Salut,
Am un W211, la care de curand i-am schimbat convertizorul (cu unul SH)
L-am schimbat deoarece in treapta 1, la 1800 de turatii, dadea un soc foarte mare la rece, care devenea tot mai nesemnificativ pe masura ce uleiul se incalzea, iar la frana se comporta ca si cum nu ar decupla convertizorul, insa doar la rece.
Cu noul convertizor, cutia schimba impecabil (si inainte schimba, socul il dadea in viteza, nu la schimbare), insa a aparut un huruit, mai mult sau mai putin deranjant, insa doar la viteza constanta (nu la accelerare sau decelerare),care inainte nu exista.
Am verificat si cu pilotul automat, aceiasi treaba, in S sau C, la fel.
Am schimbat debitmetrul cand am inlocuit si convertizorul tot cu unul SH, insa nu cred ca are legatura.
Dupa 300 km am inlocuit si un injector, care era defect, nici o schimbare.
Dimineata, chiar dupa ce pornesc, ii da un soc la cutie, ea fiind in P.
Masina de pe care am dat jos convertizorul functiona perfect, ea fiind adusa pentru dezmembrare, am condus-o si eu si alte persoane si nu avea aceasta simptoma.
Ulei am dat jos 5-5.2 l, am scos uleiul din convertizorul nou, am pus ulei vechi (avea 30000 km, inca era rosu, de Mercedes), si am mai completat 1 l.
Orice idee ma ajuta, multumesc anticipat !
Am un W211, la care de curand i-am schimbat convertizorul (cu unul SH)
L-am schimbat deoarece in treapta 1, la 1800 de turatii, dadea un soc foarte mare la rece, care devenea tot mai nesemnificativ pe masura ce uleiul se incalzea, iar la frana se comporta ca si cum nu ar decupla convertizorul, insa doar la rece.
Cu noul convertizor, cutia schimba impecabil (si inainte schimba, socul il dadea in viteza, nu la schimbare), insa a aparut un huruit, mai mult sau mai putin deranjant, insa doar la viteza constanta (nu la accelerare sau decelerare),care inainte nu exista.
Am verificat si cu pilotul automat, aceiasi treaba, in S sau C, la fel.
Am schimbat debitmetrul cand am inlocuit si convertizorul tot cu unul SH, insa nu cred ca are legatura.
Dupa 300 km am inlocuit si un injector, care era defect, nici o schimbare.
Dimineata, chiar dupa ce pornesc, ii da un soc la cutie, ea fiind in P.
Masina de pe care am dat jos convertizorul functiona perfect, ea fiind adusa pentru dezmembrare, am condus-o si eu si alte persoane si nu avea aceasta simptoma.
Ulei am dat jos 5-5.2 l, am scos uleiul din convertizorul nou, am pus ulei vechi (avea 30000 km, inca era rosu, de Mercedes), si am mai completat 1 l.
Orice idee ma ajuta, multumesc anticipat !
Comment