Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

apa creste brusc pana la 120 de grade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • apa creste brusc pana la 120 de grade

    Salut , am o situatie disperata ,acum 6 zile facem un drum de 100 km si intr-o depasire am observat ca masina nu mai are putere , desi pedala era calcata la maxim. Am crezut ca masina face doar o regenerare a filtrului de particule deoarece nu mi sa aprins nici un martor in bord, am accelerat-o iar acceasi poveste.A doua zi am fugit repede cu ea la rep MB in Bucuresti , sa puna tester-ul pe ea sa vedem ce erori are ,masina a iesit curata fara nici o eroare pe motor .Sambata am plecat din Bucuresti pana un Prahova , pe autostrada cam pe la 160 nu mai putea ,m-am uitat repede in bord si am observat ca apa era la 120 de grade, am lasat-o mai moale cam pe la 110 apa a revenit la 90 de grade. Este vorba de un E-class 220 din 2011, am uitat sa mentionez ca anul trecut in vara, mi-a scuipat furtun-ul care alimenteaza motorcul cu apa/antigel,
    la service doar l-au pus la loc si mi-au sugerat sa schimb capacul de la vasul de expansiune. Astept sfaturi si indrumari ,nu am incredere in rep MB dupa splai din bucuresti stiu doar sa ceara bani fara sa iti sp macar ce are masina

  • #2
    Este destul de ciudata problema ta. Ma duce cu gândul racirea motorului, respectiv circuitul de racire, radiator, furtune. Ai putea sa-i faci o splare a instalatiei cu apa si otet in proportie de 1/1. Dar acest lucru este destul de riscant. Exista posibilitatea sa infunzi vre-un canal de apa prin blocul motor si atunci dam din lac in put. Poate fi pompa de apa. Paletele din ea sa patineze in turatii mari. Posibil sa ai si un senzor de temperatura sau cablul de la senzor care face figuri si sa citeasca eronat. Verifica acel furtul de care pomenesti sa nu fie strangulat (indoit), sau chiar alte furtune care fac racirea motorului. Cpacul vasului de expansiune nu se strica asa usor. Daca totusi vrei înlocuirea lui, ia unul pe original. Pentru o diagnosticare buna, eu ti-l recomand pe mastermario71 dar trebuie sa mai faci un drum in Bucuresti. Din cate stiu, este un coleg prin Constanta care face si el diagnosticari cu STAR-ul. Eu zic sa nu te grabesti cu concluziile, mai asteapta sa vedem si alti colegi ce parei au. Nu uita sa ne postezi si noua rezolvare problemei. Poate fi de folos pe viitor.
    Last edited by nora-marian; 06-21-2016, 05:20 AM.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Ai colegul Mercedes CDI cu star in Constanta.Si se intampla destul de des treaba cu dopul vasului de expansiune al antigelului costa in jur de 80-100 lei pe original.Nivelul de antigel cum sta la rece?
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Nivelul la antigel ?

        Comment


        • #5
          Salut, am schimbat capacul vasului de expansiune lla indemnul celor de la service anul trecut, am luat unul original si ma costat 125 ron ,nivelul la antigel nu l am verificat dar daca era sa fie scazut aparea martorul in bord ,acum ma duc la service dar credeti ma imi este teama ca ma duc schimba altceva si nu repara ceea ce trebuie....sunt intrat de le tele revin cu informatii

          Comment


          • #6
            O scanare ar trebui .Poate fi ventilatorul , termostat .Pompa de apa , poate avea probleme.

            Comment


            • #7
              Am sunat la MB de pe splai m au pus in asteptare
              si nu au mai rasp,am mai sunat la un tip de repara doar mercedes si mi a zis sa incerc sa spal masina in fata la radiatoare , dar nu am idee de o spalatorie
              de genul asta sa spele bine radiatoarele in final a ramas sa il sun maine......

              Comment


              • #8
                Daca speli din fata radiatorului nu faci decat sa bagi mizeria mai adanc...Radiatoarele care sunt pline de mizerie le vezi la ochiul liber.Ca sa le speli bine se demonteaza si se spala din spate spre fata adica in sens invers fata de cum a intrat mizeria sa o poti da afara.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pt sfaturi ,ast ziua de maine sa il sun pe
                  tipul asta de repara doar mercedes ,sa vad cand o pot baga in service,sper sa gasesc"buba" si sa nu o
                  Iau pe bajbaite .

                  Comment


                  • #10
                    Salut,cam tot asa ceva am patit si eu,dar mie apa ajungea la 100 dupa un timp imi scadea la 90.Astazi am fost la meserias mi-a dat jos radiatorul si la spalat. Nu puteti sa va inchipuiti ce a iesit de pe el si ce era pe el[praf mizerie frunze si altele].Pina la urma am schimbat si termostatul,dar vad ca imi deschide pe la 95 aproape de 100 [pe el scrie ca deschide la 92 si este Berth]. Parerea mea este ca intii sa verfici senzorul de temperatura[la mine este pe termostat] si spala si radiatorul[prinde bine].

                    Comment


                    • #11
                      Salut, nu am revenit cu un rasp pt ca vineri o voi baga in service,tipul la care ma duc mi-a zis sa spal radiatoarele dar eu nu ma pricep, sper ca vineri sa aflul destul de repede ce are ,Multumesc pt toate sfaturile oferite

                      Comment


                      • #12
                        Sa nu cumva sa bagi jet puternic pe radiatoare , risti sa indoi fagurii de pe radiator.

                        Faza cu spalatul e valabila daca , radiatorul din fata e complet acoperit de musculite , praf , etc.

                        Verifica si antigelul.

                        Comment


                        • #13
                          Salut , am verificat vasul de expasiune si are antigel , stand de vorba cu un vecin i-am povestit ceea ce mi sa intamplat si a ramas mirat cat de rapid crestea si cobora apa in fractiune de secunda ,el a zis ca probabil sa fie senzorul sau termostatul , nu ma pricep asa de bine

                          Comment


                          • #14
                            Salut,am bagat masina in service ieri,tipul mi a zis inca de la bun inceput ca de obicei se pune o patura de praf pe fagurii radiatorului si blocheaza procesul de racire ,astazi ma sunat tipul de la service si a zis ca senzorul/termostatul functioneaza in 3 trepte iar al meu are o treapta defecta,mi a cerut aprobare daca comandam unul nou original care costa 500 (costa atat pt ca este cel mai scump asa a zis el), tipul pare serios ast sa vad cum merge masina dupa ce termina

                            P.S: L am intrebat daca erau murdare radiatoarele si a zis ca foarte murdare ,zici ca ar fi fost inundata masina ,pare sa fi fost ceea ce a explicat ai Sv90gmr

                            Comment


                            • #15
                              Salut,am avut aceiasi problema acum un an(W204/2010)si am schimbat termostatul,rezolvand problema !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF