uitat sa mentionez ca anul trecut in vara, mi-a scuipat furtun-ul care alimenteaza motorcul cu apa/antigel,
la service doar l-au pus la loc si mi-au sugerat sa schimb capacul de la vasul de expansiune. Astept sfaturi si indrumari ,nu am incredere in rep MB dupa splai din bucuresti stiu doar sa ceara bani fara sa iti sp macar ce are masina
la service doar l-au pus la loc si mi-au sugerat sa schimb capacul de la vasul de expansiune. Astept sfaturi si indrumari ,nu am incredere in rep MB dupa splai din bucuresti stiu doar sa ceara bani fara sa iti sp macar ce are masina
Comment