Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Cutie viteze 722.6

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cutie viteze 722.6

    Salut,
    Am un W211, la care de curand i-am schimbat convertizorul (cu unul SH)
    L-am schimbat deoarece in treapta 1, la 1800 de turatii, dadea un soc foarte mare la rece, care devenea tot mai nesemnificativ pe masura ce uleiul se incalzea, iar la frana se comporta ca si cum nu ar decupla convertizorul, insa doar la rece.
    Cu noul convertizor, cutia schimba impecabil (si inainte schimba, socul il dadea in viteza, nu la schimbare), insa a aparut un huruit, mai mult sau mai putin deranjant, insa doar la viteza constanta (nu la accelerare sau decelerare),care inainte nu exista.
    Am verificat si cu pilotul automat, aceiasi treaba, in S sau C, la fel.
    Am schimbat debitmetrul cand am inlocuit si convertizorul tot cu unul SH, insa nu cred ca are legatura.
    Dupa 300 km am inlocuit si un injector, care era defect, nici o schimbare.
    Dimineata, chiar dupa ce pornesc, ii da un soc la cutie, ea fiind in P.
    Masina de pe care am dat jos convertizorul functiona perfect, ea fiind adusa pentru dezmembrare, am condus-o si eu si alte persoane si nu avea aceasta simptoma.
    Ulei am dat jos 5-5.2 l, am scos uleiul din convertizorul nou, am pus ulei vechi (avea 30000 km, inca era rosu, de Mercedes), si am mai completat 1 l.
    Orice idee ma ajuta, multumesc anticipat !

  • #2
    Tampoane motor si cutie ?

    Comment


    • #3
      Originally posted by b97dmt View Post
      Tampoane motor si cutie ?
      Zici ceva, ce e drept, la motor cand opresc, are o oprire mai brusca.
      la cutie nu cred, la motor mai degraba, pt ca a ramas motorul suspendat, se poate sa se fi dus de tot acum cand am schimbat.
      O sa verific, multumesc mult !

      Comment


      • #4
        Recomandarile sunt sa le schimbi pe toate ....

        Comment


        • #5
          Nu e din suporti ...

          Comment


          • #6
            In primul rand daca tot ai demontat totul schimbai filtru si tot uleiul nou.Ar trebui curatat/verificat blocul de valve si solenoidul de blocare al convertzorului!
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Nu avea rost sa schimb filtrul, are 30000, iar cu blocul de valve, posibil, insa cu cel vechi nu facea asa ...

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF